Dit is hier bijna standaard bij elke "Anna wil/kom je even <hier of dit of dat doen>"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Stiemie het volgende:
En een vraagje. Linde kan de laatste tijd lekker peuterpuberen en dwars zijn. Dan ruik ik bv dat ze een vieze luier heeft en zeg ik 'kom maar even mee dan gaan we even een schone luier omdoen'. Vervolgens is er bijna altijd iets wat ze eerst nog even moet doen 'Eerst nog die mama!' zoals puzzel afmaken, steentjes ergens indoen, pop de fles geven etc. Nou ja prima. Maar daarna komt ze dus ook niet mee. Of ze loopt mee en duikt snel onze slaapkamer in (in plaats van haar eigen kamer) waar ze snel op bed klimtAls ik dan zeg dat ze echt nu mee moet komen, zegt ze gewoon 'nee!' en daar stopt het bij mij dan even. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet
![]()
Zoiets vind ik dus niet zo makkelijk. Hier gaat het ook zo bij zo een dingen, alleen weet ik dat daar een enorme krijsbui van komt die niet over is na een tiental minuutjes....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:25 schreef Stiemie het volgende:
Kijk toen ze met avondeten steeds met haar vork hard op tafel ging slaan, was het makkelijk. Eerst een waarschuwing en daarna is ze haar vork gewoon kwijt...
alsof wij wel zin hebben in het verschonen van poepluiersquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:34 schreef Moonah het volgende:
Nou, ik vind het ook best logisch dat een kind protesteert als het bezig is met iets leuks. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als iemand me zei dat ik nú een activiteit moet onderbreken om iets te gaan doen waar ik geen zin in heb.
Mwoch, ook peuters mogen best merken dat niet alles altijd even leuk hoeft te zijn hoor. En dat papa en/of mama ook wel eens ergens geen zin in hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
Ben ik slecht als ik dat al (vaak) heb gezegd tegen mijn kinderen?![]()
Memmel ik zie het nu pas! Grappig zeg ze lijken inderdaad veel op elkaar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:36 schreef Memmel het volgende:
/offtopic Ik haal steeds Lenaatje en Stiemie door elkaar, vanwege twee bijna dezelfde foto's!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:41 schreef snoopy het volgende:
Ben ik slecht als ik dat al (vaak) heb gezegd tegen mijn kinderen?![]()
Hier pak ik hem dan vast onder luid protest en doe ik het gewoon. Maar leuk is anders idd...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:42 schreef Stiemie het volgende:
En bedankt voor alle 'nog 1 keer en dan...' en 'over 10 tellen gaan we...' tips! Ik probeer ook altijd iets van te voren aan te kondigen hoor. Dat plotseling mee moeten en dan niet willen snap ik heel goed. Maar wat doe je dan als ze daarna gewoon nog niet luistert? Dat is zeg maar waar ik vastloop.
Yeps, we hebben klonenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef cattie het volgende:
Goed kunnen praten is soms ook een nadeel. Hij kan nu al smoesjes verzinnen of eindeloos dingen beredeneren of voorstellen doen enz.
Eh, moeten wij Fleur meenemen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:45 schreef chacama het volgende:
Fleur ook nog steeds............ hint..............hint
Jjjjaaah! Dan gaan wij ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
Efteling willen wij eigenlijk ook nog wel naartoe, in het naseizoen ofzo.
Neuh, dat hoef nu ook weer niet. Maar Fleur, Maud en Anna (en Thies) kunnen vast heel goed samen door het sprookjesbos heenrennen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, moeten wij Fleur meenemen ofzo?.
Ik vind de Efteling dus ook echt een familie ding.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Moonah het volgende:
Chaca, ons eerste bezoekje aan de Efteling wil ik graag met ons drietjes doen. For sentimental reasons.
groot gelijk heb(ben) je (jullie)!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:57 schreef Moonah het volgende:
Chaca, ons eerste bezoekje aan de Efteling wil ik graag met ons drietjes doen. For sentimental reasons.
Ook eens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind de Efteling dus ook echt een familie ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |