Mwoch, ook peuters mogen best merken dat niet alles altijd even leuk hoeft te zijn hoor. En dat papa en/of mama ook wel eens ergens geen zin in hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
Ben ik slecht als ik dat al (vaak) heb gezegd tegen mijn kinderen?![]()
Memmel ik zie het nu pas! Grappig zeg ze lijken inderdaad veel op elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Memmel het volgende:
/offtopic Ik haal steeds Lenaatje en Stiemie door elkaar, vanwege twee bijna dezelfde foto's!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
Ben ik slecht als ik dat al (vaak) heb gezegd tegen mijn kinderen?![]()
Hier pak ik hem dan vast onder luid protest en doe ik het gewoon. Maar leuk is anders idd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:42 schreef Stiemie het volgende:
En bedankt voor alle 'nog 1 keer en dan...' en 'over 10 tellen gaan we...' tips! Ik probeer ook altijd iets van te voren aan te kondigen hoor. Dat plotseling mee moeten en dan niet willen snap ik heel goed. Maar wat doe je dan als ze daarna gewoon nog niet luistert? Dat is zeg maar waar ik vastloop.
Yeps, we hebben klonenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef cattie het volgende:
Goed kunnen praten is soms ook een nadeel. Hij kan nu al smoesjes verzinnen of eindeloos dingen beredeneren of voorstellen doen enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |