Nou ja als dat een dagelijks iets gaat worden dan sla ik over. Gezeik.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef Chai het volgende:
Zó zeg. Iemand inlichten, een gesprek voeren, wat zwaaar joh.
Als jij toch maar in je eentje in die auto het milieu zit te vervuilen en zij betalen benzinekosten mee, wat is dan het probleem?
Mja ok maar het betreft mensen waar ik geen affiniteit mee hebquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb wel gecarpooled.
Is wel gezellig, heb je iemand om met te kleppen over dingen op werk waar je niet uit komt en even tegen iemand aan wil houden om zeker te weten dat je niet gek bent.
My point exactly.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:14 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij helemaal niets, 's morgens wachten als diegene te laat is of 's middags als je naar huis wilt en diegene is nog niet zo ver. En inderdaad verplicht gezellig doen om 7 uur 's morgens, bah.
En ik vind het lekker om een sigaret te roken als ik 's morgens naar mijn werk rijd, dat kun je dan waarschijnlijk ook wel vergeten.
Als het jouw auto is, dan mag jij roken hoor. Als ze daar over gaan zeiken dan schop je ze gewoon de auto uit.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:14 schreef Karina het volgende:
Het lijkt mij helemaal niets, 's morgens wachten als diegene te laat is of 's middags als je naar huis wilt en diegene is nog niet zo ver. En inderdaad verplicht gezellig doen om 7 uur 's morgens, bah.
En ik vind het lekker om een sigaret te roken als ik 's morgens naar mijn werk rijd, dat kun je dan waarschijnlijk ook wel vergeten.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:14 schreef Karina het volgende:
Precies, maar om het gezeik voor te zijn, zou ik er dus al niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Als het jouw auto is, dan mag jij roken hoor. Als ze daar over gaan zeiken dan schop je ze gewoon de auto uit.
nou ja, ik snap dat wel hoor, als mensen in alle vroegte met mij een gesprek willen voeren zijn ze bij mij ook aan het verkeerde adresquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef Chai het volgende:
He ja, lekker voor je werktijd al over werk praten. Gezellig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:09 schreef Netsplitter het volgende:
heb je iemand om met te kleppen over dingen op werk waar je niet uit komt en even tegen iemand aan wil houden om zeker te weten dat je niet gek bent.
Dus omdat iemand misschien wel eens zou kunnen gaan zeuren, laat jij hem/haar niet eens jouw auto in.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, maar om het gezeik voor te zijn, zou ik er dus al niet aan beginnen.
Mensen die in mijn huis komen zoek ik uit. Mensen die van me werk willen carpoolen niet. Maar aangezien ik mensen wel uitzoeken komen ze mijn auto niet in nee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dus omdat iemand misschien wel eens zou kunnen gaan zeuren, laat jij hem/haar niet eens jouw auto in.
Je hebt zeker ook nooit visite, omdat ze misschien wel eens kunnen gaan zeuren over het roken in je eigen huis?
Dat is 1 van de redenen, en ja, ik heb geen zin in gezeik aan mijn hoofd om 7 uur 's morgens (of het nou over roken gaat of over iets anders), ik heb sowieso geen zin om gezellig te kletsen om 7 uur 's morgens.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:26 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Dus omdat iemand misschien wel eens zou kunnen gaan zeuren, laat jij hem/haar niet eens jouw auto in.
Je hebt zeker ook nooit visite, omdat ze misschien wel eens kunnen gaan zeuren over het roken in je eigen huis?
Om 7 uu s ochtends is t niet 1 van mn favo activiteiten; praten...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:07 schreef Chai het volgende:
Als jij toch maar in je eentje in die auto het milieu zit te vervuilen en zij betalen benzinekosten mee, wat is dan het probleem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |