Dentz is uit MJJ community geflikkerd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Shitney het volgende:
Dentz, zelfs ik ben nog nooit op een MJJ community of welke andere fansite dan ook geweest! Wat doe je daar dan ook? Ik zou bijna gaan denken dat je een in the closet fan bent.
Speaking of which...
Alleen hierom houden mannen denk ik al niet van MJ.Cool bruggetje, niet?
graag gedaan! had zelf ook nog nooit op rehearsals gezocht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk helemaal niet op rehearsals van MJ, bedankt voor de link!
Wrijf het er maar in. Leuk hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz is uit MJJ community geflikkerd.
quote:
Nee, dat doe je zelf.quote:
True, voorheen zaten we hier maar met een paar man. Af en toe eens wat posten wanneer er wat nieuws te melden was. Was misschien ook wel leuker toen. Ah, good timesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Zapato het volgende:
Sinds Michaels dood is het topic in ieder geval een stuk minder leuk. Men kijke naar de afwezigen voor zijn dood en wijzen de veroorzakers (let op: NIET schuldigen, voordat ik straks weer aan de schandpaal wordt genageld) aan.
Leg eens uit?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef Zapato het volgende:
Sinds Michaels dood is het topic in ieder geval een stuk minder leuk. Men kijke naar de afwezigen voor zijn dood en wijzen de veroorzakers (let op: NIET schuldigen, voordat ik straks weer aan de schandpaal wordt genageld) aan.
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, dat doe je zelf.
Aan de ene kant vertel je dat je daaruit bent geflikkerd, aan de ander kant moet je jou beslist geen fan noemen.
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET overquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.
Waar precies zie je die kleding eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:13 schreef veuvje het volgende:
[..]
WAUW hier ben ik even stil van!
Ik had wel wat dingen gezien die geveild gingen worden maar zo uitgebreid!
Je hebt inderdaad gelijk de prijs is er ook naar maar eerlijk is eerlijk er zit echt prachtig spul tussen en wat dacht je van zijn kleding WAUW hoe VET!!!Thanx voor de link!
Shitney, wat ben je briljant!quote:
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omdat ik tegen een paar soppende wijven zei dat die kop van hem met het jaar bizarder werd.
Wat heeft hij gedaanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:54 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dentz is uit MJJ community geflikkerd.
Het is Michael die briljant is hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:00 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Shitney, wat ben je briljant!
Die heb ik ook al eens gepost, dat is inderdaad echt fucking briljant.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET over![]()
Voor de échte fans
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)
Tja dat mag jij vinden. Maar mijn mening werd daar niet op prijs gesteld, nouja, dan niet.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Serieus, ik heb de afgelopen weken heel veel fotos en filmpjes gezien, maar na een kleine dip in zijn uiterlijk ( de wipneus periode) werd MJ alleen maar knapper eigenlijk de laatste jaren. Ik zou hem doen in ieder geval. (Hell yeah!)
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Because There's Something About You Babyquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:53 schreef Shitney het volgende:
Dentz, zelfs ik ben nog nooit op een MJJ community of welke andere fansite dan ook geweest! Wat doe je daar dan ook? Ik zou bijna gaan denken dat je een in the closet fan bent.
Speaking of which...
Alleen hierom houden mannen denk ik al niet van MJ.Cool bruggetje, niet?
Kom op zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:01 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ook jij bent briljant, hij heeft gewoon echt een ontzettend goede stem. Ook wat Bruce aangeeft, dat zijn timing perfect was. Dat hoor je goed in dit stukje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:59 schreef Zapato het volgende:
[..]
In welke vorm je die boodschap ook giet, hij komt NIET over![]()
Voor de échte fans
Dan mag ik toch wel vinden dat hij een rare kop heeft? Ik luister ook vaak naar Will Oldham. Heerlijke muziek, maar een lelijke vent.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.
Wellicht dat ze daarom zo reageerden.
Uiteraard, die is zonder twijfel briljant, maar Shitney ook omdat ze deze plaatst!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Het is Michael die briljant is hoor
Nou, op MJJC zien ze Michael meer dan dat alleen. Daar zien ze hem als een god, zo niet de zoon van. Echt, verhalen die ik daar heb gelezen. Dat gaat toch echt een beetje te verquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:04 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je, Dentz. In mijn opinie is de mens Michael Jackson niet te scheiden van zijn muziek.
Wellicht dat ze daarom zo reageerden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |