quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef renzell het volgende:
@ Sugar; help mij!!!
Optie 1;
2 slaapkamers (1 lekkere ruime voor Juul, voor ons een kleine, maar met balkon)
rustige, kindvriendelijke buurt
veel licht
iets minder oppervlakte
2 balkons (niet heel diep)
iets verder uit het centrum; dorpsgevoel
iets kleinere woonkamer (met laminaat)
optie 2;
grotere woonkamer met houten vloer
meer in het centrum (dus bij stad en centraal station)
iets meer oppervlakte
tegen het Vroezenpark aan (echt; park in je voortuin!)
Naast diergaarde Blijdorp
Fijn 'stadsgevoel'
4 kleine slaapkamertjes (piepklein!), dus; onhandige indeling
op eerste en halve derde verdieping, dus met rare lange trap...
1 piepklein, te verwaarlozen balkon.
Allebei; keurige badkamer met bad en keurige, maar piepkleine keuken.
DILEMMA!!!
Sowieso de leuke jongens bellen, altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef skadhd het volgende:
ik zou voor optie 2 gaan en evt van 2 kamertjes 1 maken en 2 kleintjes houden.
en mijn opties zijn de leuke jongen wel bellen of de leuke jongen niet bellen en gaan slapen en wachten tot hij morgen belt
lastig
TF...whut heppend?
WTF happened?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2 opties..ik heb nu ook 2 opties voor m`n gevoel. Zal ik gaan gillen of zal ik iets kapot gaan gooien? *briest*
*telt tot 500000*
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nervous breakdown
Het gaat alweer. Echt
Hoe is de sfeer in beide huizen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef renzell het volgende:
Ok, dank je!
Maar... hij is ook kleiner dus. Of zou dat niet of minder meewegen in je besliissing?
Had hem al aan de lijn gehad maar meneer had visite. 'Ik bel je later weer ok?' zei ie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:38 schreef renzell het volgende:
[..]
Sowieso de leuke jongens bellen, altijd.
Ja, bijv. bloedvlekken op muren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in beide huizen?
mooi rood is niet lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, bijv. bloedvlekken op muren?
Je bent gekloondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Had hem al aan de lijn gehad maar meneer had visite. 'Ik bel je later weer ok?' zei ie.
Dus nu bellen is misschien een beetje desperate.
Sfeer in optie 1; licht, fijn, kneuterig, kakkie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in beide huizen?
I know...Niet het juiste moment und so.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent gekloond*hooivorken en fakkels pakt*
Nee, niet veel. Maar optie 1 heeft een L-vorm. Optie 2 heeft een langwerpige woonkamer, plus bovendien 2 inbouw-boekenkasten, waardoor ik mijn joekel van een boekenkast daar niet zou hoeven neerzetten. Weer een pluspuntje dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef Sugar het volgende:
Ja, wel iets hoor. Maar hoeveel scheelt de woonkamer? Is het een veeeeeel grotere bij optie 2?
Wanneer komt het boek uit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:51 schreef betty_sue het volgende:
[..]
I know...Niet het juiste moment und so.
Allebei de huizen hebben CV en zijn keurig afgewerkt. Parkeren kan bij allebei. Voor optie 2 heb je een perkeervergunning nodig, maar die kost 8 euro per maand.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:48 schreef YPPY het volgende:
Hoe is de 'bouw' van de huizen? Ik weet nog van ons huis (jouw optie 2 zeg maar) dat de gordijnen rondwaaiden als de balkondeuren dicht waren, door de tocht. Het was niet warm te krijgen (alleen 1 gaskachel op verdieping 1, verder rotzooien met elektrische kacheltjes). De houten vloer was leuk, maar totaal niet schoon te houden met al die kieren. Toen boeide dat niet (student), maar nu zou ik het heel vervelend vinden. Hoe is de wasmachine aansluiting geregeld? Wij hadden de buurvrouw op onze watermeter zitten. Kun je parkeren?
Zucht... dat is het precies Oeks. Daarom snap je misschien wel waarom de keuze zo moeilijk voor me is... En nu moet ik er van huilenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:55 schreef oeke het volgende:
hm, het is volgens mij echt kiezen tussen je verstand en je hart. Zo klink je tenminste. of misschien ook wel tussen 'jong en ongebonden zijn' en 'een verstandige moeder zijn.
Of zoiets lees ik er een beetje in door.
Dank je Mous! Ook nog een medestander voor 2.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef moussy het volgende:
Ik hou van een apart huis, dus ík zou voor 2 gaan.
Daarom wonen wij nu ook in een onlogisch klein huisje, maar wel met ruime woonkamer en als ik nu vanuit de woonkamer omhoog kijk zie ik het dak en een kleine vide
Ojee. Sorrie liefie! Enne ik denk dat je je hart moet volgen. Sowieso dat moet! en als dat onpraktisch is en gek en anders dan is dat zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef renzell het volgende:
Zucht... dat is het precies Oeks. Daarom snap je misschien wel waarom de keuze zo moeilijk voor me is... En nu moet ik er van huilen, dus nu ga ik slapen.
Nu nog relaxed een kop koffie drinken, te laat kom je toch welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:17 schreef moussy het volgende:
Ik ga zo eens kijken hoe ik op mn werk kom, er is een bollenbedrijf afgefikt en nu is er van alles afgesloten hierik ben nú al chago dr van, ik hou niet van rondritjes als ik ergens naar toe moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he? Dacht al dat ik een kort lontje had. Met dat eeuwige engelenpiepstemmetje van em ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Rocka, wat storendIk zou echt vrij snel boos worden dan
Hier nog even wennen aan een jongetje dat het doodnormaal vindt om door de kamer te lopen. Zijn mama is nog niet gewend
Hoor je ineens *stapstapstapstap* komt hij achter je langs lopen, aiit even langs je been en loopt de andere kant weer op.
fropsie, zou je niet gewoon ook je avatar meeklonen, dan is het iets minder verwarrend...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef betty_sue het volgende:
Renzell.
Heb je misschien de makelaarsbeschrijving erbij en wat foto's?
Ben nu wel benieuwd naar de huisjes stiekum.
En goedemorgen iedereen.
Gelukkig kocht ik alleen maar een jurkje en een t-shirtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:25 schreef Belana het volgende:
LBik moet lachen om je verhaal
Ik begin maandag op mijn nieuwe stekjeen dan vanaf 1 sep 32 uur werken en dus meer verdienen
dat heb ik nu pas berekend en wow! das leuk ook!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef pinquit het volgende:
betty_sue is bang geworden van t flmpje van huups zwager
wat?! Is Skadhd zwanger en bang?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef pinquit het volgende:
betty_sue is bang geworden van t flmpje van huups zwager
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wat?! Is Skadhd zwanger en bang?![]()
woeiiiii gezelligquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef Lois het volgende:
Als ik het zo terug lees heeft Renz allang gekozen voor 2
Maandag ben ik er weer Belaan
en idd wie is betty sue?
Hier een variatie op dit gesprek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge
Ook sjaggo is/wordt
o.a. Door dit soort gesprekjes van B.
'Mama is boos! Mama is heel boos!' na 20x zeg ik 'hou es op! Ik ben NIET boos!' Zegt ie poeslief: 'Maar waarom is mama boos?'
geloof me, als je dit al wekenlang dagelijks hoort terwijl je vrijwel nooit boos op em bent vraag je je echt af waar het mis ging...
Ik heb nog nooit pompoen bij de V&D gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:16 schreef Luchtbel het volgende:
En euhm weet iemand dit toevallig hier? Bij de meeste vestigingen van V&D waar je kunt eten en salades kunt scheppen enzo liggen vaak van die stukjes pompoen. En ik wil weten hoe dat bereid is, is dat gestoomd of weet ik veel wat? Weet iemand dat?
nehquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]toch niet van die zwager hoop ik dan
want dan heb k een heul agressief zusje straks
ik ook niequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pompoen bij de V&D gezien
Is X alweer beter?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:23 schreef MamsX het volgende:
Ik wil naar madurodam.. of weer naar blijdorp. of toch weer naar drievliet..![]()
![]()
Kortom ik heb zin om iets leuks te doen maar weet niet wat
Maar ik heb er altijd zo'n lol meequote:
Nee dit is haar je bent beter uitstapjequote:
Geeft niet. Ik wil alleen een setje leuke foto's voor op mijn nieuwe bureau vandaarquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:20 schreef Belana het volgende:
LB, ik ben het vergetenIk ga het vanmiddag of vanavond doen, moet zo weg.
ik doe wel vast een poging (mail loopt snel vast met die grote bestanden)
Jaa een hele vloer van aarde..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef huuphuup het volgende:
hahaha jaaaaa en dr was iets met honden toen ofzo toch? En een aarde vloer ofzo.hihi
he getver Chacamaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:03 schreef chacama het volgende:
Hier liep ik dus het huisje bij de zaak in en kwam tot de conclusie dat het verstandig is om op de begane grond (ha, het is alleen maar begane grond) de ramen dicht te houden als je er zelf niet bent. Trok de deur open en een walm van kattenpis kwam me tegemoet. Gatvergatver. Dus nu aan het luchten en straks met een emmer sop er doorheen in de hoop dat ie (wie het dan ook mag zijn) het niet op het speelkleed heeft gedaan. Brrrr, ben er nog misselijk van.
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Estrys het volgende:
Had ik het laatst al eens over een collega die via de sociale werkvoorzieining bij ons werkt gehad die zijn trouwkaart kwam afgeven, maar we waren niet uitgenodigd. Hij wilde alleen zijn kaart laten zien eigenlijk. Diezelfde collega komt nou een bedankje brengen. Wat hartsnoepjes in tule, maar ik denk dat hij een shaggie zitten rollen tijdens het inpakken. Er zit stukjes shag bij
je kan het de man niet kwalijk nemen, het is wel enorm schattig hoe verliefdquote:
Gefeliciteerd en hoe heet hij/zij?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef Lois het volgende:
Ik ben net geopereerd aan een knuffel in mijn buik, heb een babybornbaby gekregen, mijn gebroken arm is verbonden en mijn been is afgezaagd en weer aangenaaid
daarna lieten ze me onder narcose aan mijn lot over want er kwam een pakje, alle super de boer ice age knuffels.
oooh ja het is vast lief bedoelt, maar erg lekker lijkt het me niet..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
je kan het de man niet kwalijk nemen, het is wel enorm schattig hoe verliefd![]()
Ze gingen met de tractor naar het gemeentehuis
Hahahaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef Lois het volgende:
Ik ben net geopereerd aan een knuffel in mijn buik, heb een babybornbaby gekregen, mijn gebroken arm is verbonden en mijn been is afgezaagd en weer aangenaaid
daarna lieten ze me onder narcose aan mijn lot over want er kwam een pakje, alle super de boer ice age knuffels.
Voor mijn aanstaande schoonzus waren we een vrijgezellenfeest aan het plannen. Blijk je tracktor puzzeltochten te kunnen doen!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:21 schreef MamsX het volgende:
[..]
oooh ja het is vast lief bedoelt, maar erg lekker lijkt het me niet..
Met de tractor gaan is wel hip
Hier hebben ze ook zoiets, alleen dan met skelters of familiefietsen.... is misschien ook nog uit te zoeken voor bij jullie in de buurt....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voor mijn aanstaande schoonzus waren we een vrijgezellenfeest aan het plannen. Blijk je tracktor puzzeltochten te kunnen doen!![]()
en dan niet bouw je eigen tracktor-puzzel, maar de rit puzzelen.
![]()
Helaas heeft niet iedereen een rijbewijsLeek mij dolkomisch eigenlijk.
Mauw?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar ik heb er altijd zo'n lol mee. één keer? ahtoe?
[ afbeelding ]
oeh uitverkoop ja?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
traktorrijden is tof, maar lang n iet zo tof als shovel rijden
Ik ga vanmiddag nog ff een stukkie ploegen denk ik
Maar eerst naar het tuincentrum, tis uitverkoop en ik hou van planten scoren voor een prikkie. Therapeutisch shoppen
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:51 schreef huuphuup het volgende:
ik ben ook benieuwd Belaan!!
Ik had trouwens echt bizar gedroomd vannachtik fok teveel, tijd dat de baby komt denk k
![]()
in mn droom waren we met zn allen op een belachelijk grote meet in de achtertuin van Rewimo en ET en Swets gingen daar aankondigen dat ze nog een keer zo'n mooi truukje uit hadden gehaald () en toen kregen ze ter plekke een echo, met ons allemaal erbij en toen bleek het een vierling te zijn
![]()
dat was heel raar wakker worden na die droom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |