http://www.onsoranje.nl/n(...)ranjeLeeuwinnen.htmlquote:Op donderdag 3 september 2009 19:17 schreef Robinhoo het volgende:
Er zijn er toch ook 2 van FC Twente vrouwen bij? Zo ja wie zijn dat

Mijn beste vriendin speelt rugby.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:21 schreef SCH het volgende:
Zitten er heterovrouwen bij volgens jullie?

hoezo, kun je vanavond niet ?quote:Op donderdag 3 september 2009 19:31 schreef Klopkoek het volgende:
Boeien of iemand pot is. Als ze de orgie maar tot na het toernooi bewaren.

Dat zijn de andere twee landen buiten China op top niveau.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:34 schreef Klopkoek het volgende:
Ik heb ook wel eens de USA en Brazilië zien ballen maar dat is toch nog wel wat stapjes hoger. Duitsland zal wel weer zeker het toernooi gaan winnen?

Hoezo, het gaat verdomd goed. Nederland is een ontwikkelingsland op dit gebied, je mjoet er niet teveel van verwachten.quote:

Het is ook de tactiek om dat niet teveel te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nederland kan die bal niet vasthouden, das wel jammer.

Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketstquote:Op donderdag 3 september 2009 19:51 schreef Scorpie het volgende:
Nederland kan die bal niet vasthouden, das wel jammer.

quote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
wie voetbal a la Real Madrid verwacht

We hebben niet allemaal dezelfde kwaliteiten als TRquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketst

Doen ze dat in DB allemaal? Een punt vervangen voor eenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou wel handig zijn als ze een bal zo konden aannemen dattie niet 1.5 meter van de voet ketst

Frankrijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:
wie is beter? kheb t net aangezet.

quote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:

FRAquote:Op donderdag 3 september 2009 20:16 schreef Ranking_Joe het volgende:

idd niveau tweede klasse in Nederland. :/quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Wie is die blonde chick met haarband?
Wat een niveau trouwens

Behoorlijk niveau? Er zit totaal geen lijn in. Ze kunnen geen bal fatsoenlijk aannemen, balbezit langer dan 3 stationnetjes is ook een unicum, manvrouwdekking hebben ze ook nog nooit van gehoord, ze rossen alles maar naar voren. In de hoop dat die misschien een keer toevallig goed valt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
wie voetbal a la Real Madrid verwacht komt inderdaad bedrogen uit, maar ik vind het van behoorlijk niveau hoor.Frankrijk wel stukken ebter, maar Nl houdt aardig stand!

Volgens mij hebben er meer een haarband in.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:

Anouk Hoogendijk, heeft zelfs al een topic op Fok!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Wat een niveau trouwens
Denk dat mening tweede klasser dit team genadeloos klop geeft.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:19 schreef Ranking_Joe het volgende:
[..]
idd niveau tweede klasse in Nederland. :/

Ben met je eens dat er veel mis gaat, maar als je dit vergelijkt met damesvoetbal op clubniveau, dan vind ik het wel aardig.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Behoorlijk niveau? Er zit totaal geen lijn in. Ze kunnen geen bal fatsoenlijk aannemen, balbezit langer dan 3 stationnetjes is ook een unicum, manvrouwdekking hebben ze ook nog nooit van gehoord, ze rossen alles maar naar voren. In de hoop dat die misschien een keer toevallig goed valt.
Die Fransen zijn technisch iets vaardiger, maar bakken er verder ook niet veel van.

Bij hockey komt meer behendigheid met stick kijken lijkt me, voetbal is puur fysiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef Klopkoek het volgende:
De hockey-dames doen technisch amper onder voor de mannen. Dan kan het met voetbal toch ook?

100%quote:

Ouwe rokkejagerquote:

Kluivert.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:31 schreef Klopkoek het volgende:
Ze moeten ook gewoon een kerel tot bondscoach maken.

Daarom zijn hockeydames meestal hetero en voetbaldames lesbisch.Het is dat stick gevoelquote:Op donderdag 3 september 2009 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bij hockey komt meer behendigheid met stick kijken lijkt me, voetbal is puur fysiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |