Je kon het niet beter verwoorden. Ja, ik geniet echt van de zwangerschap en ik heb me eigenlijk ook best goed gevoeld al die tijd, pas de laatste week valt het tegen. Maar toch, ik denk dat ik ga terug kijken op een hele fijne zwangerschap. En ik heb voor mezelf genoteerd dat ik een volgende keer echt weer 6 weken voor tijd stop met werken, want ik had het niet getrokken om nu nog te werken. Dikkequote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:08 schreef Kersjes het volgende:
Zwangerschap an sich is dan wel geen ziekte, maar zoveel vrouwen worden wel degelijk ziek en/of tijdelijk half invalide (al dan niet letterlijk). Niet leuk en dat mag heus weleens (of vaker) gezegd worden! En natuurlijk staat het genieten van de zwangerschap en alles eromheen vaak los van alle pijn en ellende waar sommigen doorheen moeten, gelukkig wel, maar degene die beweert dat een zwangerschap alleen maar leuk en genieten is heeft of ongelooooooooflijk veel mazzel gehad of heeft zijn kop in z'n kont zitten.
Trusten Mef, het is weer een drukke dag voor je geweest he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Je kon het niet beter verwoorden. Ja, ik geniet echt van de zwangerschap en ik heb me eigenlijk ook best goed gevoeld al die tijd, pas de laatste week valt het tegen. Maar toch, ik denk dat ik ga terug kijken op een hele fijne zwangerschap. En ik heb voor mezelf genoteerd dat ik een volgende keer echt weer 6 weken voor tijd stop met werken, want ik had het niet getrokken om nu nog te werken. Dikkevoor alle andere pijnlijders en voor alle bemoedigende woorden. We zijn nu de lamp op de babykamer aan het ophangen en daarna kruip ik direct mijn bedje in, een goed nachtje slaap doet hopelijk wonderen!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:38 schreef DuchessX het volgende:
Het wachten op de baby wordt voor mijnsteeds lastiger (ivm zijn ASS), hij weet niet waar hij aan toe is, heeft geen duidelijkheid etc. Dat uit zich een beetje in zijn humeur
dus ik heb daarstraks wel even een huilbui gehad hoor...
Juupquote:
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen, maar het klinkt heel vervelend...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:14 schreef Juup© het volgende:
Dank jullie allen voor de opbeurende berichten (ook degene die na dit bericht posten)
Uh, sja.... ik zou de 21ste bevallen met een geplande keizersnede, en dat gaf een heleboel rust. Totdat ik de 12de constateerde dat ik gebroken vliezen had, en Thijs toen 'ineens' gehaald ging worden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:10 schreef DuchessX het volgende:
Nog even de vraag, voor zover jullie die willen of kunnen beantwoorden, hoe jullie zijn omgegaan met het afwachten. En voor Troel ook hoe ga je het deze zwangerschap aanpakken, het wachten?voor jullie meiden!
Stel je maar voor dat alles op emotioneel gebied wat voor jou vanzelfsprekend is, voor ons niet vanzelfsprekend is....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:24 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen, maar het klinkt heel vervelend...
Ik moet toch even lachen om jouw duidelijke uitlegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:30 schreef McLaura het volgende:
[..]
Stel je maar voor dat alles op emotioneel gebied wat voor jou vanzelfsprekend is, voor ons niet vanzelfsprekend is....
Jij leest je eigen opmerking waarschijnlijk als 'Rocka kan zich er niks bij voorstellen maar vindt het oprecht vervelend klinken'. Ik lees hem als 'Rocka wil wat zeggen maar het boeit haar eigenlijk niet en nu zegt ze om ervan af te zijn dat ze het vervelend vindt klinken.... of weet Rocka het echt niet, en vindt ze het echt vervelend klinken... wat bedoelt ze nou'.
En ik heb dus mijn halve leven gedacht dat het aan mij lag....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet toch even lachen om jouw duidelijke uitlegIk had het niet beter kunnen verwoorden
Ik ruim 38 jaar, en ik ben nog net geen 42quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:34 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik heb dus mijn halve leven gedacht dat het aan mij lag....
Gelukkig gaat het allemaal goed met de bindingquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:25 schreef McLaura het volgende:
[..]
Uh, sja.... ik zou de 21ste bevallen met een geplande keizersnede, en dat gaf een heleboel rust. Totdat ik de 12de constateerde dat ik gebroken vliezen had, en Thijs toen 'ineens' gehaald ging worden.
Erg lastig dus, om hier iets zinnigs over te zeggen! Ik ben nog steeds wat overdonderd door mijn (voor mijn gevoel) tè vroege bevalling, en ik ben blij dat het tot nu toe allemaal zo goed gaat met Thijs en mij en de binding etc.
Dingen die niet-ASS'ers logisch vinden of aanvoelen, kan bij ASS'ers voor verwarring zorgen omdat het voor meerdere interpretaties vatbaar kan zijn. Dit is tevens wel een van de moeilijkste dingen in de communicatie met iemand die ASS'er is als je het zelf niet hebt. Schept nogal gauw verwarring, dus duidelijkheid is erg belangrijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik moet toch even lachen om jouw duidelijke uitlegIk had het niet beter kunnen verwoorden
Dit is de laatste post van Ssserpente die ik kan vinden. Z&G 539.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
![]()
![]()
Willow! Daar is ze dan!
![]()
![]()
![]()
En wat Roy een mooi ventje Bar!![]()
Een gewoon bad mag idd niet, Asy. Da's te krap. Ik vind dit een fijne site met een hoop goede info. Ook geven ze gratis infobijeenkomsten. En hier kun je een een overzichtelijke brochure uitprinten (voor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |