quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:48 schreef renzell het volgende:
@ Sugar; help mij!!!
Optie 1;
2 slaapkamers (1 lekkere ruime voor Juul, voor ons een kleine, maar met balkon)
rustige, kindvriendelijke buurt
veel licht
iets minder oppervlakte
2 balkons (niet heel diep)
iets verder uit het centrum; dorpsgevoel
iets kleinere woonkamer (met laminaat)
optie 2;
grotere woonkamer met houten vloer
meer in het centrum (dus bij stad en centraal station)
iets meer oppervlakte
tegen het Vroezenpark aan (echt; park in je voortuin!)
Naast diergaarde Blijdorp
Fijn 'stadsgevoel'
4 kleine slaapkamertjes (piepklein!), dus; onhandige indeling
op eerste en halve derde verdieping, dus met rare lange trap...
1 piepklein, te verwaarlozen balkon.
Allebei; keurige badkamer met bad en keurige, maar piepkleine keuken.
DILEMMA!!!
Sowieso de leuke jongens bellen, altijd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:34 schreef skadhd het volgende:
ik zou voor optie 2 gaan en evt van 2 kamertjes 1 maken en 2 kleintjes houden.
en mijn opties zijn de leuke jongen wel bellen of de leuke jongen niet bellen en gaan slapen en wachten tot hij morgen belt
lastig
TF...whut heppend?
WTF happened?!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
2 opties..ik heb nu ook 2 opties voor m`n gevoel. Zal ik gaan gillen of zal ik iets kapot gaan gooien? *briest*
*telt tot 500000*
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
nervous breakdown
Het gaat alweer. Echt
Hoe is de sfeer in beide huizen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:42 schreef renzell het volgende:
Ok, dank je!
Maar... hij is ook kleiner dus. Of zou dat niet of minder meewegen in je besliissing?
Had hem al aan de lijn gehad maar meneer had visite. 'Ik bel je later weer ok?' zei ie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:38 schreef renzell het volgende:
[..]
Sowieso de leuke jongens bellen, altijd.
Ja, bijv. bloedvlekken op muren?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in beide huizen?
mooi rood is niet lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja, bijv. bloedvlekken op muren?
Je bent gekloondquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef betty_sue het volgende:
[..]
Had hem al aan de lijn gehad maar meneer had visite. 'Ik bel je later weer ok?' zei ie.
Dus nu bellen is misschien een beetje desperate.
Sfeer in optie 1; licht, fijn, kneuterig, kakkie.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hoe is de sfeer in beide huizen?
I know...Niet het juiste moment und so.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent gekloond*hooivorken en fakkels pakt*
Nee, niet veel. Maar optie 1 heeft een L-vorm. Optie 2 heeft een langwerpige woonkamer, plus bovendien 2 inbouw-boekenkasten, waardoor ik mijn joekel van een boekenkast daar niet zou hoeven neerzetten. Weer een pluspuntje dus.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:43 schreef Sugar het volgende:
Ja, wel iets hoor. Maar hoeveel scheelt de woonkamer? Is het een veeeeeel grotere bij optie 2?
Wanneer komt het boek uit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:51 schreef betty_sue het volgende:
[..]
I know...Niet het juiste moment und so.
Allebei de huizen hebben CV en zijn keurig afgewerkt. Parkeren kan bij allebei. Voor optie 2 heb je een perkeervergunning nodig, maar die kost 8 euro per maand.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:48 schreef YPPY het volgende:
Hoe is de 'bouw' van de huizen? Ik weet nog van ons huis (jouw optie 2 zeg maar) dat de gordijnen rondwaaiden als de balkondeuren dicht waren, door de tocht. Het was niet warm te krijgen (alleen 1 gaskachel op verdieping 1, verder rotzooien met elektrische kacheltjes). De houten vloer was leuk, maar totaal niet schoon te houden met al die kieren. Toen boeide dat niet (student), maar nu zou ik het heel vervelend vinden. Hoe is de wasmachine aansluiting geregeld? Wij hadden de buurvrouw op onze watermeter zitten. Kun je parkeren?
Zucht... dat is het precies Oeks. Daarom snap je misschien wel waarom de keuze zo moeilijk voor me is... En nu moet ik er van huilenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:55 schreef oeke het volgende:
hm, het is volgens mij echt kiezen tussen je verstand en je hart. Zo klink je tenminste. of misschien ook wel tussen 'jong en ongebonden zijn' en 'een verstandige moeder zijn.
Of zoiets lees ik er een beetje in door.
Dank je Mous! Ook nog een medestander voor 2.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef moussy het volgende:
Ik hou van een apart huis, dus ík zou voor 2 gaan.
Daarom wonen wij nu ook in een onlogisch klein huisje, maar wel met ruime woonkamer en als ik nu vanuit de woonkamer omhoog kijk zie ik het dak en een kleine vide
Ojee. Sorrie liefie! Enne ik denk dat je je hart moet volgen. Sowieso dat moet! en als dat onpraktisch is en gek en anders dan is dat zo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:57 schreef renzell het volgende:
Zucht... dat is het precies Oeks. Daarom snap je misschien wel waarom de keuze zo moeilijk voor me is... En nu moet ik er van huilen, dus nu ga ik slapen.
Nu nog relaxed een kop koffie drinken, te laat kom je toch welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:17 schreef moussy het volgende:
Ik ga zo eens kijken hoe ik op mn werk kom, er is een bollenbedrijf afgefikt en nu is er van alles afgesloten hierik ben nú al chago dr van, ik hou niet van rondritjes als ik ergens naar toe moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he? Dacht al dat ik een kort lontje had. Met dat eeuwige engelenpiepstemmetje van em ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:09 schreef freecell het volgende:
Rocka, wat storendIk zou echt vrij snel boos worden dan
Hier nog even wennen aan een jongetje dat het doodnormaal vindt om door de kamer te lopen. Zijn mama is nog niet gewend
Hoor je ineens *stapstapstapstap* komt hij achter je langs lopen, aiit even langs je been en loopt de andere kant weer op.
fropsie, zou je niet gewoon ook je avatar meeklonen, dan is het iets minder verwarrend...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:18 schreef betty_sue het volgende:
Renzell.
Heb je misschien de makelaarsbeschrijving erbij en wat foto's?
Ben nu wel benieuwd naar de huisjes stiekum.
En goedemorgen iedereen.
Gelukkig kocht ik alleen maar een jurkje en een t-shirtquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:25 schreef Belana het volgende:
LBik moet lachen om je verhaal
Ik begin maandag op mijn nieuwe stekjeen dan vanaf 1 sep 32 uur werken en dus meer verdienen
dat heb ik nu pas berekend en wow! das leuk ook!
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef pinquit het volgende:
betty_sue is bang geworden van t flmpje van huups zwager
wat?! Is Skadhd zwanger en bang?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:34 schreef pinquit het volgende:
betty_sue is bang geworden van t flmpje van huups zwager
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
wat?! Is Skadhd zwanger en bang?![]()
woeiiiii gezelligquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:18 schreef Lois het volgende:
Als ik het zo terug lees heeft Renz allang gekozen voor 2
Maandag ben ik er weer Belaan
en idd wie is betty sue?
Hier een variatie op dit gesprek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Mogge
Ook sjaggo is/wordt
o.a. Door dit soort gesprekjes van B.
'Mama is boos! Mama is heel boos!' na 20x zeg ik 'hou es op! Ik ben NIET boos!' Zegt ie poeslief: 'Maar waarom is mama boos?'
geloof me, als je dit al wekenlang dagelijks hoort terwijl je vrijwel nooit boos op em bent vraag je je echt af waar het mis ging...
Ik heb nog nooit pompoen bij de V&D gezienquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:16 schreef Luchtbel het volgende:
En euhm weet iemand dit toevallig hier? Bij de meeste vestigingen van V&D waar je kunt eten en salades kunt scheppen enzo liggen vaak van die stukjes pompoen. En ik wil weten hoe dat bereid is, is dat gestoomd of weet ik veel wat? Weet iemand dat?
nehquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]toch niet van die zwager hoop ik dan
want dan heb k een heul agressief zusje straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |