quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef luciano het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden : minimumbestelleeftijd is 16 jaar : jij bent ( nog steeds ) 13 !!!
Order gecancelled.
quote:
quote:8/12/2009 7:40:04 AM Instant Order Received Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
8/12/2009 9:06:20 AM Collecting Products Now
8/12/2009 12:21:32 PM Package Shipped
Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:00 schreef Ayca het volgende:
het mooie aan vakantie is dat als je thuis bent, je 5 pakjes mag ophalen
ervaring ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het kutte aan vakantie is dat als je langer dan 2 weken weg bent, je 5 pakjes kwijt bent!
Soort van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
ervaring ?![]()
maar volgens mij was het 3 weken toch?
Bronquote:Piloten Schiphol lastiggevallen met laser
Uitgegeven: 15 augustus 2009 09:05
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2009 09:27
SCHIPHOL - Verkeersvliegers op en boven Schiphol worden de laatste paar weken steeds vaker lastiggevallen door vandalen die hen vanaf de grond beschijnen met laserstralen.
De Koninklijke Marechaussee heeft zaterdag een bericht daarover in De Telegraaf bevestigd. Het gaat om zeker enkele tientallen meldingen die binnengekomen zijn bij de Marechaussee, de politie Kennemerland, de Luchtverkeersleiding Nederland en de Vereniging van Nederlandse Verkeersvliegers (VNV).
Het beschijnen van de cockpit van een vliegtuig kan de piloot tijdelijk verblinden en dus mogelijk een ongeluk veroorzaken. Tot nu toe hebben de beschijningen echter nog niet tot concrete ongevallen geleid.
Daders
De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders, maar het toenemende aantal gevallen heeft hun nadrukkelijke aandacht, aldus een zegsman.
De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn. De politie roept het publiek op alert te zijn en verdachte gevallen in de buurt van Schiphol te melden.
Voorlichting
Pilotenvereniging VNV geeft inmiddels extra voorlichting aan piloten over de werking van een laserstraal en hoe ze moeten reageren als zij bij het landen in het gezicht worden geschenen.
Een krachtige laserstraal is vanaf 1200 meter hoogte waar te nemen in de cockpit. Vanaf zo'n 300 meter kan de straal het zicht van een piloot echt verstoren.
© ANP
ghehequote:Packaging via Tracked Air Mai
Ik ben ook teleurstel.quote:
Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralenquote:De politie en Marechaussee tasten nog in het duister over de dader of daders.
De betrokken instanties surveilleren sinds kort ook meer rond de luchthaven om te kijken of zij mensen zien die met laserguns in de weer zijn.
te lui om te zoekenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:27 schreef Skiet het volgende:
Heeft iemand al van die glowsticks/led dingen gezien voor kleine kinderen? Van die hoofddingen, stokken en andere dingen met allerlei knipperende kleurtjes (felle kleuren). In het donker zien ze er erg tof uit en volgens mij zijn ze echt heel goedkoop.
Vorige keer inderdaad in de cockpit gezeten bij KLM en de captain vertelde inderdaad het verhaal dat hij had gehoord van een collega, de afstand van oa. het publiek is gelukkig echter nog redelijk groot, én enkel bij taxien of stilstaan kan het echt hinderlijk zijn.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef mvc het volgende:
Aanvallen met laser op piloten
Waarom moet ik meteen denken aan de fokkers die op DX etc. sterke lasers bestellen
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Als ze op zoek zijn naar mensen met laserguns dan snap ik wel dat ze in het duister tasten. Je moet zoeken naar iemand die vanuit zijn broekzak met een pennetje staat te stralenDie lui lopen te vaak als een stel ratten in een bosje te schieten naar automobilisten en verwachten een soortgelijk pistool
![]()
De Nederlandse politie, echt zo sneu.
[ afbeelding ]
Nederland is maf maar messen zijn inprincipe niet verboden als ze aan een paar voorwaarden doen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:44 schreef gers het volgende:
iemand enig idee of die keramieken messen te scannen zijn
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snelquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:15 schreef Mirjam het volgende:
ben nog steeds bezig met jack om mijn bestelling rond te krijgen, aan het begin van de week reageerde hij heel snel, nu duurt het gewoon zo anderhalve dag voor ik een reactie krijg
Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snel
als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaanquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef delano.888 het volgende:
De zwarte ziet er meer "mickey" uit, maar ze is gek op roze!
![]()
![]()
ik heb er nog maar een mailtje tegenaan gegooidquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:24 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Oh, geen last van hij reageerde net ook al bij mij en elke redelijk snel
Ja weet ik maar mijn PM systeem is al heel lang verbannen en ze reageren niet op mails op FOK! dus ik kan je niet PMen en andersomquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:31 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet jij toevallig nog een manier om DX te contacten buiten de tickets om, of was het RacerDKB met zijn contacten bij DX?
ja maar, ben je het er dan niet mee eens dat dan het "mickey" concept een beetje weg valt?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
als ze gek is op roze, dan zou ik voor roze gaan
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij evenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:56 schreef Mirjam het volgende:
nu moet ik m'n order af zien te handelen met rachel
daar heb ik helemaal geen zin in
ik mail al bijna een week heen en weer met jack voor een order van taobaoquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:00 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Wat hier gezegd wordt ontgaat mij even![]()
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruiktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:03 schreef delano.888 het volgende:
Net iets gecancelled, hoe gaat dat? Boekt DX het terug naar paypal en paypal het gelijk weer naar mij? Of moet ik verder nog moeite doen..
ok, komt goedquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
bij mij bleef het gewoon op paypal staan, en bij de volgende order werd dat geld gebruikt
maar volgens mij kan je dat weer op je rekening zetten als je dat wilt
ik heb rachel maar gemaild, ben benieuwdquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:10 schreef Dionysiou het volgende:
Komt omdat Rachel de taobao orders doet.
Jack geeft slechts alles door aan Rachel die handelt de rest af.
Oh prijzen weet ik niet, is mijn eerste order, heb Jack nooit gesproken.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
je vraagt wel veel hequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja?
ik begreep dat zij vaak duurdere prijzen opgeeft dan jack?
heeft rachel msn eik?
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:57 schreef Mirjam het volgende:
heeft iemand enig idee wat jack z'n msn is/of jack msn heeft?
Rachel is hetzelfde, maar dan met 02.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 02:15 schreef luciano het volgende:
http://www.dealperfect.com/help/
MSN : dealperfectcs01@live.cn
Email : DealPerfectcs01@gmail.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |