Maar hij doet het weer
Kan weer computeren...
Gisteren is er weer veel gebeurd.
GJ heeft nu alle muren in de bijkeuken gestuct, weer een muurtje in het trappegat (nog 2 te gaan) en alvast een muurtje in de badkamer opgezet.
![]()
![]()
![]()
Ow en hoeklijnen rondom het toiletraam en badkamerraam.

is weer verder gegaan met sleuven frezen in de badkamer (het lijkt wel een doolhof) en heeft de gaten voor de spots geboord in het plafond van de badkamer.
![]()
Mama van

heeft onze mooie balken in de slaapkamer nog mooier gemaakt. Beetje beits of lak erover en klaar

.
![]()
De toilet boven heeft een roze kleurtje gekregen om straks betere hechting van de tegels te krijgen
![]()
Ook mocht de oude rode ondervloer op de voorste slaapkamer eindelijk weg.

Dat ging alleen niet zo makkelijk dus moeten we nog even wat lijmresten verwijderen (maar de afbijt was op dus karwei niet helemaal af)
![]()
![]()
's avonds kwam er een mannetje die gaten in mijn mooie muren heeft gemaakt

zodat de afvoer van de afzuigkap ook naar buiten kan. Die kan dus ook gemaakt worden nu..
Met "grof geweld" kwam ie dat doen
![]()
Voor
![]()
![]()
Na
![]()
![]()
Daarna nog het verfhok opgeruimd want alles was nu wel lekker uitgehard. Alle deuren en radiatoren netjes aan de kant zodat over een paar weken de nieuwe lading deuren gedaan kan worden

ging er met de stofzuiger doorheen en daarbij kwam ie iets te dichtbij het behang

dat er zat.... Resultaat... behang liet los dus dan maar meteen de rest van de muur kaal maken. Het moest er toch vanaf..
![]()
![]()
Vandaag ligt het weer even stil.

is werken en ik ga vanavond na mijn werk naar Eindhoven. Morgen weer een klusdag..