abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72263883
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:56 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Op Internet gaan geruchten dat een zekere Joost Erdmans meedoet voor PVV Den Haag.
quote:
Spanning stijgt. Maandag a.s. geef ik een persconferentie in Nieuwspoort. Ik zeg niks!
http://twitter.com/Eerdmans

Joost Eerdmans, Master of Suspense.
pi_72264070
Als het waar is dan zal maandag wel weer een onwelriekende pislucht uit de onderbuiken van verzuurd links nederland te ruiken zijn. Blerq!
NAP + 0,12
pi_72264165
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 23:42:03 #84
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_72270388
Gelukkig, geen LPF-toestanden, behalve dan sommige personen zoals Fleur Agema en Joost Eerdmans. Ik hoop op een comeback van Mat Herben.
Géén kloon van tvlxd!
pi_72273560
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:05 schreef jahetiswat het volgende:

[..]

En jij bent slim zeker omdat je Femke KokHalsma wel ziet zitten, die ontkent zelfs dat er problemen zijn met onze schitterende multiculturele stront-samenleving. Als je kijkt wat die beerput al gekost heeft en nog gaat kosten is er hier in voormailig Nederland eigenlijk maar een heel groot probleem, los je dit op los je tevens de andere snel op!

Je zult wel kunnen raden welk probleem dit is, ach nee jij niet sorry je bent een geheel ontkenner.
Wat in het kort neerkomt op: "de moslims zijn de oorzaak van alle ellende".
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_72306811
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:01 schreef Monidique het volgende:
On-topic:

Ja, ik vind dit wel erg gemakkelijk, hoor. Je kiest moedwillig voor een xenofoob die een religieuze minderheid een demografisch probleem acht en dat wil oplossen middels onder andere deportaties van gehele families; je kiest moedwillig voor een xenofoob die boeken en tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden, sterker nog, oproept tot de fysieke vernietiging ervan; je kiest voor een rechts-extremistische racist die zegt dat leden van een religieuze minderheid -en misschien wel meer- per definitie onbetrouwbaar zijn, het land willen overnemen en dus minder rechten zouden moeten hebben...

...en dan zegt men: 'jah, och, het was een proteststem'.
Is dat niet wat overdreven?
Ja, ik generaliseer.
pi_72306891
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:00 schreef lightbearer het volgende:

Dus is "de politiek" verantwoordelijk voor de opmars van Wilders? Nee, Wilders en de mensen die op hem stemmen zijn daarvoor verantwoordelijk. Dit aan de rest wijten is een vorm van "karma dumping".
Ik denk dat het in de realiteit heel anders werkt. Actie > reactie. Oorzaak > gevolg. Dat soort dingen.
Ja, ik generaliseer.
pi_72307359
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 19:10 schreef OvulatiePeilStation het volgende:
Als het waar is dan zal maandag wel weer een onwelriekende pislucht uit de onderbuiken van verzuurd links nederland te ruiken zijn. Blerq!
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:27:01 #89
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72307516
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Is dat niet wat overdreven?
Dat zijn allemaal dingen die Wilders heeft geroepen, dus nee, dat is niet overdreven.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72309555
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:27 schreef ethiraseth het volgende:

Dat zijn allemaal dingen die Wilders heeft geroepen, dus nee, dat is niet overdreven.
Ik zet het even op een rijtje hoor:

- Een religieuze minderheid is een demografisch probleem.
- Ik wil dat oplossen middels deportaties van gehele families.
- Ik ben een xenofoob die boeken, tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden.
- Ik roep op tot de fysieke vernietiging van deze boeken en tempels.
- Ik ben een rechts-extremistische racist.
- Ik zeg dat leden van een religieuze minderheid per definitie onbetrouwbaar zijn.
- Ik zeg dat deze minderheden het land willen overnemen.
- Ik vind dat deze minderheden minder rechten zouden moeten hebben.

Echt waar?
Ja, ik generaliseer.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:55:28 #91
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_72309953
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 14:42 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik zet het even op een rijtje hoor:

1- Een religieuze minderheid is een demografisch probleem.
2- Ik wil dat oplossen middels deportaties van gehele families.
3- Ik ben een xenofoob die boeken, tempels en talen van religieuze en etnische minderheden wil verbieden.
4- Ik roep op tot de fysieke vernietiging van deze boeken en tempels.
5- Ik ben een rechts-extremistische racist.
6- Ik zeg dat leden van een religieuze minderheid per definitie onbetrouwbaar zijn.
7- Ik zeg dat deze minderheden het land willen overnemen.
8- Ik vind dat deze minderheden minder rechten zouden moeten hebben.

Echt waar?
Maar even genummerd. Maar ja, de meeste dingen heeft hij gezegd. Beetje googlen laat dat vrij snel zien.

1. de welbekende "tsunami van islamisering"
2. Wilders wil ouders veelplegers uitzetten
3. Wilders wil Koran verbieden
4. Zie 3 + http://www.volkskrant.nl/(...)ft_Koran_verscheuren
5. Nee, dat zegt hij niet over zichzelf natuurlijk.
6. Wilders wil direct grenzen dicht
7. http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=533
8. http://www.dag.nl/binnenl(...)oslims-moeten-276110
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_72314782
Een proteststem is in strijd met het doel van het stemrecht. Maar goed, ik vind sowieso dat paal en perk moet worden gesteld aan het actief kiesrecht.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_72315921
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef Argento het volgende:
Een proteststem is in strijd met het doel van het stemrecht. Maar goed, ik vind sowieso dat paal en perk moet worden gesteld aan het actief kiesrecht.
Dan vind ik dat jij gemarteld moet worden en naar Siberië moet worden gestuurd.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72316324
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:30 schreef sneakypete het volgende:
.
-in het algemeen (dus niet alleen om hullie te pesten) moet men zich gewoon netter gedragen.
... mensen die niet werken,
ik snap niet goed waarom je mensen die niet werken gelijk stelt aan mensen die zich niet netjes gedragen. Werkloos zijn is soms iets waar de persoon zelf niets aan kan doen, en er zijn mensen genoeg die zidh te pletter sollicteren. Een normaal mens wil niks liever dan een baan.
pi_72316489
Netjes gedragen is maar relatief. Ik zie op Amsterdam Zuid genoeg mensen met snelle pakken in de tram die niet op willen staan voor een fysiek gehandicapte of een oud vrouwtje (toch zeker een keer of drie/vier meegemaakt). Één heb ik zelfs horen zeggen 'ik betaal wel uw uitkering, dat weet u wel he?'. Vroeger schaarden 'we' dat in linkse kringen onder het kopje 'fatsoen van de tennisbaan' maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud van en ik ben zelfs zo pessimistisch dat een groot gedeelte van Nederland die man in dat snelle pak geneigd is gelijk te geven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72325901
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:37 schreef attila_de_hun het volgende:

[..]

ik snap niet goed waarom je mensen die niet werken gelijk stelt aan mensen die zich niet netjes gedragen. Werkloos zijn is soms iets waar de persoon zelf niets aan kan doen, en er zijn mensen genoeg die zidh te pletter sollicteren. Een normaal mens wil niks liever dan een baan.
Zoekt en gij zult vinden.
pi_72326028
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 18:43 schreef Klopkoek het volgende:
Netjes gedragen is maar relatief. Ik zie op Amsterdam Zuid genoeg mensen met snelle pakken in de tram die niet op willen staan voor een fysiek gehandicapte of een oud vrouwtje (toch zeker een keer of drie/vier meegemaakt). Één heb ik zelfs horen zeggen 'ik betaal wel uw uitkering, dat weet u wel he?'. Vroeger schaarden 'we' dat in linkse kringen onder het kopje 'fatsoen van de tennisbaan' maar tegenwoordig worden we er niet warm of koud van en ik ben zelfs zo pessimistisch dat een groot gedeelte van Nederland die man in dat snelle pak geneigd is gelijk te geven.
Meen je dat? Met een paar opgeschoten jongeren heb ik 't wel gezien.
Gewoon wegjagen zulke eikels.
pi_72326313
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Meen je dat? Met een paar opgeschoten jongeren heb ik 't wel gezien.
Gewoon wegjagen zulke eikels.
Niet gek in een land waarin we zijn gaan vinden dat uitkeringsgerechtigden full-time de meest rottige klusjes mogen doen bij wijze van 'tegenprestatie' en een hoop mensen vinden dat die geen stemrecht behoren te hebben. Alsof we nog ten tijde van de Poor Laws leven.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72326394
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:56 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Niet gek in een land waarin we zijn gaan vinden dat uitkeringsgerechtigden full-time de meest rottige klusjes mogen doen bij wijze van 'tegenprestatie' en een hoop mensen vinden dat die geen stemrecht behoren te hebben. Alsof we nog ten tijde van de Poor Laws leven.
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor uitkering dat betreft.
Maar ik zou gewoon opstaan hoor, dat staat in mijn ogen los van je politieke idealen en is gewoon een stukje fatsoen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:53:34 #100
262650 kitao
prikplaatje
pi_72328417
Ik bemerk weinig van dat fatsoen bij jou op het moment dat je een half miljoen werklozen de tip geeft om maar te gaan zoeken ipv met concrete voorstellen te komen.
Volgens mij ben jij ook iets verloren en heb je dat nog niet teruggevonden.
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')