Inderdaad zeg!quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:31 schreef Toad het volgende:
Ik vind het juist prettig dat er ook artiesten zijn die muziek spelen waar ze zelf zin in hebben en zich niet gaan afvragen wat het publiek wil horen.
Lastig te zeggen, ze zijn nu net op LL geweest, en ze staan er 2x. Vorige keren was het razendsnel uitverkocht, en ik denk eigenlijk dat dat nu ook weer zo is.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:26 schreef Liefste. het volgende:
Ik zat gister tot kwart voor 1 Lowlandstv te kijken terwijl ik heel vroeg moest werken maar het was het allemaal waardTijdens de voorverkoop moet ik ook werken
maar ik heb mijn netwerk ingezet om te F5'en! Waarschijnlijk hou ik er 5 kaartjes aan over maar er zijn vast meer liefhebbers
Hoe groot is eigenlijk de kans dat ik géén kaartje kan bemachtigen ondanks verwoede pogingen op het juiste tijdstip?
de waarheid.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:29 schreef Xrenity het volgende:
Wat is dit voor crap @ 3voor12
[..]
[..]
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=42318164&news=42387663&type=-1
Ehm...ze hebben vorige tour wel toegiften gedaan. En volgens mij nam de 5e man een gewone gitaar ter hand en niet de basgitaar. Maar dat kan ik mis hebben.quote:
Natuurlijk neemt die 5e man geen bas ter hand. Wat moet je met 2 bassen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm...ze hebben vorige tour wel toegiften gedaan. En volgens mij nam de 5e man een gewone gitaar ter hand en niet de basgitaar. Maar dat kan ik mis hebben.
Die moet je even uitleggenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:07 schreef Aisumasen het volgende:
En voor de mensen die hadden gehoopt een uur te kunnen hossen op nummers van het debuutalbum: Had 24 uur op dezelfde plek gestaan. Die kans was er van 2005 tot 2008.
Het kan zijn dat Nick z'n bas weg deed, heb er niet zo goed op gelet. Door die massale drukte moest ik afstand nemen en was ik een paar minuten helemaal wazig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:10 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Natuurlijk neemt die 5e man geen bas ter hand. Wat moet je met 2 bassen.
Lijkt mij heel stug dat Nick met niets of een gitaar stondquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Nick z'n bas weg deed, heb er niet zo goed op gelet. Door die massale drukte moest ik afstand nemen en was ik een paar minuten helemaal wazig.
Zie editquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen![]()
Zijn er hier eigenlijk wel mensen die in het linker voorvak stonden? Ik zat op de grond in de rij voor het voorvak, wel typisch publiek altijd dat voor ze in de rij staat, allemaal jonge mensen.
Aanwezig. Aardig gek zo lang staan.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die moet je even uitleggen![]()
Zijn er hier eigenlijk wel mensen die in het linker voorvak stonden? Ik zat op de grond in de rij voor het voorvak, wel typisch publiek altijd dat voor ze in de rij staat, allemaal jonge mensen.
De meeste meisjes keken niet heel erg blij op de schermenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:18 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zie edit. Doel natuurlijk op de Kaiser Chiefs in de eerste zin. Publiek vooraan is inderdaad typisch. 14 tot 18 jaar, 80% vrouw. Moet zeggen dat ik juist van die kant veel teleurgestelde reacties hoorde.
Aldus Nu.nl. In het bijbehorende filmpje spreekt de inkoper van "400/500 exemplaren".quote:Arctic Monkeys best verkochte album tijdens Lowlands
Altijd een leuke graadmeter voor de populariteit van een artiest tijdens Lowlands. Hoeveel albums worden er verkocht op het festival terrein bij de Plato/Concerto winkel?
De onbetwiste nummer 1 zijn de Artic Monkeys, die net hun nieuwe album Humbug hebben uitgebracht. "De band trekt mensen van 15 tot 50 jaar aan. En ze maken alles voor verzamelaars en brengen veel vinyl uit. Je merkt dat dat werkt", legt Jorn van der Line, inkoper bij Plato/Concerto uit.
Zo irritant om een album op een festival te kopen. Zeker op vinyl. Zat naast 1 meisje in de rij die hem had, wel mooie cd. Vind de cover toch mooier zo op cd dan de plaatjes die ik tot nu toe gezien heb.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Aldus Nu.nl. In het bijbehorende filmpje spreekt de inkoper van "400/500 exemplaren".
quote:Arctic Monkeys Album Cover Cost $1
There was no expense spared when Arctic Monkeys shot the cover for their new album 'Humbug' - it cost the band just $1 to make.
The UK rockers recorded their third LP at Joshua Tree in California, where they also posed for the photo that appears on the artwork.
"We were heavily involved in the album artwork this time." Drummer Matt Helders told The Sun. "It's a bold thing to be on the front of our album, even though we are still slightly disguised."
"It's a photo I took with a dollar camera. I bought a camera for a dollar while we were in Joshua Tree in the Californian desert. There were film students selling all this stuff off at ridiculously low prices."
Explaining why Arctic Monkeys decided to show their faces on the album (it's the first time all 4 members have appeared), frontman Alex Turner added: "We're on the cover because it feels like the album is more ours somehow."
http://angryape.com/news/arctic-monkeys-album-cover-cost-1
Haha, geweldig. En ik maar denken dat ze een dure artistieke fotograaf ingehuurd haddenquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ik snap het ook niet. Het is veel duurder, en hoe wil je een vinyl album meeslepen tussen de camping-zut? Dubbel vouwen?
Moet m'n LP van "Humbug" nog ophalen trouwens... En over de cover gesproken:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |