Deze al gezien dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef veuvje het volgende:
[..]
Hoe VET daar zitten echt bizarre spullen tussen!!!
Ben benieuwd wat het uiteindelijk op gaat brengen!
Dat is dus dezequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:02 schreef Rosalyne het volgende:
'Toename illegale cd's Michael Jackson'
Auteursrechtenorganisatie Brein ziet de afgelopen weken steeds meer verzendingen van illegale cd's en dvd's vanuit het buitenland Nederland binnenkomen. Het gaat vooral om pakketpost uit China met een illegale compilatie van het gehele repertoire van Michael Jackson, aldus de Stichting Brein vrijdag.
De set bestaat uit 32 cd's en 1 dvd en kost rond de 75 dollar. De bestellingen lopen via Engelstalige internetsites, maar de verscheping gebeurt vanuit China waar de illegale compilatie wordt geperst, zegt de organisatie die opkomt voor auteursrechthebbenden.
De illegale sites bieden niet alleen illegale kopieën van Michael Jackson aan, maar ook andere muziek en films. Brein-directeur Tim Kuik waarschuwt bestellers echter dat de Nederlandse douane een goed systeem heeft om zendingen met piraterij op te pikken. ,,Wij controleren de zending en als deze vals blijkt, wordt die uit de handel genomen. De besteller is dan zijn geld kwijt. Als het om grotere partijen of om herhaling gaat, wordt proces-verbaal opgemaakt. Daar kan een flinke boete uit rollen.''
Ik weet, ik weetquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is dus deze
[ afbeelding ]
Tja, China is een risicoland, dus pakketten vanuit daar worden vaak gecontroleerd, helaasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet
Kijk wel of het aankomt, anders maar een alternatief kopen
Ik houd nog hoop hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, China is een risicoland, dus pakketten vanuit daar worden vaak gecontroleerd, helaas
Ja, ze zouden alleen op het formaat van de verpakking kunnen afgaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:34 schreef matthijst het volgende:
Brein heeft geen fuck met douane te maken.
Lulpraat van Kuijk dus....
WAUW hier ben ik even stil van!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:47 schreef matthijst het volgende:
[..]
Deze al gezien dan?
http://www.juliensauction(...)on/catalog-list.html
5 Catalogs met zooi van Neverland, samen in een box.
Online door te flipperen, of te koop, maar prijs is ziek sinds ie dood is.
quote:Daar ga je Rnnz, istie altijd al geweest hoor
Daar gaat m'n reputatie.quote:Behalve als het om meisjes gaat....dan mag hij wel een lover zijn en geen fighter maar hij laat zich niet zomaa weg sturen cute he!!!
Dat IS je reputatie.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:45 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Huh? Daar gaat ie dan toch ook?![]()
Whatever.
Niet van mijn kant, maar als Bevin iets tegen mij zei zou ik dat graag willen weten.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:05 schreef DrDentz het volgende:
Nee, dat wil je niet weten. Dan ontstaat er in dit topic de grootste ruzie ooit.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Niet van mijn kant, maar als Bevin iets tegen mij zei zou ik dat graag willen weten.
Weet ik ook wie ik voortaan moet negeren.![]()
Dus?
Ja, staan zo veel van die rehearsals op youtube.quote:
En nu weet ik dus nog niet wat je hebt gezegd. Wat was er zo beledigend of tenenkrommend aan mijn reactie dat je flipt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:29 schreef Bevin het volgende:
[..]
Mijn handen konden niet verwoorden wat mijn hoofd dacht, dat snapte je sowieso niet, dus heb ik het maar weg gehaald, ik ja..Meer iets voor mezelf dat ik niet zo moeilijk moet gaan doen
Hoe kom je der toch bij dat ik flipte?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
En nu weet ik dus nog niet wat je hebt gezegd. Wat was er zo beledigend of tenenkrommend aan mijn reactie dat je flipt?
Wat zei je?
Ehm.. op basis van jouw reactie? Op basis van DrDentz reactie? Op het feit dat jij wel vaker een beetje raar reageert in dit topic?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:40 schreef Bevin het volgende:
[..]
Hoe kom je der toch bij dat ik flipte?Ik verbaas me elke keer weer hoe sommigen conclusies trekken, op basis van??
Ik zat gewoon een langdradig, vaag verhaal te typen en toen ik het las, zag ik dat je het toch niet zou begrijpen en toen had ik het maar geëdit. Geen bijzondere reactie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |