goed, met jou?quote:
oh, dat is inderdaad kut.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
Oh, slapen meteen weer?
Maar redelijk kut, langzaam aan wat beter.
Sterfgeval gehad in de familie.
quote:
Nee hoor, ik haat niks en niemand. Zijn erg leuke wagens ook, BMW'squote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:24 schreef eer-ik het volgende:
Dan haat je het vast dat ik BMW rijder ben tegenwoordig
naast de 2vc uiteraard
Sterkte man, gecondoleerdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:28 schreef eer-ik het volgende:
Oh, slapen meteen weer?
Maar redelijk kut, langzaam aan wat beter.
Sterfgeval gehad in de familie.
Cheers.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh, dat is inderdaad kut.Nog gecondoleerd.
Maar inderdaad
[..]
truste Dean en eer
fijne avond nog
Zeker.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat niks en niemand. Zijn erg leuke wagens ook, BMW's
4-4 was terechter geweest hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. heerlijke pot voetbal. Helaas PSV de terechte winnaar
nou terechter. PSV had gewoon het meeste en het beste van het spel. Ik had een 4-4 ook heeel graag gezien en Vink is misschien niet superconsquent, maar ik kan het niet onterecht vinden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
4-4 was terechter geweest hoor.
Vink was ook weer lekker inconsequent.En PSV makkelijk gegeven vrije trappen, vooral de 3-2, wel mooie trap van Dsuksak.
ik heb de hele wedstrijd gezien. Ajax had in de eerste helft al op 1-3 moeten staan. Ooijer had er met rood afgemoeten. (gestrekt been op de knie van Suarez). Net als Lazovic. (elleboog in het gezicht van, ik geloof Atouba, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.)quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou terechter. PSV had gewoon het meeste en het beste van het spel. Ik had een 4-4 ook heeel graag gezien en Vink is misschien niet superconsquent, maar ik kan het niet onterecht vinden.
Jammergenoeg de 1e helft op de radio moeten luisteren, dus ik praat alleen even over de 2e helft.
mja.. dan kan je toch wat beter over de wedstrijd praten. Dan geloof ik je op je woord.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb de hele wedstrijd gezien. Ajax had in de eerste helft al op 1-3 moeten staan. Ooijer had er met rood afgemoeten. (gestrekt been op de knie van Suarez). Net als Lazovic. (elleboog in het gezicht van, ik geloof Atouba, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker.)
In het begin is dat nogal makkelijk ja. Sparta steeg gister ook een plek of 8 geloof ik na 1 overwinningquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ajax is gelijk afgezakt naar de derde plaats.![]()
En ze kunnen nog verder zakken.
voetbal is overalquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:01 schreef DjRex89 het volgende:
Zelfs hier een discussie over het voetbal
Moet zeggen dat het voor de neutrale supporter een best leuke wedstrijd was
Hele middag bezig geweest om 24 verschillende flessen bier te regelen voor een verjaardag vanmiddag van iemand die 24 wordt. Alleen even vergeten dat alle winkels dicht zijnDus toen maar langs de kroegen en daar meteen voetbal gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |