De aardedraad zit er wel degelijk hoorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:05 schreef exlurker het volgende:
Ik lurk al een tijdje mee, en heb een grote bewondering voor wat jullie allemaal al hebben gedaan.
Maar heb nog een vraagje over de elektrische installatie, ik zie nl bij de lichtpunten geen aardedraad uit de doos komen
Er gaan sowieso 2 lagen grondverf op en dan nog 1 of 2 lagen lak. Boven waren er ook hele stukken groen maar dat zit er na 2 lagen grondverf al onder. Dus als het goed is moet dat lukken.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:12 schreef Ml-etje het volgende:goed bezig geweest weer!!
Gaat dat dan wel lukken om over dat groene heen te verven?
Kan ze even niet op de site van Ikea vinden. Heb het doosje misschien nog wel waar de naam op staat. Zal morgenavond even kijken.quote:
Thanks!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:46 schreef Rallydame het volgende:
[..]
Kan ze even niet op de site van Ikea vinden. Heb het doosje misschien nog wel waar de naam op staat. Zal morgenavond even kijken.
Mooi, ik geloof je gelijkquote:[..]
De aardedraad zit er wel degelijk hoor![]()
Ben vergeten er een foto van te maken maar hij zit er
Dat zijn ze jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:06 schreef styliste het volgende:
zijn het deze toevallig?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40115565
Iedereen die haar ziet zegt... ow wat is ze mager... Maar wij hebben echt zoiets van ja doei... ze vreet gewoon bijna een volle bak per dag leeg. Zet ik er 2 neer dan eet ze die ook nog op... Ze krijgt genoeg alleen is heel kieskeurig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:35 schreef Ml-etje het volgende:
Oooh konijntje! (nou ja flink konijn toch wel) die kan straks lekker genieten in de tuin
.
Gelukkig want ik kom net bij het huis vandaan en ben het gewoon vergetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:19 schreef exlurker het volgende:
[..]
Mooi, ik geloof je gelijk![]()
leuke foto`s van de dieren
De plek die we voor haar gepland hebben nu is tussen de deur in de garage en de waterpomp. Daar heeft ze zowel zon als schaduw en ook genoeg aandacht als er iemand eens naar de garage loopt. De garage is daar echter smaller waardoor ze daar niet naar binnen kan. Dan past de auto er niet meer in dus dat leek ons niet een praktisch ideequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
Anders maak je een luik in de garage zodat ze zo de tuin in kan en in garagedeel/hok?
Weet niet of het kan hoor
Ik wilde de indeling van de vaatwasser bekijken en kon hem niet open krijgen. Heb voor de vorm geprobeerd er een kopje tussen te steken maar dat paste al niet. Vanavond eens de binnenkant van de vaatwasser bekijkenquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:54 schreef Ml-etje het volgende:wel praktisch ja een vaatwasser die open kan
Moet je nu zelf weer werken??
Gaat wel een hoop gebeuren vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |