Second that.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:17 schreef Hetiszover het volgende:
Ik snap het niet.
Een dt foutje kan ik nog wel accepteren, maar dit....quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:30 schreef Netsplitter het volgende:
Ziggo.nl probeerd zich te positioneren als startportaal voor iedereen die bij Ziggo zit.
Vandaar de Google enhanced search.
Tjees, iedereen kan dat toch verzinnen.....
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:36 schreef leLe-- het volgende:
Dat heeft fok ook.
http://google.fok.nl/quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef B.. het volgende:
[..]
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
volgens mij is dat inmiddels gewoon permanent hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:41 schreef B.. het volgende:
[..]
De zoekfunctie is tijdelijk buiten bereik wegens broodnodig onderhoud.
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:33 schreef bloodysunday het volgende:
Mensen die altijd klachten hebben met ziggo
Ik hoor altijd iedereen over klachten met ziggo, ook mensen hier in de buurt maar ik heb echt nog nooit een probleem gehadquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.
Trouwens Ziggo is echt de beste in Limgburg, heb er goede ervaringen mee en vele andere mensen in mijn omgeving delen ook die ervaringen.
daar rijden ook de tofste monteursquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb nooit klachten gehad, behalve deze dan.
Trouwens Ziggo is echt de beste in Limgburg, heb er goede ervaringen mee en vele andere mensen in mijn omgeving delen ook die ervaringen.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar rijden ook de tofste monteurs
Ik zou best wel bij Ziggo willen werken, alleen niet voor een hongerloontjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar rijden ook de tofste monteurs
Willekeurige nerdtekst roepen om interessant te lijkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Juup© het volgende:
Stel een andere DNS server in.
Ik snapte ook al niet wat het te maken had met een DNS server maar ik ben nog niet zo goed thuis in de ICT, dus reageerde ik er niet op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:31 schreef DaFan het volgende:
[..]
Willekeurige nerdtekst roepen om interessant te lijken!
ik zou eigenlijk nergens willen werken voor een hongerloontjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zou best wel bij Ziggo willen werken, alleen niet voor een hongerloontje
Ik weet niet wat ze betalen, maar ik zei ook één hongerloontje en niet dát hongerloontje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou eigenlijk nergens willen werken voor een hongerloontjeMaar zo slecht betalen ze niet
bij Ziggo krijg je keine hongerloontje!;)quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik zou best wel bij Ziggo willen werken, alleen niet voor een hongerloontje
heb je daar nou een kloon voor aangemaakt?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef miesjemoi het volgende:
[..]
bij Ziggo krijg je keine hongerloontje!;)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je daar nou een kloon voor aangemaakt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:10 schreef Juup© het volgende:
Stel een andere DNS server in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |