abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71868689
O ze zijn nogal reusachtig geworden zie ik, hoe verander ik dat ?
pi_71868701
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O ze zijn nogal reusachtig geworden zie ik, hoe verander ik dat ?
Door ze even te verkleinen, of de spoiler weg te halen waardoor fok hem automatisch verkleint.
pi_71868707
PPP wat heb jij een mooi figuurtje! Leuke foto's ook!
pi_71868748
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:20 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik denk dat ik van de geur van de zalm echt over mijn nek zou gaan

Waarom eet je trouwens zalm van de grill als ontbijt?
Omdat de zalm nog over was van de sushi en van de grill vind ik het lekkerst

En PPP........wat doe jij hier
Je bent zo slank!
pi_71868779
Zo, nu staan ze normaal .

En thx daph/miss_s, ik ben ook wel tevreden over delen van mezelf, maar niet over het totaalplaatje zeg maar.
pi_71868797
O, en niet vergeten dat ik eerst ruim 6 kilo zwaarder was he . Dit is wel het resultaat van een half jaar lijnen.
pi_71868834
oei goedemorgen

Gisteren die mentorenvoorbereiding gehad, erg leuke dag en avond gehad Wel te veel gedronken en dat ga ik dus niet de rest van de week doen heb ik me voorgenomen Spa rood en alleen met het bierproeven alles mee doen.. anders ga ik die hele intro niet trekken

Zit nu alweer in de bus naar de stad met pak aan waar ik me echt niet tof in voel maar gaan bestuurspak compleet maken...

oh, en mijn kunsttand is afgebroken gisteren, de hele prothese inclusief vastzetstukken ligt eruit
Ja doei.
pi_71868846
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:52 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
O, en niet vergeten dat ik eerst ruim 6 kilo zwaarder was he . Dit is wel het resultaat van een half jaar lijnen.
Mooi resultaat
Oja...hardlopen met een volle blaas is niet fijn...gelukkig ging ik maar 2,5 km
Weet iemand ook nog wat ik met overgebleven surimi sticks kan doen? Ik kan ze wel op brood doen eventueel.....
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:55:31 #109
24188 Belana
kloon van belana
pi_71868863
PPP, je bent prachtig, werkelijk waar
stormy waters...
sailin'
pi_71868873
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
oei goedemorgen

Gisteren die mentorenvoorbereiding gehad, erg leuke dag en avond gehad Wel te veel gedronken en dat ga ik dus niet de rest van de week doen heb ik me voorgenomen Spa rood en alleen met het bierproeven alles mee doen.. anders ga ik die hele intro niet trekken

Zit nu alweer in de bus naar de stad met pak aan waar ik me echt niet tof in voel maar gaan bestuurspak compleet maken...

oh, en mijn kunsttand is afgebroken gisteren, de hele prothese inclusief vastzetstukken ligt eruit
Intro zonder drank? Succes ermee
En een foto van het pak?
pi_71868910
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:55 schreef Belana het volgende:
PPP, je bent prachtig, werkelijk waar

You just made my day!
pi_71868924
Mooi figuurtje PPP.
pi_71868972
Balen van die tand MoBlo.
Kun je al snel terecht bij de tandarts?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:02:52 #114
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71869038
even een hele snelle tvp en een voor iedereen (geen tijd om te lezen, sorry!)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71869051
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:54 schreef motorbloempje het volgende:
oei goedemorgen

ik las kunst-hand en toen dacht ik, waahhh heb jij een kunsthand dan?

maar kut voor je!

en PPP wat zie je er prachtig uit, wauww!

en nu ben ik spullen pakken, tot na het weekend!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:05:17 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71869093
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:
morning! ik was nog vergeten dat het balen is voor Viking, van die kamer en van de werkervaringsplek! Waarom wil je eigenlijk perse in amersfoort wonen en niet bijvoorbeeld utrecht of amsterdam?
Veel te hectisch en ik ken de steden niet goed genoeg en dus ben ik bang dat ik erg snel heimwee zou krijgen. Amersfoort is klein maar fijn en lekker centraal (en m'n zus woont er dus).

En ik zal het wel moeten overleven zonder Mark. We zijn geen liefdeskoppel . Maar goed, dat hangt dus ook van de leukheid van de huisgenoten af. Als ik daar een beetje leuk contact mee heb wordt het wel makkelijker .

En goedemorgen .

Ik zou vandaag naar mijn ouders, maar ik moet ook nog shoppen met Mark (hij moet nieuwe kleren en dan moet ik mee, anders is 'ie bang miskopen te doen ). We zouden vanochtend shoppen, maar ons kennende wordt dat pas vanmiddag . Morgen maar naar mijn ouders dan .
Niet meer actief op Fok!
pi_71869152
Vik: balen van die kamer!

Miss_s: omg, zalm en sushi bij het ontbijt? Knap hoor, dat krijg ik echt niet weg!

Moblo: vervelend van die tand, doet het ook zeer?

Haha, de kat zit hier op het balkon en brengt nu steeds verdorde bladeren naar binnen, die hij dan heel trots bij mijn voeten neerlegt zo van 'kijk mij eens heel knap een blaadje hebben gevangen!'
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:08:30 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71869170
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:46 schreef French het volgende:
@ Viking
In de krommestraat zit een cadeauwinkel (volgens mij heeft het een Spaanse naam, kan er even niet opkomen) waar sinds gisteren een briefje hing omdat ze op zoek waren naar een nieuwe bewoonster. Een ex-huisgenootje van mij heeft er gewoond en zag er goed uit, niet al te duur. Misschien moet je even heel snel gaan kijken want het is een toplocatie en die zijn zo weg.
O shit, dat had ik ff eerder moeten weten. Kom voorlopig niet in Amersfoort (tenzij ik uitgenodigd ben om te hospiteren).

Edit: heb de kamer al gevonden Idd boven een cadeauwinkel: Chicas . Maar even een mailtje sturen .

[ Bericht 18% gewijzigd door Viking84 op 14-08-2009 10:13:43 ]
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:09:46 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71869202
Wow, wat een mooi buikje PPP! .
Jaloers!

Zo'n buik wil ik ook. Maar dan moet ik ophouden bij McDonald's te eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_71869234
Ik zie dat ik niet de enige ben met een slecht lijstje van gisteren dat scheelt weer. Mijn lijstje was:
O: Kwark met banaan.
L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met kaas/mosterd/komkommer en 1 met rookvlees/mosterd/komkommer.
T: Noten. En nog meer noten. En nog een heleboel noten. Kuch.
D: Een enorme pizza met mozzarella, champignons, ui, tomaat, olijven, en een heleboel parmezaanse kaas eroverheen. Auw.
T: Brownies. Vier.
T: Ongeveer vier glazen lessini.

Goed, m'n plannen voor vandaag zijn wat karig, maar dat is i.v.m. de BALANS dan he
O: Twee knackebrots met appelstroop.
T: Appel
L: Magere kwark met nectarine/aardbeien
T: Gekookt eitje en misschien een festini perenijsje
D: Chili con carne

Verder:
@Vik - Wat jammer van die werkplek en kamer zeg. Maar niet opgeven, de aanhouder wint .
@Maria - Fijn van je zus en je lijstje van gisteren is toch heel netjes geworden hoor!
@ CF - Groeien van Pilates, dan zou ik 't echt niet doen ik ben al 1,81 lang en dat vind ik lang genoeg!
@Phaidra - Voorzichtig zijn met klussen&pijn. Ik heb toen ook te lang doorgeklust met een zere arm van het sauzen en schilderen boven m'n macht en heb daar echt nog wel een maand pijn van gehad (lees: niet op het bord kunnen schrijven van de pijn, handig als je voor de klas staat ). 2nd opinion vragen anders?
@PPP: Dude, wat doe jij hier, je hebt werkelijk een prachtig figuur, I would kill for that!
@Moblo - Ouch! Kunnen ze dat wel snel repareren? En hoe komt zoiets nou?

Ik ga 't huis schoonmaken en heel hard het gepiep van kleine Amor in de grote bench negeren. Zo zielig . Ohja en vanmiddag Evy 2! En ik heb nog steeds spierpijn van Evy les 1, dus dat wordt leuk!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2009 10:17:44 ]
pi_71869282
Wat een mooi buikje, PPP! . Als ik zo zit heb ik allemaal rollen. .

Ai Mo, dat lijkt me echt kut, van je tand. . Loop je nu met een gat? Ik moet er niet aan denken dat m'n implantaten eruit zouden vallen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71869333
Het ergste is nog, dat ik voor die buik echt helemaal niets doe - dat is echt mijn figuur.

Ik heb alleen zo'n hekel aan mijn bovenbenen, die vind ik echt nog steeds te stevig. Daar ben ik nu dus voor aan het bodybalancen enzo.
pi_71869406
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:15 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Het ergste is nog, dat ik voor die buik echt helemaal niets doe - dat is echt mijn figuur.

Ik heb alleen zo'n hekel aan mijn bovenbenen, die vind ik echt nog steeds te stevig. Daar ben ik nu dus voor aan het bodybalancen enzo.
Ik zou je bijna de foto's die ik net van mezelf heb gemaakt laten zien, dat zijn pas grote bovenbenen
Maar sporten is altijd goed, zolang je maar weet dat je er inderdaad al geweldig uit ziet
pi_71869414
Oja ik moet vandaag echt foto's inplakken maar ben liever hier
pi_71869453
Godver wat is mijn probleem.... Heb mijn stagebegeleider een mail gestuurd met mijn verslag, hij moet een handtekening erop zetten en het liefst voor morgen... nu heb ik een mailtje terug...maar ik durf m niet open te maken...Ik ben namelijk als de dood dat erin staat: dit is wel erg kort tijd he.... weet niet of dat gaat lukken en dan ga ik janken, schreeuwen en nog meer janken.....

Maar misschien zit ik ook wel gewoon een drama te maken om niets...maarja.. dat weet ik dus niet

ik ben zo sneu
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')