Het ging wel, maar het was wel behoorlijk wat werk. Maar me vader en ik waren vastbeslotenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:23 schreef glitter het volgende:
enne ging dat zomaar, die schouw eruit?? Niet dat straks alles naar beneden komt he.
Op dit moment is de bovenverdieping klaar. Behalve de inboedel dan. We zijn nu druk bezig met de leidingen in de keuken en badkamer. Maar ik probeer zoveel mogelijk de foto`s in de juiste volgorde te plaatsen. Alhoewel dat ook nog niet mee valt.quote:Op woensdag 9 september 2009 08:33 schreef Ml-etje het volgende:
Oef muren weg en opbouwen wat een klus, maar dan heb je straks ook wat
Dacht even zonder te lezen bij de sloopfoto goh zij lijkt op je zus hihi het was je zus.
Hoe ver ben je op dit moment?
Mijn ouders wonen in een zelfde type huis. Dus we wisten gelukkig dat het geen dragende schouw was. Dus we konden hem er zo uit meppen. Het leek inderdaad alsof er nooit onderhoud aan gedaan is. Maar het word nog ergerquote:Op woensdag 9 september 2009 07:30 schreef lezzer het volgende:
Wij hadden ook zo'n schouw, maar dat was onderdeel van een dragende constructie. Dat is bij jullie niet dan? Wij moesten een klein stukje terug metselen![]()
Wat een project zeg, het lijkt alsof er echt 50 jaar niks aan gedaan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |