Pics or vids or it didn't happenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:56 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ging laatst een vest halen en toen zei die verkoopster dat het me omin baas stond
Ik weet niet in wat voor winkels jij je kleding koopt, maar als ik de beschrijving van de verkoopster zo lees kan het nooit veel soeps zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:18 schreef Jeej het volgende:
een muts van in de 40 met een vlot kapsel en een sjaal om hun nek terwijl het buiten 25 graden is
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:17 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik ging laatst een kachel kopen zei die verkoper dat t echt een moeilijk gruwelijke kanker kachel was
Jong dat geeft toch ganz keiner zin, je kunt geluid heul niet vastleggen op een foto man treksjaak!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:57 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Pics or vids or it didn't happen
Wel met een video, zoals ik al zeiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:20 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Jong dat geeft toch ganz keiner zin, je kunt geluid heul niet vastleggen op een foto man treksjaak!
Ga dan ook niet naar de Zeemanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:18 schreef Jeej het volgende:
. Wtf weet een muts van in de 40 met een vlot kapsel en een sjaal om hun nek terwijl het buiten 25 graden is nou over stoer zijn?
Oh ja.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:21 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wel met een video, zoals ik al zei![]()
Wel je hersenen gebruiken hequote:
Niemand weet waar jij het over hebt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef GladdeGerard het volgende:
Of van die negers in de Footlocker die je van die teringzooltjes willen verkopen als je schoenen koopt. Van die nare gelzooltjes waarop je voet steeds heen en weer wiebelt
Dat doen ze alleen bij zwakkelingen die er onzeker uitzienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef GladdeGerard het volgende:
Of van die negers in de Footlocker die je van die teringzooltjes willen verkopen als je schoenen koopt. Van die nare gelzooltjes waarop je voet steeds heen en weer wiebelt
Die dragen die sjaal niet om hun nek, maar op hun kopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:23 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga dan ook niet naar de Zeeman
Die heb ik zonder overgehaald te moeten worden. Zit echt heelijk en gebruik ze al jaren.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef GladdeGerard het volgende:
+ witte zweetbandjes voor om je pols met daarop het Nike logoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:28 schreef GladdeGerard het volgende:
Ts woont op het platteland en heeft dus niet veel keuze in winkels aangezien ts te lui is om 30 kilometer te rijdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef Acinonyx het volgende:
Naar wat voor kleding-winkels gaat TS als er van die ouwe taarten werken
Ben je in 2004 voor het laatst wezen winkelen ofzo?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:30 schreef B.E.D het volgende:
[..]
+ witte zweetbandjes voor om je pols met daarop het Nike logo
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ben je in 2004 voor het laatst wezen winkelen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |