quote:De eerste geluiden over een stijging van de premie voor de zorgverzekering zijn te horen. Zorgverzekeraar CZ verwacht dat de premie volgend jaar tot tien euro per maand omhoog gaat. De vergrijzing, maar ook de Mexicaanse griep worden mede genoemd als oorzaak voor de stijging.
Het ministerie van Volksgezondheid gaf dit jaar een eenmalige bijdrage, waardoor de ziektekostenpremie niet met zestig euro hoefde te stijgen. "Dat bedrag komt er volgend jaar sowieso bij. We schatten de stijging op minimaal tachtig euro, maar het kan ook zo een tientje per maand worden", zo zegt een woordvoerder van CZ.
De Nederlandse Zorgautoriteit zegt dat de zorgmarkt een vrije markt is en heeft daarom geen mening over prijsstijgingen. "De Nederlandsche Bank kan ingrijpen als de stijging van de kosten niet meer in verhouding staat tot het dekken van de kosten voor de verzekeraar
Ga vlinderen vangenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef jitzzzze het volgende:
Ga alsjeblieft een trein koppen, met je kuttopic + kutredenatie
Die vangt kwallen flikker, leer eens beter naar Spongebob te kijken voor je walgelijke dingen gaat roepenquote:
Flikker, wie is hier nou een flikker? TS toch zeker?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die vangt kwallen flikker, leer eens beter naar Spongebob te kijken voor je walgelijke dingen gaat roepen
Zo zo, meneertje kan straks een arrestatieteam van de AIVD op zijn miezerige zoldertje verwachten.quote:
vind ik ook ik had laatst 2 blauwe ogen en neus blauwquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef Reintji het volgende:
Paupers die voor elk wissewasje bij de huisarts of spoedpoli komen laten opdraaien voor de extra kosten!
En vooral dat....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef Reintji het volgende:
Paupers die voor elk wissewasje bij de huisarts of spoedpoli komen laten opdraaien voor de extra kosten!
Nee ik heb goed contact met zequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zo, meneertje kan straks een arrestatieteam van de AIVD op zijn miezerige zoldertje verwachten.
Dus meer betalenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef Karina het volgende:
De zorgpremie wordt HOGER niet DUURDER.
Zo waar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef Reintji het volgende:
Dude, je weet niet met wie je nu fuckt. Je moet gewoon je bek houden over Spongebob, ik laat zoiets niet zomaar op me zittenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Flikker, wie is hier nou een flikker? TS toch zeker?
En waar maak jij je druk om? Is spongebob je held ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |