Door ze even te verkleinen, of de spoiler weg te halen waardoor fok hem automatisch verkleint.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O ze zijn nogal reusachtig geworden zie ik, hoe verander ik dat ?
Omdat de zalm nog over was van de sushi en van de grill vind ik het lekkerstquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik van de geur van de zalm echt over mijn nek zou gaan![]()
Waarom eet je trouwens zalm van de grill als ontbijt?
Mooi resultaatquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O, en niet vergeten dat ik eerst ruim 6 kilo zwaarder was he. Dit is wel het resultaat van een half jaar lijnen.
Intro zonder drank? Succes ermeequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeigoedemorgen
Gisteren die mentorenvoorbereiding gehad, erg leuke dag en avond gehadWel te veel gedronken
en dat ga ik dus niet de rest van de week doen heb ik me voorgenomen
Spa rood en alleen met het bierproeven alles mee doen.. anders ga ik die hele intro niet trekken
Zit nu alweer in de bus naar de stad met pak aan waar ik me echt niet tof in voelmaar gaan bestuurspak compleet maken...
oh, en mijn kunsttand is afgebroken gisteren, de hele prothese inclusief vastzetstukken ligt eruit![]()
![]()
ik las kunst-hand en toen dacht ik, waahhh heb jij een kunsthand dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
oeigoedemorgen
Gisteren die mentorenvoorbereiding gehad, erg leuke dag en avond gehadWel te veel gedronken
en dat ga ik dus niet de rest van de week doen heb ik me voorgenomen
Spa rood en alleen met het bierproeven alles mee doen.. anders ga ik die hele intro niet trekken
Zit nu alweer in de bus naar de stad met pak aan waar ik me echt niet tof in voelmaar gaan bestuurspak compleet maken...
oh, en mijn kunsttand is afgebroken gisteren, de hele prothese inclusief vastzetstukken ligt eruit![]()
![]()
Veel te hectisch en ik ken de steden niet goed genoeg en dus ben ik bang dat ik erg snel heimwee zou krijgen. Amersfoort is klein maar fijn en lekker centraalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
morning! ik was nog vergeten dat het balen is voor Viking, van die kamer en van de werkervaringsplek! Waarom wil je eigenlijk perse in amersfoort wonen en niet bijvoorbeeld utrecht of amsterdam?
O shit, dat had ik ff eerder moeten weten. Kom voorlopig niet in Amersfoortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef French het volgende:
@ Viking
In de krommestraat zit een cadeauwinkel (volgens mij heeft het een Spaanse naam, kan er even niet opkomen) waar sinds gisteren een briefje hing omdat ze op zoek waren naar een nieuwe bewoonster. Een ex-huisgenootje van mij heeft er gewoond en zag er goed uit, niet al te duur. Misschien moet je even heel snel gaan kijken want het is een toplocatie en die zijn zo weg.
Ik zou je bijna de foto's die ik net van mezelf heb gemaakt laten zien, dat zijn pas grote bovenbenenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het ergste is nog, dat ik voor die buik echt helemaal niets doe - dat is echt mijn figuur.![]()
Ik heb alleen zo'n hekel aan mijn bovenbenen, die vind ik echt nog steeds te stevig. Daar ben ik nu dus voor aan het bodybalancen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |