abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:40:10 #101
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_72306384
Hihi... Lief zijn ze he

Net sms bericht van vriendlief gehad. Het plafond in de woonkamer is al helemaal gestuct en de heren zijn nu bezig met de hal en de bijkeuken.
Vriendlief zelf is bezig met de badkamer dus er valt veel voor me te zien vanavond als ik er ben...
Nu maar hopen dat de tijd snel gaat want ik ben nieuwsgierig
pi_72306578
Goed joh!! We hebben het maar weer fijn
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_72306613
Maarre... wat krijgen al die 's er voor terug?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72306999
Dat wij centjes verdienen en meehelpen
pi_72307084
Hehe, ja, weet ik.
En natuurlijk het ego strelen. "Oooooh schat! Wat mooooiiiii.... "

Of niet dan?
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:08:38 #106
248562 Rallydame
pi_72307091
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Dat wij centjes verdienen en meehelpen
Precies...

Verwachten ze dan nog meer denk je??
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:09:19 #107
248562 Rallydame
pi_72307106
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:08 schreef Nero22 het volgende:
Hehe, ja, weet ik.
En natuurlijk het ego strelen. "Oooooh schat! Wat mooooiiiii.... "

Of niet dan?
Lijkt me genoeg...
pi_72307198
Als ze dan maar ego terug strelen het is niet dat wij nietsen hé Rallydame?
pi_72307239
Haha, nee hoor, jullie zijn ook goed bezig.
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:16:19 #110
248562 Rallydame
pi_72307240
Inderdaad
We steken ook zeker onze handen uit de mouwen. Draaien ons hand niet om voor verschillende klussen..
Daar moet ook wat voor terug komen...
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:17:06 #111
248562 Rallydame
pi_72307261
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef Nero22 het volgende:
Haha, nee hoor, jullie zijn ook goed bezig.
Wat een goede kijk heb je er op

Jij scoort punten vandaag
pi_72307599
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:17 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Wat een goede kijk heb je er op

Jij scoort punten vandaag
Wanneer kan ik mijn prijs ophalen?
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 31 augustus 2009 @ 14:32:18 #113
248562 Rallydame
pi_72309291
Als ML en ik overlegd hebben wat het is en of er prijzen zijn... In tijden van crisis is niets zeker he
pi_72309330
Hmmm bij mij valt niets te halen tot het huis af is
* Ml-etje moet nog nodig shoppen
  maandag 31 augustus 2009 @ 15:31:09 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72310998
Hehehe, die posts hierboven, moest er hardop om lachen

Wat spannend Rallydame, zal vast prachtig zijn als je thuiskomt na werk

Ben benieuwd naar je foto's
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:02:37 #116
248562 Rallydame
pi_72311980
Met een beetje geluk lukt het me om ze vanavond te plaatsen, anders wordt het zoals (haast) gewoonlijk morgenvroeg. Dinsdag en donderdagochtend heb ik meestal wel tijd even wat foto's te posten als ik net op kantoor ben

@Nero.. het spijt me maar volgens mij hebben we geen prijs
Neem je genoegen met de eer?
pi_72312043
Kom je thuis en dan zie je dat je geen prijs krijgt. Weet je wel hoe dat voelt?

Nou?!

It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72312054
Nou ja, vooruit dan maar...
It's funny
But not ha-ha funny.
  maandag 31 augustus 2009 @ 16:07:35 #119
248562 Rallydame
pi_72312146
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:04 schreef Nero22 het volgende:
Kom je thuis en dan zie je dat je geen prijs krijgt. Weet je wel hoe dat voelt?

Nou?!

maandag 31 augustus 2009 @ 17:18:07 #120
248562 Rallydame
pi_72314185
Net gesproken.
Stucadoors hebben vandaag hard gewerkt .
Het plafond in de woonkamer zit erin, het halletje is klaar op 2 muurtjes bij de trap na en de bijkeuken heeft 4 gestucte muren (er zitten er 6 door de toilet die een hoekje in beslag neemt).

Nog 2 muren in de hal en 2 in de bijkeuken en daar het plafonnetje en dan is het beneden qua stucwerk af

Ik ben blij
En dan heb ik het zelf nog niet eens gezien
pi_72314561
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:05 schreef Nero22 het volgende:
Nou ja, vooruit dan maar...
pi_72314574
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:18 schreef Rallydame het volgende:
Net gesproken.
Stucadoors hebben vandaag hard gewerkt .
Het plafond in de woonkamer zit erin, het halletje is klaar op 2 muurtjes bij de trap na en de bijkeuken heeft 4 gestucte muren (er zitten er 6 door de toilet die een hoekje in beslag neemt).

Nog 2 muren in de hal en 2 in de bijkeuken en daar het plafonnetje en dan is het beneden qua stucwerk af

Ik ben blij
En dan heb ik het zelf nog niet eens gezien
Fijn meid..je kunt bijna met de kwast aan de gang!!
  dinsdag 1 september 2009 @ 06:53:21 #123
248562 Rallydame
pi_72331208
Gisteravond heb ik helaas niets eigenlijk meer in het huis kunnen doen. Er moesten nog wat andere zaken bepaald en besproken worden.
Mijn laptop hield er gisteravond ook mee op (hopelijk is ie nog te redden want is amper een jaar oud) dus vandaar geen foto's gisteravond en de batterij van de camera was leeg dus heb ook geen eindresultaat foto's. Je moet me er dus maar op geloven dat het strak en mooi is
Batterij is opgeladen dus er kunnen weer foto's gemaakt worden dus het resultaat van gisteren en vandaag zullen jullie vast nog wel hier zien..

Even wat foto's die nog wel heeft kunnen maken
Plafond woonkamer gestuct

Rondom voordeur gestuct

Muurtjes bijkeuken gestuct

Vandaag komt GJ de andere muurtjes stucen. Ik denk de 2 muurtjes in het trappegat en de grote in de bijkeuken die nog moet. Meestal doet ie niet 2 muren die elkaar raken op dezelfde dag als het niet per sé hoeft maar heb geen idee wat er is afgesproken. Alleen dat ie vandaag en vrijdag nog zou komen. Vrijdag denk ik voor de plafonds in de bijkeuken en in de hal.
Ook zou ie nog even een dun laagje stucwerk op de muren van de toilet beneden en de badkamer. Dat zijn allemaal wat grovere muren dus als ie wat over heeft smeert ie dat even netjes.. Blijft dus weer spannend wat er precies gedaan is voor dat ik er ben.

Vandaag gaat weer verder met de badkamer. Er moet nog een gleufje gemaakt worden maar gisteren was de schijf op dus moest er een nieuwe komen. Die is er nu dus hij kan weer verder daarmee. Ook met het boren van gaten voor de spots in de badkamer. Die hebben we gisteren bepaald.
En vanavond hoop ik dan echt weer wat te kunnen doen, liefst vanmiddag al maar dat ligt aan de drukte op de weg naar het zuiden natuurlijk.. z'n moeder komt vanmiddag ook helpen dus er kan genoeg gebeuren vandaag. We zullen het zien
pi_72331359
gaat lekker!
Geen garantie op je laptop meer trouwens? En anders gewoon op de levensduur gooien als hij echt kaput is.

Het was bij mij heeel rustig op de weg dus wie weet
Spotjes in de badkamer! Leuk!!
pi_72331502
Stucen!

Wordt mooi! Succes vandaag.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:11:01 #126
248562 Rallydame
pi_72331580
Weet niet of er nog garantie op zit. Moet ik nog even uitzoeken maar de doos en bonnen liggen in Eindhoven en daar ben ik morgen dus dan even zoeken
Hij deed het gisteravond gewoon en ik ben de foto's van de laptop naar een usb stick aan het zetten en hij loopt vast. Geen beweging meer in te krijgen. Uitgezet en opgestart maar bleef zwart schem. Vanavond nog maar eens naar kijken want het was me te laat om nog te hobbyen.

Woonkamer heeft echt meteen een andere uitstraling zo als het gestuct is... Dat opbouwen bevalt me wel.. hihi..
pi_72331631
Standaard een jaar sowieso.
Duimen dat hij het vanavond spontaan doet!

dat geloof ik! Alles is meteen veel strakker.
  dinsdag 1 september 2009 @ 08:38:28 #128
248562 Rallydame
pi_72331870
We zien wel of ie aan de gang wil. Anders moet er even naar kijken. Die heeft de oude van hem toen ook nog even wat leven ingeblazen voor ik deze kocht. Anders wordt het bon zoeken

Na het stucwerk lijkt het me ook weer mooi om de tegels in de badkamer of toiletten te zien. Dat zijn allemaal van die grote wijzigingen... Maar dat is nu nog even te snel... eerst dit en dan gaan we werken om te kunnen tegelen...
pi_72343754
Haai!

Standaard twee jaar garantie trouwens, is Europees wettelijk geregeld:
quote:
Voor Europa is bepaald dat iedereen volgens de wet twee jaar garantie heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de garantieperiode langer is.

Bron:Consuwijzer.nl
Enne... strakke muurtjes.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 september 2009 @ 08:34:19 #130
248562 Rallydame
pi_72362725
Maar hij doet het weer
Kan weer computeren...

Gisteren is er weer veel gebeurd.
GJ heeft nu alle muren in de bijkeuken gestuct, weer een muurtje in het trappegat (nog 2 te gaan) en alvast een muurtje in de badkamer opgezet.

Ow en hoeklijnen rondom het toiletraam en badkamerraam.
is weer verder gegaan met sleuven frezen in de badkamer (het lijkt wel een doolhof) en heeft de gaten voor de spots geboord in het plafond van de badkamer.

Mama van heeft onze mooie balken in de slaapkamer nog mooier gemaakt. Beetje beits of lak erover en klaar .

De toilet boven heeft een roze kleurtje gekregen om straks betere hechting van de tegels te krijgen

Ook mocht de oude rode ondervloer op de voorste slaapkamer eindelijk weg. Dat ging alleen niet zo makkelijk dus moeten we nog even wat lijmresten verwijderen (maar de afbijt was op dus karwei niet helemaal af)

's avonds kwam er een mannetje die gaten in mijn mooie muren heeft gemaakt zodat de afvoer van de afzuigkap ook naar buiten kan. Die kan dus ook gemaakt worden nu..
Met "grof geweld" kwam ie dat doen

Voor

Na

Daarna nog het verfhok opgeruimd want alles was nu wel lekker uitgehard. Alle deuren en radiatoren netjes aan de kant zodat over een paar weken de nieuwe lading deuren gedaan kan worden
ging er met de stofzuiger doorheen en daarbij kwam ie iets te dichtbij het behang dat er zat.... Resultaat... behang liet los dus dan maar meteen de rest van de muur kaal maken. Het moest er toch vanaf..

Vandaag ligt het weer even stil. is werken en ik ga vanavond na mijn werk naar Eindhoven. Morgen weer een klusdag..
  woensdag 2 september 2009 @ 09:29:46 #131
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_72363365
Sta iedere keer verbaasd als ik zie wat jullie allemaal doen op een dag. Fijn dat je mannetje zoveel kan en jullie zulke goeie hulp van familie enzo krijgen.
Wordt mooi hoor!
Wat stom dat die mensen het behang zo over die stenen hadden gedaan, dat hecht natuurlijk voor geen tiet... Maar goed, het is er al af

Die moeder in het toilet, haha, bloedserieus bezig
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_72363469
Oooooh die balken in je slaapkamer!! Mooohooi!!
Jouw mams is erg goed bezig idd, mooi roze is niet lelijk
  woensdag 2 september 2009 @ 10:14:24 #133
248562 Rallydame
pi_72364176
Moeder van nam het werk erg serieus.. Toen er een foto gemaakt werd..
Daarvoor wilde ze nog alles roze maken
Maar de balken.. Die heeft ze echt super mooi gekregen...

Vroeg me al heel lang af wat er achter het behang zat maar aangezien er steeds iets voor stond kon ik me nog best inhouden. Nu ik alles aan de kant had, kon zijn nieuwsgierigheid ook niet langer bedwingen. Eraf met dat behang...
Zitten er witte stenen achter terwijl het andere allemaal gelige zijn..
Ben benieuwd of er achter de andere behangmuur ook witte stenen zitten.. Nog even bedenken wat we met die muren gaan doen maar dat is voor latere zorg.
Eerst het huis...

En BBQ-kip... na een tijdje weinig te zien, veel gedaan wordt het eindelijk weer allemaal zicht werk... Zien anderen ook dat we veel gedaan hebben
  woensdag 2 september 2009 @ 11:41:36 #134
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_72366138
Die balken ! Jullie hebben nog steeds een goed tempo zeg

Wat is het fijn he als de stuc erop zit? Dan lijk je ineens 10 stappen verder te zijn vond ik.
  woensdag 2 september 2009 @ 12:40:32 #135
248562 Rallydame
pi_72367692
Heerlijk het effect van stucen...
Beneden zouden we al bijna kunnen gaan verven zelfs.. Daar heb ik toch wel zin in hoor
pi_72370497
Balken zijn inderdaad mooi, maar ik ben meer van donkerbruine balken. (Zeikerd...)

En bij het lezen van GJ, moet ik meteen denken aan GI Joe.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 2 september 2009 @ 14:53:45 #137
81894 godigita
Trollercoaster
pi_72371006
Mooi, die balken!
  donderdag 3 september 2009 @ 07:28:54 #139
248562 Rallydame
pi_72389458
Gaat zeker goed
Kan vanmiddag al vroeg weg vanuit Hoofddorp dus ik kan mooi samen met nog gaan klussen.

Heb voor mezelf op de planning staan:
- vloerlijm verwijderen voor slaapkamer
- plamuren van het kozijn van het kleine slaapkamertje. (Die deur gaat nu de andere kant op draaien)
- Schuren van het keukenraam en de achterdeur
- schoonmaken kozijnen beneden
- beginnen met gronden van de kozijnen beneden

En alles wat ik niet haal blijft liggen voor morgen want is morgen werken dus ik klus in de namiddag en avond alleen . Moet me dan lukken om bovenstaand lijstje + de raamkozijnen boven al minimaal 1x in de lak te hebben. Toch?

gaat denk ik
- de vloer in de bijkeuken en de toiletten voorzien van een laagje cement (op sommige plekken is hij stuk of lager)
- verder met de badkamer

Maar ik heb hem gisteren eigenlijk niet gesproken dus wie weet wat ie ineens bedacht heeft
Fijne dag allemaal
pi_72389803
Fijn toch zo'n topic met foto's die het hier doen
Niet de fijnste klussen voor vanmiddag maar wel top dat je eerder weg kan!
Morgen vrij? Dan moet het lukken hoe ga je die vloerlijm te lijf? (hinthint albastine )
Werkse!
  donderdag 3 september 2009 @ 09:20:29 #141
248562 Rallydame
pi_72390648
Morgen tot half 4 werken. Is om 4 uur al aan het klussen.
En rustig alleen rommelen. Dat schiet meestal wel op dan. 's avonds ook alle tijd dus het moet wel lukken denk ik..
Zaterdag, zondag en maandag gebeurt er waarschijnlijk niets in het huis dus even hard werken vandaag en morgen..

Albastine staat al op het boodschappenlijstje
pi_72390846
ahaaa ik snap hem.
pi_72393508
Alabastine rules! De tapijtlijm vloog hier van de trap met die afbijt
pi_72395063
Ooooooooooh, hoelang gaat dit nog duren denken jullie?
Hebben jullie een termijn gesteld?
pi_72399733
hoi hoi, ben sinds kort hier! Ik heb je topic gelezen!! Het wordt echt heel mooi...wat ik erg leuk vind is die balken zo bloot in je slaapkamer...dat geeft zoveel meer sfeer!!! En jullie gaan echt goed vooruit vind ik!!
Ik ga dit zeker volgen succes weer!
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:24:15 #146
248562 Rallydame
pi_72423577
@ X2Shanna: we hebben geen termijn gesteld. Stiekem hoop ik natuurlijk wel een beetje dat we er in de eerste weken van oktober in kunnen. Dan hebben we namelijk vakantie en kunnen we nog even lekker rustig rommelen en relaxen.
Of dat haalbaar is weten we nog niet. Eerst maar eens kijken hoe het tegelen ons bevalt. Dat gaan we namelijk ook zelf doen
Als we het toilet hebben gedaan dan kunnen we beetje inschatten hoe lang het duurt voor de badkamer gedaan is... Denk dat als we eenmaal daar aan beginnen dat het hard gaat. Dus blijf nog even hopen

@ glitter: Dank je wel. We doen ons best om de snelheid er een beetje in te houden. Dan blijft het voor ons ook nog leuk

Planningslijstje van mij voor gisteren en vandaag:
- vloerlijm verwijderen voor slaapkamer
- plamuren van het kozijn van het kleine slaapkamertje. (Die deur gaat nu de andere kant op draaien)
- Schuren van het keukenraam en de achterdeur Ook het kelderraampje en toiletraampje zijn al geschuurd
- schoonmaken kozijnen beneden
- beginnen met gronden van de kozijnen beneden Raampje in de hal en de binnenkant deurtje van de meterkast zijn al gedaan
lijstje
- de vloer in de bijkeuken en de toiletten voorzien van een laagje cement (op sommige plekken is hij stuk of lager)
- verder met de badkamer

is dus werken vandaag dus voor hem ligt het eventjes stil. GJ is sinds vanmorgen aan het stucen dus als het goed is zijn straks de bijkeuken, hal en trappegat (die laatste behalve het plafond want die doet mijn paps) klaar
Ik kan vandaag om half 3 al weg dus voor mij begint het klussen weer om 3 uur. Kan ik mooi verder met het gronden van de kozijnen op de benedenverdieping.
We zullen zien hoe ver ik kom..

Ow wat ik jullie trouwens nog niet had laten zien...

Onze nieuwste aanwinst met bijbehorend bankje (daar kan je nog een klein stukje van zien op de foto). Likje verf en een nieuw stofje en dan hebben we er weer iets leuks bij voor op de slaapkamer (zoals we nu gepland hebben).
pi_72423661
Oooh wat een foute stoel hihi gelukkig zag ik verfje en stofje
Hé je lijstje is al grotendeels gedaan! Top!
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:07:33 #148
248562 Rallydame
pi_72424188
Hij is inderdaad erg fout maar het leek me wel leuk zo'n stoel te hebben voor op onze kastenkamer. Helaas gaat ie daar niet passen en zeker niet met bankje. Had er wel naar gekeken maar niets eigenlijk gekocht. En toen kwam mijn paps deze tegen met bankje... Even door de verf en het stofje heen kijken en dan kan het nog wel wat worden denk ik...
We zullen zien.... Lijkt me alleen al leuk om hem op te knappen...
Maar ik heb ook nog 3 lockerkasten staan die ik nog wil opknappen... Hihi... ik stapel gewoon door...

Planning nu is dus om de stoel en het bankje in de slaapkamer te zetten dus eerst maar eens afwachten welke kleuren het daar worden voor ik er mee aan de slag ga
pi_72424363
Jahoor als je erdoorheen kijkt (en dat lukt me prima) kan het een superleuk geheel worden!
En ja het is harstikke leuk om te doen!
pi_72426783
Ik zou die meubels zo laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')