Maar ik heb geen ASS en voor mij is er ook echt niets vanzelfsprekends aan de hele zwangerschap en bevallingh oor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Stel je maar voor dat alles op emotioneel gebied wat voor jou vanzelfsprekend is, voor ons niet vanzelfsprekend is....
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:51 schreef Peaceful het volgende:
Sorry dat ik me er zo ff tussenvoeg, maar ik meende me te herinneren dat ze (serpente) op vakantie was. Ze had laatst nog een berichtje gestuurd vanaf haar vakantieadres geloof ik.
Tja, hoe ik het ga aanpakken. Goede vraag. Ik weet in ieder geval dat ik het niet zo wil zoals de vorige keer met dagenlang in het ziekenhuis blijven liggen met tig centimeter ontsluiting. Ik snap dat ze bij Ruben het risico niet wilden nemen om in het weekend door te zetten, maar ik zou daar nu toch echt op aandringen. Ik ben bezig met kijken of het mogelijk is om in ieder geval een uiterste datum vast te laten leggen bij de gynaecoloog. Dat het mij dus nu al bekend is dat het uiterlijk dan en dan is en niet pas als ik tig dagen over tijd loop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Zó fijn dat jullie het begrijpen, kennen, weten hoe het voelt Laura en Troel. Niks is zo fijn als een stukje erkenning, iemand die weet wat een ander doormaakt.
Ik probeer zo lief mogelijk te zijn voor mijn Jupie hoor
Mijn moeder heeft er ook veel last van (ook ASS) maar bij haar uit zich het in heel druk en enthousiast gedrag
Nog even de vraag, voor zover jullie die willen of kunnen beantwoorden, hoe jullie zijn omgegaan met het afwachten. En voor Troel ook hoe ga je het deze zwangerschap aanpakken, het wachten?voor jullie meiden!
* Vicky ook!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
rommelt er al wat? ergens?
Ik heb behoefte aan wat versgeborenenspam
Wat leuk, ik woon in Hoofddorp. In welke winkel werk je? Misschien ken ik je welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:54 schreef Kersjes het volgende:
Mijn vader (jarige Job) blijkt vrij te zijn vandaag, we gaan straks dus met mijn ouders winkelen in Hoofddorp. Gelijk even langswippen bij mijn collega's (ik werk midden in het centrum) en markt struinen enzo.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Ah, leonieke is nog niet geweest dus...
ff ego-postje![]()
![]()
Alles was goed!!!!
![]()
![]()
Ze lag er goed voor, alles goed kunnen bekijken, alleen voor de hamburger was wat meer zoekwerk nodig, omdat ze dr benen bij elkaar hieldnu al preuts
![]()
![]()
snel wer weg
Davinia, wat ontzettend leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef DaviniaHR het volgende:
Ah, leonieke is nog niet geweest dus...
ff ego-postje![]()
![]()
Alles was goed!!!!
![]()
![]()
Ze lag er goed voor, alles goed kunnen bekijken, alleen voor de hamburger was wat meer zoekwerk nodig, omdat ze dr benen bij elkaar hieldnu al preuts
![]()
![]()
snel wer weg
Das toch no problemquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Sorry voor het enigszins offtopic gaan, voor mij was het iig wel erg fijn dit even te bespreken, omdat het zo'n belangrijk deel is in mijn leven![]()
Ik ook! Pronken met mijn mooie buik, veel contact met de kleine, verlof.... en bovenal : alles nog even rechtleggen / wassen / mooier maken in de babykamerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:52 schreef RockabeIIa het volgende:
Morretje, eigenlijk heeft elk trimester wel zijn charmes.
Ik vind, ondanks alle ongemakken, stiekem het 3e trimester toch het leukst. Ben benieuwd of iemand het met me eens is
Ik bedoel alles op emotioneel gebied, niet alleen omtrent zwangerschapquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar ik heb geen ASS en voor mij is er ook echt niets vanzelfsprekends aan de hele zwangerschap en bevallingh oor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |