Gisteravond heb ik helaas niets eigenlijk meer in het huis kunnen doen. Er moesten nog wat andere zaken bepaald en besproken worden.
Mijn laptop hield er gisteravond ook mee op (hopelijk is ie nog te redden want is amper een jaar oud) dus vandaar geen foto's gisteravond en de batterij van de camera was leeg dus heb ook geen eindresultaat foto's. Je moet me er dus maar op geloven dat het strak en mooi is
Batterij is opgeladen dus er kunnen weer foto's gemaakt worden dus het resultaat van gisteren en vandaag zullen jullie vast nog wel hier zien..
Even wat foto's die

nog wel heeft kunnen maken
Plafond woonkamer gestuct
![]()
Rondom voordeur gestuct
![]()
Muurtjes bijkeuken gestuct
![]()
![]()
![]()
Vandaag komt GJ de andere muurtjes stucen. Ik denk de 2 muurtjes in het trappegat en de grote in de bijkeuken die nog moet. Meestal doet ie niet 2 muren die elkaar raken op dezelfde dag als het niet per sé hoeft maar heb geen idee wat er is afgesproken. Alleen dat ie vandaag en vrijdag nog zou komen. Vrijdag denk ik voor de plafonds in de bijkeuken en in de hal.
Ook zou ie nog even een dun laagje stucwerk op de muren van de toilet beneden en de badkamer. Dat zijn allemaal wat grovere muren dus als ie wat over heeft smeert ie dat even netjes.. Blijft dus weer spannend wat er precies gedaan is voor dat ik er ben.
Vandaag gaat

weer verder met de badkamer. Er moet nog een gleufje gemaakt worden maar gisteren was de schijf op dus moest er een nieuwe komen. Die is er nu dus hij kan weer verder daarmee. Ook met het boren van gaten voor de spots in de badkamer. Die hebben we gisteren bepaald.
En vanavond hoop ik dan echt weer wat te kunnen doen, liefst vanmiddag al maar dat ligt aan de drukte op de weg naar het zuiden natuurlijk..

z'n moeder komt vanmiddag ook helpen dus er kan genoeg gebeuren vandaag. We zullen het zien