Zondag hebben mijn papa en

het plafond van de overloop dicht gemaakt
![]()
Is mijn vader vervolgens verder gegaan met het stucen van de muur rondom het raam op de voorkamer
![]()
Zodat ik daar binnenkort ook weer kan lakken.
Ondertussen waren mijn mama en ik begonnen met het latexen van het plafond op de kastkamer. Daarna zijn we verder gegaan met het plafond op de slaapkamer waar ook nog een muur gelatext zou worden. Het puntje in de slaapkamer heeft mijn mams nog mee geholpen waarna

het stokje (letterlijk

) van haar heeft overgenomen.
Plafond kastkamer, slaapkamer en een muur in de slaapkamer 2 keer gelatext met RAL 9010.
![]()
![]()
Ondertussen ontfermde mams zich over de trap waardoor we nu nog maar 4 stootborden moeten ontdoen van verf, lijm en andere zooi en dan is de trap kaal
![]()
Maandag kwamen de ouders van

ons weer een dag helpen.
Zij gingen verder met het betegelen van het toilet met dit als tussenstand
![]()
Het toilet is nog niet helemaal betegeld om de rijen nu even te laten uitharden. Ook moest de broer van

werken dus was er even niemand om de tegels te snijden. De mama van

was namelijk een begin aan het maken samen met mij om de slaapkamer te behangen
![]()
Later zijn de ouders van

daar samen mee verder gegaan en zijn

en ik de kastkamer gaan latexen. En nee.... we verwachten geen kleintje... ook al denkt iedereen dat aan de kleur...
![]()
Ondertussen werd er druk behangen en zag de slaapkamer aan het einde van de dag er zo uit
![]()
In de ochtend en middag was er trouwens ook nog hulp van een collega van

. Die heeft (op 2 na) alle nieuwe deuren of deuren die anders gaan draaien gehangen.
'S avonds kwamen Udo en Bob nog even gezellig langs en konden zich niet beheersen. Het schakelmateriaal moest en zou er op in de slaapkamer dus.... op de gelatexte muur en de muur die al behangen was ging het schakelmateriaal al..
![]()
Vandaag zijn we gaan shoppen. We moesten nog een vloer voor boven en hebben er eindelijk eentje gevonden die we beide mooi vinden voor een leuke prijs. Ook hebben we nog even bij de blauwe doos met gele letters rond gekeken. Vandaag hebben we dus maar een halve dag geklust maar.... we hebben nog wel de kastkamer voor een 2e keer kunnen latexen en de muur in de slaapkamer rondom het raam is al een keer gelatext. Morgen evt de 2e keer.
![]()
![]()
Zo ziet de slaapkamer er nu uit voor het deel dat al af is
![]()
En dit is trouwens het behang dat achter het bed komt (even van dichterbij)
![]()
Om warm te blijven hebben we nu ook maar een warmte kanon geleend. Het is toch wel erg koud aan het worden nu... Maar met dit beestje is het warm in no time
![]()
Zo... nu zijn jullie weer helemaal bij. Morgen weer vroeg dag dus ik ga maar eens het bed opzoeken. Tot de volgende update