Daar ben ik nu ook mee bezig.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Als je meer afvalt word je mager.![]()
Strakker worden doe je door te sporten.
De kamer staat ook al een weekje op Kamernet.nl. Weet ook niet wat dat zegt. Lastig, lastig. Het kost me wel steeds bijna 25 euro idd en met een uitkering is dat geld zo opquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef Phaidra het volgende:
Treinkaartjes zijn gruwelijk duur inderdaad.Maar misschien ben je nu de enige gegadigde omdat je meteen al een reactie krijgt?? Dan is het natuurlijk wel de moeite waard!
Het is wel een hele mooie plek zeg.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef Viking84 het volgende:
Nu al een uitnodiging binnen om die kamer waar French (oid?) het over had te komen bekijken vandaagMaar Jezus, ik kan echt niet meerdere keren per week naar Amersfoort afreizen. Kost klauwen met geld
. Bah.
Ik heb even teruggemaild voor meer infoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Het is wel een hele mooie plek zeg.
Heb je genoeg info over de kamer om te kunnen beoordelen of het wat voor je is en of het het NS-kaartje waard is?
Jemig wat goed zeg. Ik woonde op de kortegracht en liep in 15 minuten naar het station, met de fiets deed ik er nog geen 5 minuten over. Parkeren is en blijft een drama in de binnenstad van amersfoort. Als binnenstadbewoner kan je bij parkeerbeheer kaartenhalen voor 3,50 waar je als bewoner/bezoeker van bewoner mee op vergunninghouderplekken kan staan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De kamer staat ook al een weekje op Kamernet.nl. Weet ook niet wat dat zegt. Lastig, lastig. Het kost me wel steeds bijna 25 euro idd en met een uitkering is dat geld zo op. Maar ik denk niet dat ik ga, want het is midden in het winkelcentrum en ik heb het liefst een kamer die dichter bij het station is en met meer parkeermogelijkheden enzo (ivm familie die met de auto komt). En ik heb ook op twee kamers vlakbij het station gereageerd en hoop daar een reactie op te krijgen. Had ik nu nog maar een OV
. Ach ja, er is iig genoeg aanbod, één dezer weken zit dé kamer voor mij erbij
.
Dank je voor je reactiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:41 schreef French het volgende:
[..]
Jemig wat goed zeg. Ik woonde op de kortegracht en liep in 15 minuten naar het station, met de fiets deed ik er nog geen 5 minuten over. Parkeren is en blijft een drama in de binnenstad van amersfoort. Als binnenstadbewoner kan je bij parkeerbeheer kaartenhalen voor 3,50 waar je als bewoner/bezoeker van bewoner mee op vergunninghouderplekken kan staan.
Het heeft voor- en nadelen, wonen in de binnenstad. Kan je ze anders niet bellen voor wat meer info en uitleggen dat je even niet in staat bent om langs te komen? Het zijn echt mooie kamers hoor, volgens mij wonen er nog 2 andere meiden.
edit: ik zie dat je inmiddels gemaild hebt voor meer info.
Gaat hard nu!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
En weer een uitnodiging binnen. Ik ga nu proberen meerdere bezichtigingen op 1 dag te plannen, dat scheelt weer reiskosten
Ja dat is wel een idee jaquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gaat hard nu!![]()
Als je het niet op 1 dag kunt plannen, kun je dan niet een paar nachtjes bij je zus logeren?
Beetje late reactie maar je kunt er een soort salade van maken met gekookt ei, wat mayo, mosterd en kruiden. Niet supermager (hoewel, met light-mayo kan het wel) maar wel lekker.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mooi resultaat![]()
Oja...hardlopen met een volle blaas is niet fijn...gelukkig ging ik maar 2,5 km
Weet iemand ook nog wat ik met overgebleven surimi sticks kan doen? Ik kan ze wel op brood doen eventueel.....
Thanksquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Beetje late reactie maar je kunt er een soort salade van maken met gekookt ei, wat mayo, mosterd en kruiden. Niet supermager (hoewel, met light-mayo kan het wel) maar wel lekker.
Ik vond je ontbijt trouwens wel goed klinken!
Oh dat klinkt echt leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Afternoon! Ik heb net zo'n leuke RPM-les gehad, we fietsten op muziek uit "The Wizz" , met alles daarop aangepast natuurlijk, qua versnellingen en klimmen en dalen etc. Net of je in het verhaal zat.
Dat klintk als een leuke les!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Afternoon! Ik heb net zo'n leuke RPM-les gehad, we fietsten op muziek uit "The Wizz" , met alles daarop aangepast natuurlijk, qua versnellingen en klimmen en dalen etc. Net of je in het verhaal zat.
Wat leukquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:08 schreef Vivi het volgende:
Ik ben het eigenlijk wel met Merel eens. Als jij al twijfelt of het ueberhaupt wel de moeite waard is om te gaan kijken, kunnen ze vast wel iemand vinden die liever wil. Ik weet niet wat je gewend bent, maar hier in Utrecht weet je nooit of je een behoorlijke kans hebt omdat er altijd wel veel mensen reageren. Veel mensen gaan inderdaad vaak voor niets voordat ze ergens gekozen worden, dat moet je ervoor over hebben. Als jij die kamer mooi vindt zullen er meer mensen zijn die dat vinden, anders is het waarschijnlijk toch al niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dank je voor je reactie. Nu maar even afwachten
. Ik wil wel een behoorlijke kans hebben natuurlijk, want anders is het de moeite van een retourtje niet waard.
?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:21 schreef Merel het volgende:
Vik, ik snap dat geld een issue voor je is, maar voor iemand die zo dolgraag een kamer wil vind ik dat je wel moeilijk doet en heel kieskeurig bent hoorAls kameraanbieder zou ik in ieder geval denken "graag of niet hoor, voor jou tien anderen!". Dus pas je op dat je 't niet te hoog speelt en straks aan het eind van de rit van al die mogelijke kamers er geen enkele aangeboden krijgt?
Dát idd. Als ik vier keer per week naar Amersfoort reis ben ik 100 euro per week kwijt en ik moet het met zo'n 250 euro per maand doen. Dus dat is gewoon geen optie. Heeft niks te maken met 'niet graag genoeg willen', al kan ik me voorstellen dat een kameraanbieder er wel zo tegenaan kijkt. En als je dan al een paar keer afgewezen bent, wil je wel weten of het nu wel echt zin heeft om te gaan. Nou ja, maar eens afwachten wat ik voor volgende week kan regelen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
?
Als je moet kiezen tussen een treinkaartje of eten deze maand snap ik best dat het een moeilijke keuze is.
Dat heeft niets met motivatie te maken.
Je kunt daar toch logeren, dus dan hoef je maar 1 keer te betalen. Daarnaast, kun je dan niet aan je ouders vragen of ze je willen helpen, of je desnoods iets kunnen lenen? Als je echt woonruimte nodig hebt moet daar toch een mouw aan te passen zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dát idd. Als ik vier keer per week naar Amersfoort reis ben ik 100 euro per week kwijt en ik moet het met zo'n 250 euro per maand doen. Dus dat is gewoon geen optie. Heeft niks te maken met 'niet graag genoeg willen', al kan ik me voorstellen dat een kameraanbieder er wel zo tegenaan kijkt. En als je dan al een paar keer afgewezen bent, wil je wel weten of het nu wel echt zin heeft om te gaan. Nou ja, maar eens afwachten wat ik voor volgende week kan regelen.
Misschien schets je een verkeerd beeld van je armoede danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dát idd. Als ik vier keer per week naar Amersfoort reis ben ik 100 euro per week kwijt en ik moet het met zo'n 250 euro per maand doen. Dus dat is gewoon geen optie. Heeft niks te maken met 'niet graag genoeg willen', al kan ik me voorstellen dat een kameraanbieder er wel zo tegenaan kijkt. En als je dan al een paar keer afgewezen bent, wil je wel weten of het nu wel echt zin heeft om te gaan. Nou ja, maar eens afwachten wat ik voor volgende week kan regelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |