Wat heb je eigenlijk aan een dock?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand hoe duur de docks zijn bij T-mobile?
zal wel 20 euro zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand hoe duur de docks zijn bij T-mobile?
Vind het zelf een stuk mooier staan dan zo'n los draadje steeds uit mijn laptopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan een dock?
Heb je iets van 'permanente' bescherming rond je telefoon (IS / BSE folie of een hoeske dat er niet heel makkleijk af gaat? In dat geval heb je niks aan zo'n dockquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het zelf een stuk mooier staan dan zo'n los draadje steeds uit mijn laptopEn ik kreeg van t-mobile een 20% kortingsbon dus dat is altijd mooi meegenomen. Maar twijfel of het wel de moeite waard is. Zo vaak hangt mijn iPhone/iPod niet aan de laptop en ik heb al een duale oplader
Wel folie (alleen op de voorkant van de iPhone) en een hoesje dat er makkelijk afgaat (hij past ook niet in de oplader met het hoesje). Denk trouwens dat ik hem vooral zal gebruiken voor de iPod aangezien ik de agenda van de iPhone kan synchroniseren door hem even (zachtjes) te schuddenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je iets van 'permanente' bescherming rond je telefoon (IS / BSE folie of een hoeske dat er niet heel makkleijk af gaat? In dat geval heb je niks aan zo'n dock
oh, jammer.. dan gaat het feestje niet door. Zo hard heb ik hem ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:30 schreef Zpottr het volgende:
Maar dan heb je een universal dock nodig, die zijn duurder
Huhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
aangezien ik de agenda van de iPhone kan synchroniseren door hem even (zachtjes) te schudden
Ik heb niet de gewone agenda maar "informant". Die is gekoppeld aan mijn Google agenda. Heel erg handig als ik ergens anders ben (bijvoorbeeld school). Dan kan ik zo alles invoeren in de Google agenda. Schud ik zachtjes met mijn iPhone en tadaa..quote:
Ahja, dat heb ik al eens bekeken, maar synct helaas (nog) niet met Outlook...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb niet de gewone agenda maar "informant". Die is gekoppeld aan mijn Google agenda. Heel erg handig als ik ergens anders ben (bijvoorbeeld school). Dan kan ik zo alles invoeren in de Google agenda. Schud ik zachtjes met mijn iPhone en tadaa..(en visa versa) Werkt ook met Toodledo
Handig als ik veel in moet voeren of als ik een back-up wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |