Pics van je buurmeisje?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Schenkstroop het volgende:
Nu '0'..
ik heb net het buurmeisje gezien, zou ik er lastigvallen en vragen om een pen?
Welke vent heeft er nu geen één pen?quote:
Ik heb een hele bak vol pennen, just in casequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Welke vent heeft er nu geen één pen?
Blijkbaar wel. Vooral de Wibra-generatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb een hele bak vol pennen, just in case
Ja kàn toch niet maar één pen hebben![]()
En wtf is de wibra-generatie?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:25 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Vooral de Wibra-generatie
Mensen die maar één pen hebbenquote:
Nou, doe gek, schrijven?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:26 schreef Lakitu het volgende:
Wtf is er mis met mensen die meerdere pennen hebben? Waar gebruik je ooit een pen voor?![]()
Vrouwen doen er ook andere dingen mee hoorquote:
Schrijven?quote:
Oh?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Vrouwen doen er ook andere dingen mee hoor
Ja, daar verdiep ik me verder niet in hoorquote:
Memo's!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schrijven?![]()
Wat valt er te schrijven wat je niet met Word kunt schrijven?
Ik ben wel benieuwd nu!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, daar verdiep ik me verder niet in hoor
Vrouwenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Memo's!
College-aantekeningen.....
Briefjes aan je moeder!![]()
En in je agenda
Enz.....
Dan pak je toch een minder enige pen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kreeg een uur geleden wel een bezorger aan de deur. En er staat me iets heel klein vagelijks bij (weet het niet zeker) dat ik dat pennetje meenam terwijl ik naar de deur liep om open te doen. En vervolgens zo'n aparaat aannam om te tekenen met zo'n klein digi-pennetje. Hij heeft niks in de gaten gehad, ik heb niks in de gaten gehad, ik weet het niet zeker maar.. Ws. heb ik dat apparaat teruggegeven incl. dat tablet-pennetje, en incl mijn pen.. Mijn enigste pen..!
VAN DIE VROUWTJES DIE PENNEN IN HUN KUTJE SCHUIVEN!!!!!!!;;;;11111quote:
En voor het geval er één leeggaat of kapot of whatever, heb je een heleboel extra!quote:
I hope notquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
VAN DIE VROUWTJES DIE PENNEN IN HUN KUTJE SCHUIVEN!!!!!!!;;;;11111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D EINZ ZWEI DREI HERT MIT GEWEI
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
Pennen
Echte mannen bazen schrijven met hun bloed
Tweakers is ergens anders. je zit verkeerdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Schrijven?![]()
Wat valt er te schrijven wat je niet met Word kunt schrijven?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, mensen die zich zo multimediaal voordoen dat ze denken geen pen nodig te hebben!Jullie hebben geen werk? geen school? jullie bellen nooit met belangrijke instanties/personen? jullie leggen nooit briefjes ergens neer ter herrinnering, of voor een persoon die thuiskomt? je noteert nooit een beurskoers, loterijnummer, voetbalstand, klad-iets, handtekening etc.?
Zonder pennen zou de wereld nog niet draaien
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:36 schreef J.Herrer het volgende:
Pennen
Echte bazen schrijven met hun bloed
Er zijn zoveel pennen in de wereld dat we een baan van een kilometer breedte naar de maan kunnen volschrijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:47 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ohja, mensen die zich zo multimediaal voordoen dat ze denken geen pen nodig te hebben!Jullie hebben geen werk? geen school? jullie bellen nooit met belangrijke instanties/personen? jullie leggen nooit briefjes ergens neer ter herrinnering, of voor een persoon die thuiskomt? je noteert nooit een beurskoers, loterijnummer, voetbalstand, klad-iets, handtekening etc.?
Zonder pennen zou de wereld nog niet draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |