Of 2e.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:47 schreef borisz het volgende:
Oekraine - Denemarken is iig 1-2 geworden. Dus NL is iig derde nu nog beste nummer drie worden.
goed plan tong !quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef tong80 het volgende:
Momenteel speelt Nederland tegen de Denen.
Te zien op eurosport.
Ik ga later kijken eerst het hockey. Stand 0-0 trouwens.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef methodmich het volgende:
Vandaag mochten de dames ontspannen van Vera:
[ afbeelding ]
Ja ons doelsaldo is beterquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef tong80 het volgende:
Hebben we nou aan één punt genoeg voor de kwartfinale ?
Helemaal mee eens... die linksback is niet best... die Koster daarentegenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:53 schreef SCH het volgende:
Toch kan het nog veel beter Vulture, als ze nou eens leren de bal in de ploeg te houden en niet alles naar voren te knallen, zoals in de laatste 20 minuten. Als ze er al eens doorheen kwamen dan was de aanval vrijwel altijd meteen gevaarlijk. Verdedigend staat het vrij goed, behalve die Surinaamse, aanvallend is het prima maar echt een middenveld heb ik neit gezien.
die donkere (Dyanne Bito) is de rechtsbackquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... die linksback is niet best... die Koster daarentegen
Dat was ze vorig jaar met 23 goals. Nu heeft ze er 8 in liggen, 8 minder dan nummer 1 . Maar wel een klassespeelster!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Melis is trouwens topscoorster in de grootste dames competitie in Zweden.
Die bedoelde ik jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die donkere (Dyanne Bito) is de rechtsback
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |