quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:56 schreef Slappy het volgende:
[..]
Het mag duidelijk zijn dat je je homo trekjes niet meer kan verbergen.
Wanneer ga je eensJe hebt zeker gelijk als je zegt dat een dialoog boven alles gaat. Aan alle grote besluiten in de historie lagen er dialogen ten grondslag. Probleem is echter dat bij een discours/dialoog bi-directionele communicatie een vereiste is. Wilders, of vriendje Stokvis zo je wil, wil eigenlijk met niemand praten. Hij is meer van de knuppel in het hoenderhok gooien en wegrennen zodra het serious wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Human interest, een term die zijn vocabulaire niet kent.²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
wtf is er mis met een semitische neus .. de joden/vreemdelingenhaat nog niet overwonnen, het zijn nog steeds heksen?quote:
Retour Marokko.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:57 schreef Picchia het volgende:
En volgens Wilders is die mevrouw een Islamofascist die bestreden dient te worden. Ook geen speld tussen te krijgen. De cirkel is weer rond.
That's the spirit! Eigen volk eerst!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef detlevico het volgende:
Geert Wilders komt voor het eigen volk op, en dat kun je niet zeggen van alle linkse partijen.
Combinatie hoofddoekje met nog wat andere dingen.Gelukkig lopen ze in Marokko er niet zo als een clown erbij.Waarom moet je er weer Joden bij halenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf is er mis met een semitische neus .. de joden/vreemdelingenhaat nog niet overwonnen, het zijn nog steeds heksen?
Jep en daar is niets mis mee, en links iedereen in het verdom hoekje drukken die dat beweert.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
That's the spirit! Eigen volk eerst!
Droeftoeter
Alleen in het weekend. Zou je ook eens moeten doen, word je wellicht wat minder xenofobisch van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef detlevico het volgende:
[..]
Jep en daar is niets mis mee, en links iedereen in het verdom hoekje drukken die dat beweert.
Terwijl onder het eigen volk ook allochtonen zitten.
Are you on drugs?
Oke, my bad. Maar wat is nou werkelijk de politiek en wat het karakter ? Daar ligt maar een heel dun lijntje tussen, natuurlijk. Hoe ik er een beetje tegen aankijk is heel anders; elke politicus heeft wel iets gemeen met een ander; manier van debatteren; manier van het politieke spel spelen. Als ze enkel op dat vlak een vergelijking trekt vind ik dat ze heel fout bezig is. Daarom wil ik echte onderbouwingen. Ze zou bijvoorbeeld de partij-punten van Wilders naast die van Hitler kunnen leggen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht zou je even het stukje moeten lezen. Ze is juist niet schuldig aan een ad hominem, omdat ze duidelijk zegt, dat ze de politiek vergelijkt en niet de personen. Dit in tegenstelling tot de blaters in dit topic, die puur en alleen haar aanvallen omdat ze lelijk is, links is, moslima is, hoofddoek draagt of wat dan ook.
En haar onderbouwingen zijn voor iedereen te zien, die ook maar een splinter historisch benul heeft en die ooit een boek heeft gelezen over (met name) de opkomst van Hitler en de retoriek die door de NSDAP werd gebruikt, zowel tijdens de opkomst van de partij als tijdens de daadwerkelijke machtsperiode.
omdat haar neus een typisch semitische neus is .. ik heb ook zo'n geval van 'eerst komt mijn neus en dan kom ik'quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Combinatie hoofddoekje met nog wat andere dingen.Gelukkig lopen ze in Marokko er niet zo als een clown erbij.Waarom moet je er weer Joden bij halen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:11 schreef moussie het volgende:
[..]
omdat haar neus een typisch semitische neus is .. ik heb ook zo'n geval van 'eerst komt mijn neus en dan kom ik'
puh, ik ben nu eenmaal gevoelig als het over neuzen gaat .. en dit soort neuzen zijn niet lelijk, die hebben karakterquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:12 schreef Slappy het volgende:
[..]jij hebt echt serieus niks te doen nog steeds in de ziektewet.Koop een leuke dvd.
Nou, ik ben Moslim en best wel erudiet. Je generaliseert dus wel erg makkelijk.quote:
Kijk eens aan een reactie met inhoud zo kan het dus ook.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in het weekend. Zou je ook eens moeten doen, word je wellicht wat minder xenofobisch van.
Natuurlijk is het van belang om te denken aan de Nederlander. Alleen hetgeen dat Wilders voorstaat lijkt meer op vreemdenlingenhaat. En we weten allemaal waar dat toe kan leiden.
Flikker op homoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou, ik ben Moslim en best wel erudiet. Je generaliseert dus wel erg makkelijk.²
De meeste Marokkanen in Nederland zijn Berbers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:02 schreef moussie het volgende:
[..]
wtf is er mis met een semitische neus .. de joden/vreemdelingenhaat nog niet overwonnen, het zijn nog steeds heksen?
Dat was de nuancering, nadat ze haar initiële uitspraak op Twitter had gedaan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Wellicht zou je even het stukje moeten lezen. Ze is juist niet schuldig aan een ad hominem, omdat ze duidelijk zegt, dat ze de politiek vergelijkt en niet de personen. Dit in tegenstelling tot de blaters in dit topic, die puur en alleen haar aanvallen omdat ze lelijk is, links is, moslima is, hoofddoek draagt of wat dan ook.
Ik heb liever dat hij opkomt voor de hele bevolking.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:59 schreef detlevico het volgende:
Geert Wilders komt voor het eigen volk op, en dat kun je niet zeggen van alle linkse partijen.
Wel als ge even beter gekeken/gelezen had, dan kon je zien dat ik verder op berichte: onder het eigen volk zitten ook allochtonen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:27 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij opkomt voor de hele bevolking.
Zij niet dus, zo te zienquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:23 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De meeste Marokkanen in Nederland zijn Berbers.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |