Ja oke. Maar dat geratel van de flapjes vind ik altijd zo leuk om te horen (en te zien!)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef IntercityAPT het volgende:
Die oude CTA's beginnen wel vaker defect te raken hoor! Op Alexander is er sinds de winter al een aan het bullebakken die een meermalig is gerepareerd maar telkens weer stuk gaat.
Heb ik wel vaker gezien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef IntercityAPT het volgende:
Die oude CTA's beginnen wel vaker defect te raken hoor! Op Alexander is er sinds de winter al een aan het bullebakken die een meermalig is gerepareerd maar telkens weer stuk gaat.
Nou, neequote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaan je hormoontjes al kriebelen ja?
Ns.nl vermeldt Storingen (1) maar als je daarop klikt staat er Geen Storingen, ga je vervolgens door naar de actuele vertrektijden van station Breda, dan zijn die niet beschikbaar vanwege een storing.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 06:49 schreef James1988 het volgende:
Met een slakkengangetje over linkerspoor voorbij station Gilze-Rijen rijden in de richting van Tilburg. Wtf? Voorbij een goederentrein. En het ruikt nu ineens alsof iemand hier net ijzer heeft staan slijpen.
Op bijna alle NS-automaten kun je de OV-chipkaart al gebruiken zelfs op die van Marienbergquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Er zat vandaag iemand in de trein achter me die met een 'proefkaart' reed. Een OV chipkaart zogezegd. Ik wist niet dat er al getest werd met de chipkaart in de trein.
Heb er net een mail achteraan gestuurd.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:13 schreef RubenK het volgende:
Ik vraag me af of het nog wel goedkomt met die proefritniks meer gehoord verder terwijl ze een week vantevoren een mail zouden sturen
De paaltjes in Enschede en Groningen pakten die van mij nog niet, ongeldige kaart kreeg ik te zien.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:50 schreef Brembo het volgende:
[..]
Op bijna alle NS-automaten kun je de OV-chipkaart al gebruiken zelfs op die van Marienberg. In-en-uit checken gebeurt door de paaltjes op het perron.
Same here! 't zal wel saai worden met de digitale CTA's... Maar ik ben wel blij met die nieuwe klok, die vierkante was ik zo spuugzatquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:44 schreef Crientj het volgende:
[..]
Maar dat geratel van de flapjes vind ik altijd zo leuk om te horen (en te zien!)
Hmzz, kan zijn omdat je geen abbonement hebt lopen op dat moment. Vraag me af wat hij met mijn studenten-ov doetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:11 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heb er net een mail achteraan gestuurd.
[..]
De paaltjes in Enschede en Groningen pakten die van mij nog niet, ongeldige kaart kreeg ik te zien.
het was ook een studenten-ovquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Hmzz, kan zijn omdat je geen abbonement hebt lopen op dat moment. Vraag me af wat hij met mijn studenten-ov doet.
Ik weet alleen deze:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:52 schreef Socios het volgende:
Kan me herinneren dat een aantal stations op de lijn Zwolle - Emmen oude CTA´s had. Nog een generatie voor de huidige met de mooie flapjes. Ik meende op Coevorden of Hardenberg ofzo. Zijn deze er nog? Al een tijd niet met de trein daar geweest...
Heb je een foto van dat oudere model?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:48 schreef Socios het volgende:
Wehehe, ja de oude spoorbordjes. Ook nice.
Ik bedoel wel een CTA met flapjes, maar gewoon een ´ouder model´ zeg maar.
volgens de NS site is het alweer voorbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |