Wat heb je eigenlijk aan een dock?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand hoe duur de docks zijn bij T-mobile?
zal wel 20 euro zijnquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef Maraca het volgende:
Weet iemand hoe duur de docks zijn bij T-mobile?
Vind het zelf een stuk mooier staan dan zo'n los draadje steeds uit mijn laptopquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:10 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk aan een dock?
Heb je iets van 'permanente' bescherming rond je telefoon (IS / BSE folie of een hoeske dat er niet heel makkleijk af gaat? In dat geval heb je niks aan zo'n dockquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vind het zelf een stuk mooier staan dan zo'n los draadje steeds uit mijn laptopEn ik kreeg van t-mobile een 20% kortingsbon dus dat is altijd mooi meegenomen. Maar twijfel of het wel de moeite waard is. Zo vaak hangt mijn iPhone/iPod niet aan de laptop en ik heb al een duale oplader
Wel folie (alleen op de voorkant van de iPhone) en een hoesje dat er makkelijk afgaat (hij past ook niet in de oplader met het hoesje). Denk trouwens dat ik hem vooral zal gebruiken voor de iPod aangezien ik de agenda van de iPhone kan synchroniseren door hem even (zachtjes) te schuddenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Heb je iets van 'permanente' bescherming rond je telefoon (IS / BSE folie of een hoeske dat er niet heel makkleijk af gaat? In dat geval heb je niks aan zo'n dock
oh, jammer.. dan gaat het feestje niet door. Zo hard heb ik hem ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:30 schreef Zpottr het volgende:
Maar dan heb je een universal dock nodig, die zijn duurder
Huhquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
aangezien ik de agenda van de iPhone kan synchroniseren door hem even (zachtjes) te schudden
Ik heb niet de gewone agenda maar "informant". Die is gekoppeld aan mijn Google agenda. Heel erg handig als ik ergens anders ben (bijvoorbeeld school). Dan kan ik zo alles invoeren in de Google agenda. Schud ik zachtjes met mijn iPhone en tadaa..quote:
Ahja, dat heb ik al eens bekeken, maar synct helaas (nog) niet met Outlook...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb niet de gewone agenda maar "informant". Die is gekoppeld aan mijn Google agenda. Heel erg handig als ik ergens anders ben (bijvoorbeeld school). Dan kan ik zo alles invoeren in de Google agenda. Schud ik zachtjes met mijn iPhone en tadaa..(en visa versa) Werkt ook met Toodledo
Handig als ik veel in moet voeren of als ik een back-up wil hebben
Klopt.. schijnt wel op de Toodledo-lijst (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ahja, dat heb ik al eens bekeken, maar synct helaas (nog) niet met Outlook...
ik heb gewoon een dock besteld van zo'n HK-webwinkel. Kostte me 13 dollar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:51 schreef Repeat het volgende:
Zo'n dock is veel te duur. Heb er wel eens naar gekeken, maar een plastic blokje van 3x2 cm zonder kabels erbij voor 20e oid slaat helemaal nergens op.
Ik wil er ook wel een.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er was eens hier iemand die had een mooie IPhone Dock ergens gescoord op Ebay voor niet heel erg veel geld en toch een mooi dingetje was.
Maar ja wie was dat ook alweer
waarom dan niet gelijk uitzetten?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
De batterij elke dag moeten opladen is kut inderdaad... Als het goed is wordt de batterijduur iets verbeterd in 3.1.
's nachts zet ik mijn 3GS altijd in vliegtuigmodus: hij verbruikt dan in standby nog geen 3% voor de hele nacht.
dan heeft die vriend hem sofwarematig unlocked, deze unlock heb je door je DFU weer teruggezet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:58 schreef Jedidiah het volgende:
Beste mensen,
Ik heb even een vraagje:
Ik heb reeds een simlock-vrije apple Iphone overgenomen van een vriend van me.
In het begin ging het goed, ik kon bellen, smsen en hij werkte prima.
Omdat de Iphone van iemand anders is geweest wilde ik alle instellingen terugzetten naar de fabrieksinstellingen.
Hier begonnen de problemen: ik kreeg hem niet opgestart.
Na wat Googlen heb ik hem in DFU-mode weten te zetten, hierna startte hij weer op.
Gelukkig! dacht ik, alleen bij het invoeren van mijn simkaart en de daarbij behorende code kreeg ik de melding via Itunes dat de simkaart niet word ondersteund, terwijl hij dit voor de reset van instellingen wel deed!
Hopelijk kan iemand mij helpen
Ik heb de Iphone:
A1203 (uit Amerika)
Ik hoop het. Het is vooral 3G wat zuipt als een tempelier. Als in onderweg ben en echt flink ga internetten (zeker films kijken van youtube ed) trek je hem heel snel leeg. Meestal haal ik wel een dag, maar ik kan em zeker leegkrijgen voor het einde van de dag als ik dat wil...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:37 schreef Kremers het volgende:
De batterij elke dag moeten opladen is kut inderdaad... Als het goed is wordt de batterijduur iets verbeterd in 3.1.
's nachts zet ik mijn 3GS altijd in vliegtuigmodus: hij verbruikt dan in standby nog geen 3% voor de hele nacht.
Omdat ik hem als wekker gebruikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:21 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
waarom dan niet gelijk uitzetten?
http://testlab.omroep.nl/(...)gemist-op-de-iphone/quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waar blijft die uitzending gemist app?
Dat philipsding was ruk, die ozo 5400 mag werkt na twee vakanties verbazingwekkend goed. Je kan je telefoon er in ieder geval drie keer mee van 10 tot 100 procent laden en met een verloopkabeltje liet hij daarnaast nog urenlang (7 ofzo) muziek horen op redelijk volume. Het ingebouwde lampje is handig voor op de camping.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:25 schreef jna het volgende:
Skv. Hoe is het afgelopen met dat externe oplaad ding? Je ging m nog testen een paar weken geleden
lijkt mij erg goedkoop, maar als er een bon bij zit die op zijn naam staat zou het oke kunnen zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan een iPhone 3GS white krijgen voor 350 euro, hij zit nog in doos met seal en hij heeft ook de bon ervan en een jaar garantie. Zou dit te vertrouwen zijn?
Ik heb meestal niet genoeg 'bereik' voor Youtube in de treinquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:55 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het is vooral 3G wat zuipt als een tempelier. Als in onderweg ben en echt flink ga internetten (zeker films kijken van youtube ed) trek je hem heel snel leeg. Meestal haal ik wel een dag, maar ik kan em zeker leegkrijgen voor het einde van de dag als ik dat wil...
via cydia kun je regelen dat je daar ook streepjes voor krijgt ipv 3G of een bolletje voor gprsquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb meestal niet genoeg 'bereik' voor Youtube in de trein. Zelfs bij alle volle streepjes gaat die miepen dat er geen verbinding is (kan wel gewoon internetten)
Dat is jailbraik toch? Misschien maar even in gaan verdiepen komende week. Hoor veel interessante opties die daardoor mogelijk wordenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
via cydia kun je regelen dat je daar ook streepjes voor krijgt ipv 3G of een bolletje voor gprs
Och ja, hier kan ik soms ook koffie gaan zetten voordat het scherm klaar is met ladenquote:Op zondag 16 augustus 2009 10:54 schreef Stofje het volgende:
Volg dit topic al een tijdje niet meer, dus dat ga ik weer eens doen. Ben nog steeds erg tevreden over de telefoon, hoewel het sms-scherm wel heeeeeeeeel lang duurt en sommige apps gewoon niet op willen starten. Dan moet ik de telefoon opnieuw opstarten om bijvoorbeeld teletekst, tv gemist of voetbaltussenstanden te starten...
100% gegarandeerd niet te vertrouwen. Waarom zou die nieuw zijn en in de seal zitten? Waarom maar 350, als ze er ook makkkkkelijk 600 voor kunnen krijgen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik kan een iPhone 3GS white krijgen voor 350 euro, hij zit nog in doos met seal en hij heeft ook de bon ervan en een jaar garantie. Zou dit te vertrouwen zijn?
Hoe heet dat?quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
via cydia kun je regelen dat je daar ook streepjes voor krijgt ipv 3G of een bolletje voor gprs
Echt waar? Kost dat?quote:
Teletekst doet dat nog het meest bij mij, Nu.nl zo heel af en toe, maar het is me niet opgevallen dat dat op dezelfde momenten gebeurt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef Stofje het volgende:
Vandaag weer de gehele dag last van gehad: Alle gedownloade applicaties, zoals NU.nl, zoals TV gemist, zoals Teletekst, etc kunnen niet geopend worden. Je klikt ze aan, ze laden een seconde en stoppen er weer mee. Waar ligt dat aan? Hebben anderen er ook last van? Het is af en toe, locatie maakt niet uit.
Hij kan toch ook gewoon precies hetzelfde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:49 schreef Repeat het volgende:
Best duur. Voor iets meer heb je gewoon een echte TomTom...
Je krijgt er alleen geen apparaat bij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:14 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij kan toch ook gewoon precies hetzelfde.
Nah, hier ook niet nee. Gisteravond/vannacht deed hij het nog gewoon.quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:27 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg sinds gisteren het NOS Journaal niet meer geopend. Kom direct op de website van omroep.nl waar de melding staat dat het opgevraagde document niet (meer) bestaat.
Heb de app al een keer verwijderd en opnieuw erop gezet, maar hetzelfde gedoe.
Mijn relaxed wakker worden met het journaal, wat doe je???
Ben ik ook benieuwd naar!quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Cool. Maar hoe/waar plaats je je iPhone in je auto?
Ik heb dit nog steeds. Wat enorm irritant, niet één applicatie werkt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:34 schreef Stofje het volgende:
Vandaag weer de gehele dag last van gehad: Alle gedownloade applicaties, zoals NU.nl, zoals TV gemist, zoals Teletekst, etc kunnen niet geopend worden. Je klikt ze aan, ze laden een seconde en stoppen er weer mee. Waar ligt dat aan? Hebben anderen er ook last van? Het is af en toe, locatie maakt niet uit.
iTunes gift cardsquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:50 schreef bodylotion het volgende:
ik heb zo'n GiftCard gekregen voor Premium Resellers van 35,-
iemand nog een idee waar ik hem aan kan uitgeven?
Langzamerquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:11 schreef Phoef het volgende:
Heeuj, zit hier op vakantie in Limburg. En in eens zag ik dat naast t-mobile (links boven in) dat rondje (internet) veranderden in 3g. Oftewel ik heb nergens bijna 3D internet denk ik. Anyway hier de vraag, klopt het dat als ik geen 3G heb staan ander internet heb? En wat voor?
Ja en nu kan ik de server helemaal niet bereiken zegt ie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Krijg je ook die 'verouderde link' melding? Ik heb voor de goede orde maar een mail gestuurd. Maar of het iets oplevert ...
Die andere journaalapplicatie werkt helemaal voor geen meter.
ja maar thuis heb ik dus altijd dat langzamere internet wat imo toch best snel is hahaquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Langzameren als je een Belgische of Duitse mast te pakken hebt hoop ik voor je dat data roaming uit staat
Snel tevredenquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:57 schreef Phoef het volgende:
[..]
ja maar thuis heb ik dus altijd dat langzamere internet wat imo toch best snel is haha
Als er bv. Base staat ipv T-Mobile. Ik weet eigenlijk niet wat je te zien krijgt als je een mast van de Duitse T-Mobile te pakken hebt. In ieder geval zul je dan merken dat internet het helemaal niet meer doet.quote:hoe weet ik of ik een Duitse/Belgische mast hebt. En dataroaming staat altijd uit geen idee wat dat is
Bij mij doet ie het weer sinds vanmiddag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:41 schreef elcastel het volgende:
Ja en nu kan ik de server helemaal niet bereiken zegt ie.
Als data roaming uitstaat kan dat niet eens, dus no worries. Moet ook wel anders gaat je mail e.d. in de achtergrond Euros aftikken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef Phoef het volgende:
Bij instellingen staat ook t-mobile NL.
Dus denk dat dat wel goed zit. Morgen naar Duitsland gewoon niet internetten right?
Toevallig ingelogd met een ander account dan waarmee je de apps kocht? Daar kan het namelijk aan liggen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik heb dit nog steeds. Wat enorm irritant, niet één applicatie werkt.
Dat heb ik ook met tweetie vaak. Erg irritant.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef Phoef het volgende:
Ps. Kan niet youtubben zonder 3G, te langzaam, haha
Edite 1. Twitterfon zegt steeds dat er geen secured connection is, iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |