abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71869468
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik zou je bijna de foto's die ik net van mezelf heb gemaakt laten zien, dat zijn pas grote bovenbenen
Maar sporten is altijd goed, zolang je maar weet dat je er inderdaad al geweldig uit ziet
pi_71869513
PPP, puik resultaat dan, 6 kilo afvallen! Ziet er goed uit

En een voor Phaidra, wat ontzettend balen van je pols! Kan me goed voorstellen dat je er even heel erg chagrijnig van wordt, als er nog zoveel moet gebeuren. Nog een telefoontje naar de huisarts? Aanhouder wint?
pi_71869678
jah hoor ik ben sneu.... Hij zegt alleen dat hij een gedeelte niet kan openen panisch persoon dat ik ben
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71869717
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
jah hoor ik ben sneu.... Hij zegt alleen dat hij een gedeelte niet kan openen panisch persoon dat ik ben
*aai

Adem in, adem uit!
pi_71869768
dank ben al wat rustiger Maar voel me altijd zo dom als ik dit soort dingen doe druk maken om helemaal niets
pi_71869806
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef Razztwizzle het volgende:

Verder:
@Phaidra - Voorzichtig zijn met klussen&pijn. Ik heb toen ook te lang doorgeklust met een zere arm van het sauzen en schilderen boven m'n macht en heb daar echt nog wel een maand pijn van gehad (lees: niet op het bord kunnen schrijven van de pijn, handig als je voor de klas staat ). 2nd opinion vragen anders?
Oei! Dat klinkt inderdaad niet goed. Ik ben nu heel sneu boeken aan het inpakken met 1 hand, probeer m'n zere hand helemaal niet te gebruiken (lastig als je rechts bent). Het is even niet anders. Mijn vingers zijn nu ook een beetje dik... Als het morgen helemaal niets verbeterd is, bel ik de dokterspost wel.

@Merel, het wordt zeker mooi! Volgende week komt de stucadoor en een schilder voor een stuk waarvoor een steiger nodig is (in de woonkamer), dus daarna zien we helemaal resultaat natuurlijk! Volgend weekend willen we de grote dingen verhuizen, hopelijk is het meeste tegen die tijd klaar...

@PPP, wauw, strakke buik op die bikinifoto!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71869883
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:30 schreef Californium het volgende:
dank ben al wat rustiger Maar voel me altijd zo dom als ik dit soort dingen doe druk maken om helemaal niets
Oooh maar volgens mij is dat normaal in stressperiodes; ik had het ook toen ik aan het afstuderen was. Je wilt weten wat erin staat, maar tegelijkertijd ook niet want misschien staat er wel iets in waardoor je hele planning overhoop gaat..

Komt wel goed, schatje!

pi_71869895
Wow, bedankt voor alle complimentjes hier!

Vriendje zei gisteren ook al dat mijn beeld van mezelf totaal verstoord is, dat begin ik nu wel langzaamaan te geloven..
pi_71869934
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:34 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oooh maar volgens mij is dat normaal in stressperiodes; ik had het ook toen ik aan het afstuderen was. Je wilt weten wat erin staat, maar tegelijkertijd ook niet want misschien staat er wel iets in waardoor je hele planning overhoop gaat..

Komt wel goed, schatje!

[ afbeelding ]
Ja, zoals toen ik eind juli vorig jaar dacht dat ik het "je scriptie is goedgekeurd, je hebt een 6, veel plezier met de rest van je leven"-mailtje kreeg, maar er stiekem toch in stond "hij is afgekeurd, je moet gaan herschrijven en wel voor 1 september alles weer inleveren anders mag je weer een jaar collegegeld gaan betalen" .
pi_71869973
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:22 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, puik resultaat dan, 6 kilo afvallen! Ziet er goed uit

En een voor Phaidra, wat ontzettend balen van je pols! Kan me goed voorstellen dat je er even heel erg chagrijnig van wordt, als er nog zoveel moet gebeuren. Nog een telefoontje naar de huisarts? Aanhouder wint?
De assistente had deels wel een punt, waarschijnlijk kan de dokter niet echt iets voor me betekenen, behalve een diagnose stellen. Rust houden moet waarschijnlijk toch wel. Ik heb heel eigenwijs ook geen paracetamol meer geslikt, omdat ik bang ben dat ik juist meer ga doen zodra ik minder pijn heb. Maar ik zou graag wel serieus genomen worden, die ene keer in het jaar dat ik de huisarts bel. Ik zou ook nog een verbandje kunnen aanleggen zei ze. Alsof iedereen dat zomaar zelf kan...

Maar ik houd op met zeuren, ik ga zometeen gewoon even lekker in de zon zitten met een boekje. Dat had ik anders niet gekund .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71870061
Razz, wat naar!! Gaat het lukken voor 1 september??
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71870106
quote:

[..]

Komt wel goed, schatje!

[ afbeelding ]
haha...lief Maar dat is het idd.... Nu hopen dat hij die handtekening vandaag zet... kan ik vandaag even mijn portfolio schrijven en dan morgen alles uitprinten en inbinden en geen zorgen meer om maken
pi_71870120
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:41 schreef Phaidra het volgende:
Razz, wat naar!! Gaat het lukken voor 1 september??
Dat was vorig jaar he en ik heb het toen op 7 september inlegeverd, op 8 september is de scriptie goedgekeurd en het cijfer is toen met terugwerkende kracht per 31 augustus in 't systeem gezet zodat ik op 30 oktober toch m'n diploma kreeg . Ik heb geloof ik nog nooit zoveel stress gehad als in die vakantie.
pi_71870125
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:36 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, zoals toen ik eind juli vorig jaar dacht dat ik het "je scriptie is goedgekeurd, je hebt een 6, veel plezier met de rest van je leven"-mailtje kreeg, maar er stiekem toch in stond "hij is afgekeurd, je moet gaan herschrijven en wel voor 1 september alles weer inleveren anders mag je weer een jaar collegegeld gaan betalen" .
pi_71870126
quote:

[..]

Komt wel goed, schatje!

[ afbeelding ]
Ik vind dat zo'n onplezierig ogend kind!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:44:56 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71870179
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wow, bedankt voor alle complimentjes hier!

Vriendje zei gisteren ook al dat mijn beeld van mezelf totaal verstoord is, dat begin ik nu wel langzaamaan te geloven..
Mee eens. Om eerlijk te zijn vind ik je bovenbenen juist erg mooi en zeker niet in disbalans met je figuur. Ze zijn strak en mooi gevormd. Dunner zouden ze mij te dun zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:45:46 #142
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71870205
Wow PPP, mooi ben jij

Lijst:
O: boterham met lever en een gekookt ei
S: 2 uur wandelen
T: appel
L: boterham lever
T: kom magere yoghurt met ...... tja kweet niet wat het zijn?? soort van besjes ofzo
D: Rode bieten (net zelf geslacht) met een salade van kropsla, gekookte broccoli en een gegrild duits biefstukje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:46:28 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71870222
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mee eens. Om eerlijk te zijn vind ik je bovenbenen juist erg mooi en zeker niet in disbalans met je figuur. Ze zijn strak en mooi gevormd. Dunner zouden ze mij te dun zijn.
Second that. Ik zie van alles, maar geen dikke benen hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_71870494
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:42 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat was vorig jaar he en ik heb het toen op 7 september inlegeverd, op 8 september is de scriptie goedgekeurd en het cijfer is toen met terugwerkende kracht per 31 augustus in 't systeem gezet zodat ik op 30 oktober toch m'n diploma kreeg . Ik heb geloof ik nog nooit zoveel stress gehad als in die vakantie.
Ah, ok! . Lezen, Phaidra, lezen. Fijn dat het toch gelukt is en ik kan me de stress levendig voorstellen .

Lijstje:
O: vanillekwark
T: aardbeien
L: 2 boterhammen met appelstroop
T: amandelen
T: paprikareepjes
D: stukje ribeye met salade en gebakken aardappeltjes
T: er moet een taart gebakken worden voor morgen (bij het nieuwe huis wordt een pleinfeest georganiseerd en iedereen neemt iets te eten mee. Laten wij nou net het toetje toebedeeld hebben gekregen! Wat naar nou ), dus waarschijnlijk een stukje deeg/vulling/frambozen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71870496
Zo op foto's vind ik het ook wel weer meevallen, maar als ik dan in de spiegel kijk.. dan vind ik het weer helemaal niets. Ik weet wel dat ik iig niet veel meer hoef af te vallen, maar zou het iig prettiger vinden als ik nog wat strakker was.
pi_71870538
TijdVoorPino
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:59:56 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71870564
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Zo op foto's vind ik het ook wel weer meevallen, maar als ik dan in de spiegel kijk.. dan vind ik het weer helemaal niets. Ik weet wel dat ik iig niet veel meer hoef af te vallen, maar zou het iig prettiger vinden als ik nog wat strakker was.
Weet je dat je op foto's zelfs nog een paar kilo dikker lijkt dan in de spiegel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71870666
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je dat je op foto's zelfs nog een paar kilo dikker lijkt dan in de spiegel
In de spiegel lijk je toch juist altijd dikker dacht ik ?
pi_71870731
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Als je meer afvalt word je mager.
Strakker worden doe je door te sporten.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:06:42 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71870750
Nu al een uitnodiging binnen om die kamer waar French (oid?) het over had te komen bekijken vandaag Maar Jezus, ik kan echt niet meerdere keren per week naar Amersfoort afreizen. Kost klauwen met geld . Bah.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')