En een mooie wedstrijd verderquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanuit de kroeg constateer ik dat we het arbitrale trio (die grensrechter net 1 minuut voor rust) niet mee hebben, zoals gewoonlijk. Ook heb ik waargenomen dat Suarez vogelvrij verklaard is.
Desalnietemin, prima ruststand en het is duidelijk dat wij absoluut de allerallerallerbeste voetballer van de hele eredivisie hebben. Godverdomme, wat een geweldenaar!
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
2 kansen, twee goals. Suarez.
Nee hoor, Jan ziet het verkeerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
Staat het goed?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het staat goed, maar we moeten absoluut niet achteruit gaan lopen, dan krijg je al die kutovertredingen tegen en dat soort tegen goals. Verder brengt PSV aanvallend niet heel veel.
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
Dat maakt het alleen maar mooierquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
2de goal was een eigen doelpunt van Ooijer
3 kansenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang PSV geen vrije trap of corner krijgt, zal PSV niet snel scoren.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Staat het goed?![]()
Het middenveld is overal en nergens, zeker verdedigend gezien en achterin worden er de nodige personele fouten gemaakt. Alleen het scorebord is in het voordeel van Ajax voorlopig.
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleetquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch is PSV nog geen moment gevaarlijk geweest.
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kantquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
en toch zit ik bij elk dood spelmoment met het zweet in m'n bilspleet
Dzudzak speelt arme Gregory helemaal zoek ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hier ook, elke keer aan VD Wiel zijn kant
Dan ben ik 10 jaar ouderquote:
Tijd om ene Edwin eens op te zoeken in Manchester.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:45 schreef Cheiron het volgende:
Wat een puntenpakker hebben we toch op doel..
Hebben we niets aan, dat is een kortetermijnoplossing. We moeten een keeper hebben die nog jaren mee kan op niveau.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:47 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tijd om ene Edwin eens op te zoeken in Manchester.
Was precies hetzelfde met Vermeer, toen hij de vaste doelman eenmaal was, speelde hij ook minder :squote:Op zondag 16 augustus 2009 13:49 schreef msnk het volgende:
Nu de concurrentiestrijd met Vermeer voorbij lijkt te zijn, lijkt Stekelenburg lui te worden of zo, heb ik het idee
Mwah, het is idd korte termijn. Maar als je hiermee het nu dicht zet en dan opzoek kan naar een lange termijn oplossing teken ik er direct voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:47 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hebben we niets aan, dat is een kortetermijnoplossing. We moeten een keeper hebben die nog jaren mee kan op niveau.
Vind hem wel prima keepen, op die bal van Dzsudzsak na.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:49 schreef msnk het volgende:
Nu de concurrentiestrijd met Vermeer voorbij lijkt te zijn, lijkt Stekelenburg lui te worden of zo, heb ik het idee
van der wiel speelt weer pauper ofzo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Atouba, toch geen verkeerd debuut..
Van der Wiel wordt echt heel pijnlijk te kijk gezet.
ik hoop ooijerquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Ok gokken wie gaat de eerste rode kaart ontvangen?
Ik denk nog steeds Zeeuwquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Ooijer, Afellay, de Zeeuw of Atouba.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:56 schreef Splutje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |