abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71868667
goeiemorgen!

Leonieke succes met de echo vandaag!! geniet ervan

Morretje, niks mis met optellen en aftellen en mijlpalen

Kers, jammer dat het niet heeft doorgezet veel plezier op de verjaardag!

En verder weinig te melden. Ik werd vannacht echt badend van het zweet wakker omg zeg, smerig! fijn vooruitzicht voor na de bevalling
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71868729
Veel plezier bij de echo Leonieke!

Jammer dat het niet doorgezet heeft Kers!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:50:23 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71868739
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:

[..]

Stel je maar voor dat alles op emotioneel gebied wat voor jou vanzelfsprekend is, voor ons niet vanzelfsprekend is....
Maar ik heb geen ASS en voor mij is er ook echt niets vanzelfsprekends aan de hele zwangerschap en bevallingh oor.

Poppedein, hier alles stil hoor!
Vannacht erg slecht geslapen, ik heb echt elk uur langs zien komen, maar dat kwam door mijn snothoofd. Gelukkig lijkt het daarbij te blijven dus alle MexGriep worries kunnen weer de kast in hier.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:51:09 #204
192966 Peaceful
Altijd Lief !!!
pi_71868757
Sorry dat ik me er zo ff tussenvoeg , maar ik meende me te herinneren dat ze (serpente) op vakantie was. Ze had laatst nog een berichtje gestuurd vanaf haar vakantieadres geloof ik.
pi_71868891
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef Peaceful het volgende:
Sorry dat ik me er zo ff tussenvoeg , maar ik meende me te herinneren dat ze (serpente) op vakantie was. Ze had laatst nog een berichtje gestuurd vanaf haar vakantieadres geloof ik.
ah okay thnx!

wat een luxedier zeg, zo vaak op vakantie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71868951
Moge... voor de nachtelijke onrust.
En gaaaaaaaaaaaap!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:01:14 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_71869001
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Zó fijn dat jullie het begrijpen, kennen, weten hoe het voelt Laura en Troel. Niks is zo fijn als een stukje erkenning, iemand die weet wat een ander doormaakt.
Ik probeer zo lief mogelijk te zijn voor mijn Jupie hoor
Mijn moeder heeft er ook veel last van (ook ASS) maar bij haar uit zich het in heel druk en enthousiast gedrag

Nog even de vraag, voor zover jullie die willen of kunnen beantwoorden, hoe jullie zijn omgegaan met het afwachten. En voor Troel ook hoe ga je het deze zwangerschap aanpakken, het wachten?

voor jullie meiden!
Tja, hoe ik het ga aanpakken. Goede vraag. Ik weet in ieder geval dat ik het niet zo wil zoals de vorige keer met dagenlang in het ziekenhuis blijven liggen met tig centimeter ontsluiting. Ik snap dat ze bij Ruben het risico niet wilden nemen om in het weekend door te zetten, maar ik zou daar nu toch echt op aandringen. Ik ben bezig met kijken of het mogelijk is om in ieder geval een uiterste datum vast te laten leggen bij de gynaecoloog. Dat het mij dus nu al bekend is dat het uiterlijk dan en dan is en niet pas als ik tig dagen over tijd loop.

Ik h eb zelf het grote "geluk" gehad dat ik bij Ruben al vanaf 33 weken die voorweeen had en we toen ook al in het ziekenhuis over weeenremmers gesproken hebben, want het was voor mij toen duidelijk dat die uitgerekende datum helemaal niets zegt. Nou werd Ruben uiteindelijk natuurlijk niet meer plotseling geboren omdat ik een dag van te voren wist waar ik aan toe was, maar die dinsdag was ook echt alle stress weg. Ik ben nog nooit zo rustig geweest als die ochtend. Ik had mijn grip weer terug in 9 maanden onzekerheid zeg maar, ondanks dat ik wist dat de bevalling op zich ook nog veel onzekerheid met zich mee zou brengen. Beetje moeilijk uit te leggen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:01:54 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71869012
rommelt er al wat? ergens?
Ik heb behoefte aan wat versgeborenenspam
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71869029
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
rommelt er al wat? ergens?
Ik heb behoefte aan wat versgeborenenspam
* Vicky ook!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71869073
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:54 schreef Kersjes het volgende:

Mijn vader (jarige Job) blijkt vrij te zijn vandaag, we gaan straks dus met mijn ouders winkelen in Hoofddorp. Gelijk even langswippen bij mijn collega's (ik werk midden in het centrum) en markt struinen enzo.
Wat leuk, ik woon in Hoofddorp. In welke winkel werk je? Misschien ken ik je wel
Ik ga vanmiddag ook even winkelen in het centrum, ik ga opletten of ik jullie zie

Gisteren 3d echo gehad.Ik dacht dat ik wist waar het was, maar daar was het dus niet Toen een kwartier gezocht en toen waren we te laat. Maar toch nog 25 minuten kunnen kijken. Ze heeft papa's mond en mijn neus Ze ligt al sinds zeker 3 weken in stuit. Ik hoop maar dat ze nog gaat draaien. Ze lag gisteren heerlijk te slapen met 1 beentje recht omhoog tegen haar wang aan gedrukt, en haar armpjes om dat beentje heen. Zo lief
pi_71869325
Goede morgen dames.

Wat gaan jullie weer hard.

Ik heb nog niet bijgelezen dus deze post gaat alleen even over mij

Naar een paar nachten zeer slecht geslapen te hebben, vanacht dus heerlijk geslapen.
Om 20.30 naar bed gegaan en vanochtend om 08.15 wakker geworden. Aan één stuk door heerlijk geslapen dus.

Ik ga maar eens bijlezen.

En oh, mag ik het zeggen: De tijd gaat best hard, 3 weken vakantie zitten er na vandaag alweer op.
En zondag ben ik alweer 14 weken zwanger. En en donderdag controle bij vk en dan meteen afpsraak maken voor 20 weken echo
pi_71869563
Leonieke en Davinia veel plkezier bij de echo vandaag

Zo alle boodschappen zijn alweer in huis, Meisje is naar de opvang en ik ga zo naar de verloskundige. Schiet allemaal lekker op zo!
pi_71869980
Ook goedemorgen!
Hier ook heerlijk getukt, beetje last van vocht in handen/polsen, maar dat was het. Bekken is stukken minder pijnlijk dan gisteren, dat helpt ook reuze. En nou ga ik snel foto's maken van de babykamer, want die is af!
Leonieke, veel plezier bij de echo, komt vast goed! Davina, jij ook veel plezier bij de echo. En iedereen die naar de vk moet: succes!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71870110
Goeiemorgen!

Davina en Leonieke, ik hoop op goed nieuws en veel plezier hoor!

Xenia, jammer dat jullie te laat waren! Maar wel fijn dat je toch nog even hebt kunnen kijken!

Ik kon eerst ook niet slapen, maar ben om 02.00 toch in slaap gevallen! En ik ben eigenlijk pas om 10.30 mn nest uit gekomen. Al was ik al wel eerder wakker. Ik blijf altijd graag nog wat dommelen en luieren Wat vervelend dat jullie niet konden slapen

Lijnloos, leuk dat je ze aan je vriend liet zien. Ik heb echt de hele zooi online staan, wie wil mag me pm'men voor de url

Over trimesters.. Wanneer begint de 3e eigenlijk? Ik ben nu 20 weken dus zit nog in de 2e toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 10:58:42 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71870529
Ah, leonieke is nog niet geweest dus...

ff ego-postje

Alles was goed!!!!
Ze lag er goed voor, alles goed kunnen bekijken, alleen voor de hamburger was wat meer zoekwerk nodig, omdat ze dr benen bij elkaar hield nu al preuts

snel wer weg
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:00:10 #216
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71870570
een meiske voor Davinia
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71870587
ze!!!

jaaaaaaaaaa

Gefeliciteerd davinia! een zusje voor Eli
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:00:44 #218
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71870591
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:

ff ego-postje

Alles was goed!!!!
Ze lag er goed voor, alles goed kunnen bekijken, alleen voor de hamburger was wat meer zoekwerk nodig, omdat ze dr benen bij elkaar hield nu al preuts

snel wer weg

jaaaaaaaah weer iemand helemaal goedgekeurd!!!!! wat fijn!

En alle LLM's, ik wens jullie veel sterkte met wachten, het wordt weer warmer de komende dagen begreep ik???
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71870671
Davina een meisje!!

Gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71870690
ooooooooooooooooooooooh Davinia Een meiske!! Een zusje voor Eli! Wat gaaf!!
En wat nóg veel fijner dat alles goed leek te zijn!!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:05:32 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_71870715
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:

ff ego-postje

Alles was goed!!!!

snel wer weg
Davinia, wat ontzettend leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71870952
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]
Sorry voor het enigszins offtopic gaan, voor mij was het iig wel erg fijn dit even te bespreken, omdat het zo'n belangrijk deel is in mijn leven
Das toch no problem Is alleen maar goed.....
Wat ik erg vind is dat mijn moeder overal aanklopte met dat er iets met mij was, en overal als reactie krijgt dat ik het toch goed deed op school . Ze was overbezorgd, vonden ze.... misschien wel Munchhausen....

Ik was dan ook voor mijn moeder erg blij toen een jaar of 8 geleden de diagnose werd gesteld.

Weer een bewijs dat je op je moedergevoel af moet gaan

En nu gaan we maar weer ontopic.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71871005
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Morretje, eigenlijk heeft elk trimester wel zijn charmes.
Ik vind, ondanks alle ongemakken, stiekem het 3e trimester toch het leukst. Ben benieuwd of iemand het met me eens is
Ik ook! Pronken met mijn mooie buik, veel contact met de kleine, verlof.... en bovenal : alles nog even rechtleggen / wassen / mooier maken in de babykamer
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_71871012
Oeh, ik zie allemaal prachtige echo's, goedgekeurde bollebuiken en hamburgertjes/hotdogs

Nu nog wat verse beebjes
pi_71871054
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar ik heb geen ASS en voor mij is er ook echt niets vanzelfsprekends aan de hele zwangerschap en bevallingh oor.
Ik bedoel alles op emotioneel gebied, niet alleen omtrent zwangerschap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')