Kate Moss is ook lelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef IQM het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)slecht-uitziet.dhtmlGa even elk lichaamsdeel behandelen ofzo.
Shoop da whoop!quote:
Falert, dat 'Ik ben de eerste' heb je er in ge-editquote:
Val je op vrouwen?quote:
Haha, doe je goedquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Pfffnadat de bezorgers van m'n bed tachtig keer hadden aangebeld werd ik half wakker en deed ik de deur voor ze open. Daarna ging ik weer slapen en ik word nu pas wakker.
natuurlijk das normaal heb alleen geen grotjequote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Pfffnadat de bezorgers van m'n bed tachtig keer hadden aangebeld werd ik half wakker en deed ik de deur voor ze open. Daarna ging ik weer slapen en ik word nu pas wakker.
Slaapkop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, slechte soep maar boeien
Dus jij poept alles oraal uit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:08 schreef gers het volgende:
[..]
natuurlijk das normaal heb alleen geen grotje
WTF! Ik zag jouw reactie en Japsnars' post met die foto van Bt en dacht dat je díé quootte.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kun je daar nou seks mee hebben?
Neem dan een normale fotoquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorgehaald vannacht?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:07 schreef Breathtaking het volgende:
Mindfuck, I'll tell you.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
[..]
WTF! Ik zag jouw reactie en Japsnars' post met die foto van Bt en dacht dat je díé quootte.
Wie is dat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:09 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |