Maar als je niet stemt heb je weer weinig recht van spreken. zeggen ze.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Netsplitter het volgende:
Protest stemmen is zo kansloos......
Eens met deze post.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:19 schreef Yi-Long het volgende:
In het land der blinden is de 1-oog koning....
De politiek is zelf verantwoordelijk voor de opmars van een idioot als Wilders. Het is de laatste jaren gewoon wanbeleid geweest op zeer veel punten (onderwijs, zorg, veiligheid, economie, huisvesting, etc etc), en dan kan een figuur als Wilders makkelijk inspringen op de problemen (en hij is dan toevallig vooral een 1-issue idioot) en 'scoren'.
Jammer dat de rest van Den Haag ook grotendeels vol zit met idioten en criminelen en gewoon hele enge figuren.
Ik ga absoluut stemmen, maar niet op Wilders omdat het niet eens ben met de huidige gang van zaken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:20 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar als je niet stemt heb je weer weinig recht van spreken. zeggen ze.
Ik ga ook stemmen maar zou nu echt nog niet weten wat. Het zijn allemaal knurften.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ga absoluut stemmen, maar niet op Wilders omdat het niet eens ben met de huidige gang van zaken.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Aan de andere kant zou je na het LPF debacle wel verwachten dat mensen toch wel 3 keer zouden nadenken voor men wederom een protest stem zou uitbrengen ?
Ja, want Nederland is nu langzaam aan het overstromen. Komt het niet door de stijgende zeespiegel dan is het wel de tsunami aan moslimsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:16 schreef cheqy het volgende:
Ik denk een groot deel.
Maar in principe is op Wilders stemmen hetzelfde als een zinkend schip proberen te ontvluchten in een reddingsloep vol met gaten.
Alhoewel de relletjes wel vermakelijk waren, moeten we het eigenlijk niet nog een keer doen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
History is going to repeat itself.
Maar had Fortuyn nog geleefd dan denk ik dat alles toch anders had gelopen. Ik denk dat dan niemand ooit van Wilders gehoord zou hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:22 schreef LangeTabbetje het volgende:
Aan de andere kant zou je na het LPF debacle wel verwachten dat mensen toch wel 3 keer zouden nadenken voor men wederom een protest stem zou uitbrengen ?
Je kan wel kinderachtig lacherig gaan doen maar wie zegt dat ik het alleen over moslims heb?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, want Nederland is nu langzaam aan het overstromen. Komt het niet door de stijgende zeespiegel dan is het wel de tsunami aan moslims
Het punt is alleen dat zelfs Pim niet in zijn eentje zoveel zetels kon vullenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:28 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar had Fortuyn nog geleefd dan denk ik dat alles toch anders had gelopen. Ik denk dat dan niemand ooit van Wilders gehoord zou hebben.
Ik had trouwens wel sympathieën voor Fortuyn.
Ik denk dat hij de LPF goed op de rails had kunnen houden. Hij had een sterk persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:30 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat zelfs Pim niet in zijn eentje zoveel zetels kon vullen. Het probleem zit hem niet alleen in de roerganger maar vaker nog in zijn gevolg.
Of je weigert gewoon a la SP...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:07 schreef Urquhart het volgende:
Dat is het grootste gedeelte van zijn stemmen. Stel dat Wilders straks groot genoeg is, en min of meer gedwongen wordt om te regeren...dan behoort hij tot dezelfde orde waar hij altijd tegenaan schopt. Dan staat er automatisch wel een nieuwe politicus op die zichzelf als 'stem van het volk' ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |