abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2009 @ 12:52:58 #151
216273 Gibson
Play it loud
pi_72429492
lekker bezig zeg heb met veel plezier beide topics doorgelezen
pi_72432815
Hoe ist met je laptop trouwens?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_72434943
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:52 schreef Ml-etje het volgende:
Hoe ist met je laptop trouwens?
quote:
Op woensdag 2 september 2009 08:34 schreef Rallydame het volgende:
Maar hij doet het weer
Kan weer computeren...

[..]
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:24 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Ow wat ik jullie trouwens nog niet had laten zien...
[ afbeelding ]

Onze nieuwste aanwinst met bijbehorend bankje (daar kan je nog een klein stukje van zien op de foto). Likje verf en een nieuw stofje en dan hebben we er weer iets leuks bij voor op de slaapkamer (zoals we nu gepland hebben).
En ik weet niet hoe de stijl van de kamer wordt van die stoelen, maar misschien past het er wel mooi in. (Mits dus een beetje klassiek aangekleed. )
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72444426
Thnks Nero, laten we het erop houden dat ik vanmiddag een collega die drie weken op vakantie gaat doodleuk een fijn weekend wenste
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:16:10 #155
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72444814
Laptop doet het weer

Nog even wat foto's ...
Bankje die bij de stoel hoort

Cmentvloertje in toilet

Plafond bijkeuken gestuct

Plafond hal gestuct

Muren in het trappegat gestuct

Muur in de toilet en een muur in de badkamer gestuct

Kast om de meterkast gegrond

Nog wat kozijnen zijn gegrond maar dat is niet echt fotowaardig na de meterkast natuurlijk
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:17:35 #156
248562 Rallydame
pi_72444868
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef Ml-etje het volgende:
Thnks Nero, laten we het erop houden dat ik vanmiddag een collega die drie weken op vakantie gaat doodleuk een fijn weekend wenste
Bekijk het maar zo... hij / zij heeft gewoon een heel lang weekend...
pi_72445315
Ze moest wel lachen en kwam tot de conclusie dat ze blij is dat niemand nog een gek salaris ontvangen heeft

On-topic; leuk dat bankje zeg!! Doggiebank
Trapgat is echt enorm strak!! Schiet nu echt op, verfkwasten al klaar ?
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:47:39 #158
248562 Rallydame
pi_72445928
Kwasten liggen klaar voor volgende week.. Nu even een paar dagen niets... Denk ik.. misschien morgenvroeg nog even klussen... Weet het nog niet... Moet natuurlijk wel he..
pi_72446072
hmm ja eigenlijk wel zo komt het noooit af
pi_72447172
Leuk bankje, komt dat aan het uiteinde van je bed te staan?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 8 september 2009 @ 06:47:53 #161
248562 Rallydame
pi_72542008
We zijn zaterdagmorgen toch nog maar wat gaan klussen. Want idd.. anders komt het nooit af
Even wat lekker aangerommeld zodat we vanaf vandaag weer volop aan de slag kunnen..
In de middag zijn we naar de corso bouwplaats gegaan om toch nog een beetje mee te helpen aan de wagen. En hij is moo-hooi . Vinden wij dan allemaal he... Gelukkig was de jury het met ons eens en werd de 2e prijs binnen gesleept...
Even een foto spammen hoor..

Zondag en gisteren hebben we dat lekker gevierd met alle andere buurtschappen. Dit jaar maar 1 dagje kunnen helpen door de verbouwing maar volgend jaar meer tijd dus kunnen we meer doen. En meer vrij vragen want dat is toch een mooi feestje daar

@Obli: als het past is achter het bed een mooie plek voor het bankje. Denk alleen niet dat we daar de ruimte voor hebben. Moet ik nog even allemaal opmeten...

En nu even de andere topics bijlezen..
pi_72542290
Wat leuk!
Hoe zit dat feestgebeuren in elkaar??
  dinsdag 8 september 2009 @ 19:35:06 #163
263797 KlusDavekuh
Dat smeren we wel dicht...
pi_72559218
Hey Zus! Ik ben dan toch nog maar begonnen met een eigen topic. Ik moet nog even kijken of het allemaal willen lukken maar ik ga mijn best doen. Mijn topicje is hier te vinden: Klussen in Eindhoven...
pi_72568716
mooie foto hoor!! Dat dat toch kan he....en een feestje bouwen is natuurlijk óók leuk !!!

Ik vind het stoeltje en bankje ook hélemaal geweldig!! Wel een ander stofje hoor, alhoewel..hmm haha
enne af en toe wat rustig aan doen is nie erg, kan je naderhand er juist extra tegenaan...hang 'on...
  woensdag 9 september 2009 @ 11:18:04 #165
248562 Rallydame
pi_72576705
Heej broertje.. Ik zal zo eens in je topic gaan neuzen...

Glitter: zo af en toe doen we lekker even niet. Gisteren hebben we ook al weer niets gedaan in het huis. Hebben gisteren inkopen gedaan zodat we nu de ventilatie in badkamer en toilet kunnen maken.

Voelde me ook niet helemaal lekker dus hebben we 's avonds ook niet veel meer gedaan. Steeds weer dat idee dat ik ga flauwvallen. Dat gevoel blijft na al die jaren nog steeds vervelend en vermoeiend. Vandaag 3e dag op rij, hopelijk dat het vanavond wat weg zakt want wil wel weer eens aan de klus..
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 08:01 schreef Ml-etje het volgende:
Wat leuk!
Hoe zit dat feestgebeuren in elkaar??
Ben er niet zeker van in hoeverre je het precies wilt weten dus maar even zover ik het weet... Misschien wel veel te veel info hoor...
In februari wordt er een ontwerp gekozen door een aantal leden van een buurtschap (voorheen een bepaalde wijk in een gemeente nu "kies" je gewoon een leuke. zit bij buurtschap Laer-Akkermolen en dat is niet echt in onze wijk maar het was vanzelfsprekend dat ik ook daarmee ging helpen). In mei wordt dan de maquette gepresenteerd zodat iedereen kan zien wat er gebouwd gaat worden en in juni worden de tenten al gebouwd waar de wagen(s) in gebouwd gaat worden. Steigers bouwen, het ontwerp in elkaar gelast dat is voor velen al een feest.. In juli (denk ik) wordt er geplakt, papier maché that is.. Zodat de "blommekes" erop getikt / geprikt kunnen worden.
Dat tikken gebeurt vanaf de donderdag voor Bloemencorso (altijd op zondag). Meestal wordt er dan op de zaterdag flink doorgehaald en natuurlijk is het al die tijd een gezellige boel.
Op de ochtend van Corso verzamelt iedereen zich om de wagen de tent uit te duwen en verzamelen ze zich allemaal op een terrein. Dat is meteen het startpunt van de optocht. Tijdens de optocht worden de wagens geduwd door een aantal dames en heren en zitten er op sommige wagens mensen op of in de wagen om special effects te "bedienen". In "onze" wagen zaten er ook een aantal die voor de beweging van de handen, voeten, ogen, mond, haren, blouse, sleutel en sloten zorgden. Er staan verschillende tribunes naast de route, op een van deze zit de jury om de wagens te beoordelen.
Na de optocht en de uitslag gaan alle wagens weer terug naar het terrein (in dit geval de Veiling) en worden ze daar tentoongesteld. Daar blijven ze zondag en maandag staan zodat iedereen er nog eens naar kan kijken. In Zundert doen er 20 buurtschappen mee dus ook 20 wagens en heeeeeeeeeel veel bouwers
Op de maandag worden ook de special effects nog een aantal keer getoond aan het publiek. Rondom de wagens en in het verdere dorp zijn alle cafe's open en staan er overal drankwagens. Er is een jaarmarkt en een kermis en overal is eigenlijk wel wat te doen.
Vertel ik alles zo goed ?? Het was ook namelijk meteen mijn eerste Corso waar ik heb meegeholpen en de optocht van heb gezien dus ik weet ook niet alles helemaal zeker. Behalve dat ik volgend jaar echt veel meer wil helpen, nog een dag extra vrij "moet" hebben en dat het echt onwijs gezellig was...
pi_72577360
Ontzettend leuk!! En neehoor niet té gedetailleerd, lijkt een beetje op carnaval (ook met wagens en veel kluswerk en team/dorp/wijk verbanden).
En erg leuk zo je wijk te leren kennen of iig iets gezamenlijk te doen .

Heb je al wel wat vd dokter gehoord?
En shoppen is leuk joh tenslotte moet het er allemaal toch komen
pi_72577361
Heb het zondag gezien bij Omroep Brabant, de wagens waren een voor een prachtig, denk dat het voor de jury ook heel moeilijk was om te kiezen
  woensdag 9 september 2009 @ 13:16:22 #168
248562 Rallydame
pi_72580096
Nog meer corso volgers
Ik ben echt helemaal corso fan geworden. Heb vorig jaar alleen de maandag mee gekregen omdat we op zondag altijd een rally hebben. Dit jaar bewust gekozen voor Corso ipv een rally en heb er absoluut geen spijt van gehad.
Volgend jaar meer

Carnaval kennen ze hier overigens ook gewoon. Alleen is dat wel minder groot dus je zal er voor naar Breda moeten maar dat vieren we ook gewoon lekker.
Dus 2x per jaar is hier iedereen gekker dan normaal... Ik voel me er al meer door thuis bij de gedachte alleen al

Moet de dokter nog bellen voor een afspraak. Morgen maar eens doen.
Gelukkig was het niet zo'n hoge nood want anders had er vast al wel een vervanger gebeld...
pi_72588097
Hihi ik ging vandaag een recept ophalen van 3 weken oud dus jaaa denk dat als je zegt klussen ze echt niet gek kijken
  donderdag 10 september 2009 @ 22:17:49 #170
248562 Rallydame
pi_72627763
Vandaag even wat aan het klussen geweest in mijn eentje. Voordeur en een deel van de achtergevel staan nu in de grondverf.
Morgen en het weekend weer hard aan het klussen dan kunnen we weer wat verder komen. Hebben de laatste dagen weinig tot niets gedaan in het huis.
pi_72628659
Oeioeioei ter geruststelling wij zitten ook even in een klusdip (de aannemer gelukkig niet maarja wij moeten ook wat doen).
  vrijdag 11 september 2009 @ 10:14:42 #172
248562 Rallydame
pi_72636139
Zondag en maandag waren we natuurlijk aan het feesten. moest daar dinsdag van bijkomen en 's avonds hebben we geshopt (bij de bouwmarkt ) en woensdag moest nog wat boodschappen doen voor ons huis en het rallyteam. En 's avonds... tjah... toen hadden we simpelweg geen zin... Haha.. Qua dip viel het bij ons nog wel mee, we hadden gewoon echt steeds wat anders te doen.

Vandaag is dan ook alweer meteen vanuit zijn dienst gaan klussen. Die zit dus al vanaf half 9 in het huis.
Na het eten ga ik ook weer verder met grondverven dus ik hoop dit weekend beneden alles wel weer in de grondverf te hebben. Met een beetje geluk alles ook al voor een 2e keer.
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wat vandaag allemaal van plan is om te gaan doen maar ik denk dat ie nog wat verder gaat met de badkamer en de raamkozijnen op de slaapkamers. Daar moest nog een latje geplaatst worden. De strip waar het glas in zit is zo slecht en helemaal gebobbeld dat het er echt niet meer uit ziet. Daar gaan we een mooi latje op plaatsen waardoor het water van het raam nog wel weg kan maar wij de strip niet meer zien.
Ergenisfactor van 10 naar 2 gereduceerd
Over een paar jaar moeten de kozijnen vervangen worden dus om er nu nieuw glas en een strip op te zetten is een beetje zonde.

Vandaag komt hopelijk ook de juiste wastafel voor de badkamer. Na 2 x de verkeerde gekregen te hebben zal het nu toch wel goed moeten gaan toch

We hebben trouwens gisteren ook een cadeautje gekregen van (schoon)paps en mams

Wij zijn er erg blij mee
pi_72636891
OOOh! die is leuk
Fijne schoonpaps en mams heb je
Genoeg klusjes dus en dan de wastafel binnen! Fijn,fijn.
  vrijdag 11 september 2009 @ 11:48:41 #174
248562 Rallydame
pi_72638566
Leuk he?
Hij neemt minder plek in dan het andere type en het strakke ervan past misschien ook wel beter bij ons in de keuken dan zo'n "ronde".
Gelukkig hebben we nog geen Senseo want zoals bijna altijd bij de nieuwe types.. De padhouders zijn weer anders...
En tot nu toe nog op weinig plekken te verkrijgen dus nog maar even op zoek
pi_72640771
Ja joh ik zag eerst geeneens dat het een senseo was!
Zo issie ook wel sjiek (ga m'n verlanglijstje erbij pakken en nieuw model achter nieuwe senseo zetten).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')