quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik zou je bijna de foto's die ik net van mezelf heb gemaakt laten zien, dat zijn pas grote bovenbenen
Maar sporten is altijd goed, zolang je maar weet dat je er inderdaad al geweldig uit ziet
*aaiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
jah hoorik ben sneu.... Hij zegt alleen dat hij een gedeelte niet kan openen
panisch persoon dat ik ben
Oei! Dat klinkt inderdaad niet goed. Ik ben nu heel sneu boeken aan het inpakken met 1 hand, probeer m'n zere hand helemaal niet te gebruiken (lastig als je rechts bent). Het is even niet anders. Mijn vingers zijn nu ook een beetje dik... Als het morgen helemaal niets verbeterd is, bel ik de dokterspost wel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef Razztwizzle het volgende:
Verder:
@Phaidra - Voorzichtig zijn met klussen&pijn. Ik heb toen ook te lang doorgeklust met een zere arm van het sauzen en schilderen boven m'n macht en heb daar echt nog wel een maand pijn van gehad (lees: niet op het bord kunnen schrijven van de pijn, handig als je voor de klas staat). 2nd opinion vragen anders?
Oooh maar volgens mij is dat normaal in stressperiodes; ik had het ook toen ik aan het afstuderen was. Je wilt weten wat erin staat, maar tegelijkertijd ook niet want misschien staat er wel iets in waardoor je hele planning overhoop gaat..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
dankben al wat rustiger
Maar voel me altijd zo dom als ik dit soort dingen doe
druk maken om helemaal niets
Ja, zoals toen ik eind juli vorig jaar dacht dat ik het "je scriptie is goedgekeurd, je hebt een 6, veel plezier met de rest van je leven"-mailtje kreeg, maar er stiekem toch in stond "hij is afgekeurd, je moet gaan herschrijven en wel voor 1 september alles weer inleveren anders mag je weer een jaar collegegeld gaan betalen"quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh maar volgens mij is dat normaal in stressperiodes; ik had het ook toen ik aan het afstuderen was. Je wilt weten wat erin staat, maar tegelijkertijd ook niet want misschien staat er wel iets in waardoor je hele planning overhoop gaat..
Komt wel goed, schatje!
[ afbeelding ]
De assistente had deels wel een punt, waarschijnlijk kan de dokter niet echt iets voor me betekenen, behalve een diagnose stellen. Rust houden moet waarschijnlijk toch wel. Ik heb heel eigenwijs ook geen paracetamol meer geslikt, omdat ik bang ben dat ik juist meer ga doen zodra ik minder pijn heb. Maar ik zou graag wel serieus genomen worden, die ene keer in het jaar dat ik de huisarts bel. Ik zou ook nog een verbandje kunnen aanleggen zei ze. Alsof iedereen dat zomaar zelf kan...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, puik resultaat dan, 6 kilo afvallen! Ziet er goed uit
En eenvoor Phaidra, wat ontzettend balen van je pols! Kan me goed voorstellen dat je er even heel erg chagrijnig van wordt, als er nog zoveel moet gebeuren. Nog een telefoontje naar de huisarts? Aanhouder wint?
haha...liefquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oooh maar volgens mij is dat normaal in stressperiodes; ik had het ook toen ik aan het afstuderen was. Je wilt weten wat erin staat, maar tegelijkertijd ook niet want misschien staat er wel iets in waardoor je hele planning overhoop gaat..
Komt wel goed, schatje!
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar hequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:41 schreef Phaidra het volgende:
Razz, wat naar!!Gaat het lukken voor 1 september??
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, zoals toen ik eind juli vorig jaar dacht dat ik het "je scriptie is goedgekeurd, je hebt een 6, veel plezier met de rest van je leven"-mailtje kreeg, maar er stiekem toch in stond "hij is afgekeurd, je moet gaan herschrijven en wel voor 1 september alles weer inleveren anders mag je weer een jaar collegegeld gaan betalen".
Ik vind dat zo'n onplezierig ogend kind!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Komt wel goed, schatje!
[ afbeelding ]
Mee eens. Om eerlijk te zijn vind ik je bovenbenen juist erg mooi en zeker niet in disbalans met je figuur. Ze zijn strak en mooi gevormd. Dunner zouden ze mij te dun zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wow, bedankt voor alle complimentjes hier!
Vriendje zei gisteren ook al dat mijn beeld van mezelf totaal verstoord is, dat begin ik nu wel langzaamaan te geloven..
Second that. Ik zie van alles, maar geen dikke benen hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mee eens. Om eerlijk te zijn vind ik je bovenbenen juist erg mooi en zeker niet in disbalans met je figuur. Ze zijn strak en mooi gevormd. Dunner zouden ze mij te dun zijn.
Ah, ok!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar heen ik heb het toen op 7 september inlegeverd, op 8 september is de scriptie goedgekeurd en het cijfer is toen met terugwerkende kracht per 31 augustus in 't systeem gezet zodat ik op 30 oktober toch m'n diploma kreeg
. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel stress gehad als in die vakantie.
Weet je dat je op foto's zelfs nog een paar kilo dikker lijkt dan in de spiegelquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo op foto's vind ik het ook wel weer meevallen, maar als ik dan in de spiegel kijk.. dan vind ik het weer helemaal niets. Ik weet wel dat ik iig niet veel meer hoef af te vallen, maar zou het iig prettiger vinden als ik nog wat strakker was.
In de spiegel lijk je toch juist altijd dikker dacht ik ?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je dat je op foto's zelfs nog een paar kilo dikker lijkt dan in de spiegel
Als je meer afvalt word je mager.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo op foto's vind ik het ook wel weer meevallen, maar als ik dan in de spiegel kijk.. dan vind ik het weer helemaal niets. Ik weet wel dat ik iig niet veel meer hoef af te vallen, maar zou het iig prettiger vinden als ik nog wat strakker was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |