Zo is dat!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dan weer geen radio op mijn slaapkamerDie is toch al vrij klein door twee schuine muren dus ik ben er vrij weinig. Ben het alleen wel zat dat al mijn boeken op de grond liggen dus die wil ik in een kast hebben.. Dan kun je het net zo goed gelijk goed doen he?
Wellichtquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:40 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan nog wel wat lege ruimte gebruiken. Of heb ik gewoon teveel rommel?
Hoe bedoel je "aan de wand krijgen"? In een kast of wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat!!
Weet je ook een leuk/stoer systeem om LP's aan de wand te krijgen? Moet wel zo dat ik ze er 'makkelijk' af kan halen om ze ooit nog eens te beluisteren.
Kun je mooi een platenspeler op zetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nwah, ik wil mijn dvdspeler op dat plankje hebben, en dan zou ik er dus eigenlijk verder niks kunnen neerzetten. M'n dvdspeler is schat ik max 5 cm hoog dus dan hou ik nog 40 cm oid loze ruime over waar ik wel wat dvd's kan leggen ofzo
Toevallig heb ik geen platenspelerquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je mooi een platenspeler op zetten.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo is dat!!
Weet je ook een leuk/stoer systeem om LP's aan de wand te krijgen? Moet wel zo dat ik ze er 'makkelijk' af kan halen om ze ooit nog eens te beluisteren.
Heey!quote:
Als een soort kunstobjecten?quote:
Dan haal je er even eentje van Ebay, heb ik ook gedaan. Die oude dingen zijn vaak toch een stuk fijner dan de nieuwe (USB) platenspelers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Toevallig heb ik geen platenspeler
Dat soort systemen zijn er ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als een soort kunstobjecten?Leuk idee, ik zou alleen niet weten hoe je dat voor elkaar zou kunnen krijgen als je ze ook weer onbeschadigd van de muur wilt halen. Misschien kun je hoezen aan de muur bevestigen en ze daarin doen? Maar als je er dan weer genoeg van hebt zit je met hoezen aan de muur
Ik luister toch nooit muziek op mijn slaapkamer dus ik pasquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dan haal je er even eentje van Ebay, heb ik ook gedaan. Die oude dingen zijn vaak toch een stuk fijner dan de nieuwe (USB) platenspelers.
Als je nou die kast op mijn kamer neer zet. Dan zet ik mijn platen er in, blijft er genoeg ruimte over voor boeken en hoef je geen ander tv meubel te kopen zodat het bij de kast past. Is dat geen goed idee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik luister toch nooit muziek op mijn slaapkamer dus ik pas
Ik wil mn foto!quote:
Dan weet jij vast niet hoeveel boeken hier op stapels op de grond liggenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je nou die kast op mijn kamer neer zet. Dan zet ik mijn platen er in, blijft er genoeg ruimte over voor boeken en hoef je geen ander tv meubel te kopen zodat het bij de kast past. Is dat geen goed idee?
Klopt, ik heb geen flauw idee. Maar ik heb nog wel een boekenkast waar een plank in vrij komt als mijn platen er uit zijn.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan weet jij vast niet hoeveel boeken hier op stapels op de grond liggen
Je zegt dus eigenlijk dat jouw platen voorrang hebben op mijn boeken om in de kast te komenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Klopt, ik heb geen flauw idee. Maar ik heb nog wel een boekenkast waar een plank in vrij komt als mijn platen er uit zijn.
Daar komt het eigenlijk wel op neer, maar het voordeel is dat je de kosten van een nieuw tv meubel bespaart.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat jouw platen voorrang hebben op mijn boeken om in de kast te komen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk wel op neer, maar het voordeel is dat je de kosten van een nieuw tv meubel bespaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |