abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71876562
Mag ik ff

Ben gewoon zo verliefd op mijn babyhuisje
Zouist weer een foto gemaakt.
pi_71876601
Hey guys,

PC zat verstopt met virussen is een tijdje onder behandeling geweest. Da's een hoop bijlezen!

Zag in de gauwigheid dat Huup nog bovenaan staat en Davinia een dochter krijgt!

Nog één weekje werken en dan alweer verlof!
pi_71876748
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het opgezocht:

Trimester 1 -- 1 t/m 12 weken
Trimester 2 -- 13 t/m 27 weken
Trimester 3 -- 28 t/m de geboorte

Toch bedankt
Nou zat ik er toch niet ver vanaf

Karin, ik voel het een beetje dubbel. 13 weken is al best ver, maar inderdaad heb ik ook het gevoel dat ik al wel een tijdje meepost. Komt misschien ook doordat er niet zo'n lange periode tussen mijn miskraam en deze zwangerschap zit.

Overigens is dat soms best raar, de eind september meiden (waar wij eerst ook tussen stonden) gaan gewoon al bijna bevallen Maar we zijn heel dankbaar dat het al weer zo snel gelukt is en er nu een heus mini-mensje in mij groeit.

Ssserpente, welkom terug we miste je al
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:49:45 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71876885
Een dochter voor Davinia, wat gaaaaaaaaf
En gelukkig maar dat alles goed was, direct goed nieuws krijgen tijdens een echo is veel beter dan dat gestuntel van de vorige keer

BJ en BE, hopelijk voelen jullie je gauw weer wat beter

Vlindur, lekker lang luieren in bed... Heerlijk hoor, en over 20 weekjes ofzo ligt jullie zoontje dan heerlijk tussen jullie in

Chacama, lijkt me ook wel wat, dan beval ik morgen wel

Hai Serpente, fijn dat je er nog bent met baby in buik enzo

Xenia, heb je me nog zien waggelen? Ik was die hoogzwangere muts
Thanks voor de felicitaties, we komen net pas thuis en ik ben voldaan maar gesloopt. Ik ga ook niks meer doen vandaag.
Het kadootje dat Devin van zijn babybroertje gaat krijgen is gekocht, werd er zo emo van! Het is een houten Thomas de trein - geval (nee, die is niet stom ) die de naam draagt van zijn broertje
Jemig, nu ik rustig zit merk ik wel dat ik misschien iets te veel gedaan heb vandaag... Nou ja, als die krampen nog ergens toe leiden dan vind ik het allemaal wel best
.... met gevoel voor drama....
pi_71877115
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef Kersjes het volgende:

Vlindur, lekker lang luieren in bed... Heerlijk hoor, en over 20 weekjes ofzo ligt jullie zoontje dan heerlijk tussen jullie in
Daarom liggen we beiden nu zo achterlijk lang mogelijk in bed, Als de kleine er is is het gedaan met het luieren

Lekker rustig aan doen hoor! Of bevallen gaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71877314
Wat grappig Kersjes en Xenia, ik was ook van plan om naar Hoofddorp te gaan, ga ik wel vaker op vrijdag heen over de markt etc maar ik voelde er toch niet zo veel voor om daar gezellig met 2 jengelende koters te gaan slenteren. Ben niet verder gekomen dan de toys xl en de kids factory. Bij de laatste heb ik een olifantje gekocht met muziekdoosje er in waarover het jengelende duo op de achterbank vrolijk ruzie ging zitten maken
pi_71877926
Leoniekeeeeeeeee ik ben zo beniehieeeeeeeuwd!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:33:30 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71878073
Davinia, wat leuk, een meisje erbij! Fijn dat alles goed was.
pi_71878114
Davinia een zusje voor Eli wat leuk

Leonieke hopelijk was alles helemaal goed bij de echo

Nog niemand aan het bevallen inmiddels? Ik vind het ook wel weer tijd worden hoor voor verse beebjes
pi_71878378
Davina, een meiske. Wat leuk. Gefeliciteerd en fijn dat alles goed was.

Duch, wat een klote beesten, aan de andere kant kunnen zij er niks aan doen en ligt het natuurlijk gewoon aan je buren. Zijn ze nog lang weg? Anders kan je misschien aan de andere kant van het huis slapen?

Kersjes, niet doorgezet? Jammer...

Bij Huup ook nog alles rustig...
pi_71878856
Davinia wat leuk een meisje!

Hopelijk voel je je morgen weer beter BJ maar wel goed naar je lichaam luisteren en niet jezelf erdoor bikkelen hoor dan ben je alleen maar langer ziek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:49:21 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880145
wat zijn jullie lief dames Ik heb een paar uurtjes geslapen en in bed tv gekeken; net een bakje yoghurt met fruit op en dat is tnt goed gegaan... voel me gelukkig ook wel wat beter...
doe het de rest van de dag ff erg rustig aan..
morgen laatste dagje werken (en ja ik doe dan ook rustig aan en zal erna ff een dutje doen) en dan....
VAKANTIE!
zondag lekker een dagje naar een beachvolleybaltoernooi, hopen dat het een beetje zonnig is, komen vast ook veeeeeel bekenden, dus lekker bijkletsen enzo.

@kers, hoe is het eigenlijk met jou gerommel? is het nu helemaal rustig of blijf je nog een beetje doorrommelen?? vind het spannend!

@Davinia; ik had je al gefeliciteerd met je goede echo, maar nog helemaal niet gejompelt voor het feit dat je een dochtertje in je babyhuisje hebt! dus bij deze;

@Ymme; fijn dat je ook eindelijk wat beter slaapt. En wat zijn jullie lekker op tijd aan het klussen met de babykamer!
Wij gaan na onze vakantie ook aan slag, ik ben dan bijna 25 weken zwanger, maar we hebben al wel alles geregeld hoor, behang staat er al, gordijntjes hebben we gister besteld en de meubeltjes zijn in bestelling...
denk dat ik heeeeel misschien volgende week zelf wel ff het plafond en de plintjes ga witten (met de ramen wijd open)

@alle slechte slaapsters en alle LLM's met klachtjes, een dikke knuffel

@Serpente; wat fijn dat je ook weer online bent!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71880188
Leonieke, hoe was de echo???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71880251
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef happyme28 het volgende:

Ssserpente, welkom terug we miste je al
Ik zie het! Wat lief!

Ik jullie ook hoor! Zei het gister nog tegen N. Die versleet me voor natuurlijk!
pi_71880364
Hallo Terug van echo en afspraak met de gynaecologe.

Op de echo was alles goed Het hartje klopte (al zag ik het niet ), twee armpjes, twee beentjes, de nekplooimeting zag er goed uit
5,5 cm groot en volgens de echo ben ik vandaag 12 weken (ipv 11w en 4d - het is nu ook wel exact 10 weken na de IUI, dus misschien klopt het wel). Zo gaat het natuurlijk vlug. Zou mijn datum kunnen veranderd worden naar 23 februari? (misschien zeg ik er maar best direct bij dat ik niet durf garanderen dat ze hem niet meer gaan veranderen ).

De gynaecologe leek me een lieve vrouw. Al zei ze wel dat ik volgens haar maar maximum 2 kg mag bijkomen deze zwangerschap Ik dacht dat ze het zei om te lachen, maar nopez Aangezien ik wel kon 'bewijzen' dat ik voldoende weet over diëten, heeft ze mij nog niet doorgestuurd naar de afdeling met diëtisten, maar misschien zal dat wel een volgende keer gebeuren. Maw, ik moet weer op de crosstrainer (maar de laatste keer dat ik er op stond, had ik achteraf nogal pijn aan mijn buik want die beweegt constant... ik moet eens zien of er iets bestaat om mijn buik 'vast' te zetten als het ware).

Een paar leuke echofoto's meegekregen, maar ik krijg die voorlopig niet ingescand. Misschien later. En mijn eerste reactie op de echofoto? "Oh, het is lik een aapje " en net toen passeerde er iemand van de verpleegkundigen. Ze moest eens lachen en zei dat een beetje nuchterheid in een zwangerschap eigenlijk echt wel goed van pas komt en dat ze dat graag ziet bij de mensen, alleen dat ze het niet vaak tegenkomt

Davinia: een meisje Wat tof En nu al preuts? De vraag is natuurlijk hoe lang dat gaat duren
pi_71880391
Oooooh super Leonieke!!! Het is goed met buikbeeb!!!

Maar uhm... maar 2 kg bijkomen? Dat is toch niet te doen.... 3,nogwat kg baby, 1 kg baarmoeder, 1 kg placenta, en vruchtwater.... Hoe wil zij dat in 2 kg krijgen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:00:55 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880420
oooo Leonieke wat goed nieuws!!!!!

en je bent de 1e 12 weken al door! wat goed zeg!

Gefeliciteerd!
pi_71880462
Fijn dat de echo goed was Leonieke!
maar waarom mag je maar 2kg aankomen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71880472
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:59 schreef McLaura het volgende:
Oooooh super Leonieke!!! Het is goed met buikbeeb!!!

Maar uhm... maar 2 kg bijkomen? Dat is toch niet te doen.... 3,nogwat kg baby, 1 kg baarmoeder, 1 kg placenta, en vruchtwater.... Hoe wil zij dat in 2 kg krijgen?
Ja, dat was ook mijn eerste reactie (en daarom dacht ik dus dat ze het zei om te lachen ) Maar ik mag dus wel 10kg bijkomen, maar dan moet ik er tegelijkertijd door een gezond en evenwichtig dieet en voldoende beweging 8kg afvallen.
pi_71880501
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Vicky het volgende:
Fijn dat de echo goed was Leonieke!
maar waarom mag je maar 2kg aankomen?
Mijn BMI is te hoog (wat de dokter van fertiliteit dus ook zei) Nu weeg ik wel minder dan die ene keer in januari/februari op fertiliteit dus dat is goed Maar om nog zoveel te vermageren... Het wordt echt superhard opletten (en of ik dat ga kunnen... dat weet ik niet zeker )
pi_71880508
Wat een super nieuws Leonieke!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:15:48 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71880747
Leonieke, wat een goed nieuws
Behalve dan van het niet teveel mogen aankomen, maar dat is voor later zorg.

BJ, leuke plannen in het vooruitzicht dus!

Faja, zijn jouw koters ook in die speelkooi geweest in de Toys XL? En jij vervolgens erachteraan?
Ik moet dat soort dingen niet meer doen met 39 weken zwangerschap geloof ik Op het moment zelf ging het wel, nu moet ik het bezuren

Gerommel en gekramp lijkt weer terug te zijn. Bekkenpijn ook, had net de buggy maar als rollator gebruikt om vooruit te komen hier in huis
pi_71880772
Hoop dat het eens goed door gaat zetten Kersjes!!
Tis verse beebjestijd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:17:36 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880787
daar had ik overheen gelezen... maar vind het nogal vreemd dat je maar 2 kg mag aankomen Leonieke? er wordt overal geadviseerd om vooral niet te dieeten tijdens te zwangerschap ivm het vrijkomen van toxische stoffen tijdens het afvalproces??
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:20:15 #275
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71880842
Hoihoi allemaal ,

Ik heb te weinig tijd nu om echt bij te lezen nu, maar ik hoop dat het iedereen heel goed gaat en wens de laatste loodjes dames nogmaals veel succes de komende tijd.
pi_71880867
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar had ik overheen gelezen... maar vind het nogal vreemd dat je maar 2 kg mag aankomen Leonieke? er wordt overal geadviseerd om vooral niet te dieeten tijdens te zwangerschap ivm het vrijkomen van toxische stoffen tijdens het afvalproces??
Ja, maar het gaat om een dieet van 2000cal (ik denk dat ik vroeger toen ik naar diëtisten ging een dieet van 1200cal had ofzo) die patiënten met zwangerschapsdiabetes moeten volgen. Maar dat is dus nog niet voor nu. Nu gewoon proberen niet bij te komen en voldoende te bewegen (en dus zo toch wat vermageren). Maar ik hou er toch maar rekening mee dat ze me nog zal doorsturen. Ik bedoel, wie kan dat nu zonder begeleiding? Maar ze zei wel dat ik er al heel veel van wist (ja, du'uh ).
pi_71880891
voor Leonieke en de buikbeeb!
hoewel ik het ook een beetje raar vind dat je maar zo weinig mag aankomen, is bij mij (en ik ben ook geen lichtgewicht) niks over gezegd... wordt ook niet gewogen elke keer bij de vk

oh en... WEEKEND!!!! (sorry voor een ieder met weekend- of nachtdienst, maar ben echt helemaal klaar met de saaie werkweek).
pi_71880940
Gefeliciteerd met de goede echo Leonieke!!! Nu wordt het echt echt he!
Maar ik vind 2 kilo ook echt bizar weinig hoor, ik vind het niet gezond klinken omdat dan inderdaad toch vet afgebroken moet worden om die 2 kilo te halen en daar zitten toxische stoffen in opgeslagen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71881007
Hehe, aan dat wegen zal ik waarschijnlijk niet kunnen ontsnappen Maar mijn BMI is 31 en dus te hoog en daarom mag ik niet zoveel bijkomen. En toegegeven, het zou super zijn als ik na de bevalling direct 7kg ofzo minder zou wegen dan mijn startgewicht

En ow, ze zei ook dat ik me niet te veel zorgen moet maken om mijn schildklier. De waarden zijn niet zo hoog dat ze panikeert, al zullen ze wel bij de echo's iets meer aandacht besteden aan de schildklier dan normaal.

Pff en nu een mail sturen naar mijn pa met het nieuws... Wat zet je in godsnaam in een mail naar iemand die je al meer dan 2 jaar niet meer hebt gezien...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:34:45 #280
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71881121
Leonieke, wat een mooi nieuws!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71881189
Leonieke, gefeliciteerd met je mooie echo!!!!!! Je hebt een baby in je buik!

Oeh Kersjes, zou het nu dan doorzetten???? succes!

hier mag ook weer een stickertje bijgeplakt worden. Goedgekeurd dus.
rustig aan doen ivm de harde buiken, maar ik hoef me niet op te sluiten in huis. Gelukkig.
Heb mijn zwangerschapskaart meegekregen, en kan volgende week lekker genieten van ons weekje vakantie. Baby ligt al weken hetzelfde. Koppie naar beneden (maar niet ingedaald) voetjes links.
Bij een 2e was het indalen niet zo belangrijk zei ze. Alleen als het vruchtwater nu zou breken dan moest ik maar blijven liggen indien mogelijk...maar laten we nu nog maar niet van gebroken vliezen uitgaan.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71881227
Leonieke wat een goed nieuws! En meteen ook de 12 weken door

Vanmorgen ook weer bij de verloskundige geweest. Alles oke. Mijn buik was heel zacht dus ze kon ons meisje heel goed voelen. Ze heeft me een voetje en het hoofdje weer laten voelen en daarna precies laten zien hoe onze uk ligt. Hoofdje beneden, nog niet ingedaald. Dus als de vliezen breken liefst gaan liggen vor de zekerheid. Nu de blaasontsteking weg is, denkt ze niet dat de baby te vroeg zal komen. Ze heeft het in ieder geval nog erg naar haar zin. Ruimte en vruchtwater genoeg.
pi_71881230
Linda fijn dat je tante je gerustgesteld heeft. Ik vind het wel heel logisch klinken dat er niet ineens een afwijking wordt ontwikkeld als je al zo ver bent in je zwangerschap.
Leonieke ook goed nieuws Ik vind het ook wel raar dat je zoveel moet afvallen in je zwangerschap, net wat BJ zegt, dat is toch niet goed vanwege afvalstoffen e.d. die vrij komen? Maar misschien moeten we er maar van uit gaan dat ze het in het ziekenhuis het het beste weten
Overigens is de goede conditie die je daardoor hopelijk opbouwd wel heel fijn!

Ik ben gevloerd van het weg zijn. Heb nieteens avondeten gekocht voor vanavond dus moet zo maar even in de vriezer zoeken. Maar wel een kinderfietsje gescoord voor 5 euro voor Elise (die nog wel wat opgeknapt moet worden). Toch nog een beetje blij daardoor
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:44:54 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71881290
Stiemie & Karin, wat fijn dat jullie ook weer goedgekeurd zijn.

en over dat wegen volgens mij is dat ook per praktijk verschillend.. ik word bij elke afspraak gewogen.
En er is bij mij zeker geen sprake van overgewicht
mijn Bmi ligt zo´n beetje tussen de 20 en 21 normaal....
pi_71881455
Zoooo beeb en ikke zijn ook weer goedgekeurd

Volgens de gyn heb ik mooi en veel vruchtwater en als mijn vliezen breken wordt het één grote Splash! haha nou ik ben benieuwd Hartje was goed, ligging was oké, alles gewoon goed.
De gyn hoopt voor mij dat de beeb snel komt (ik ook!).

Ik was trouwens (voor het eerst) stiknerveus bij de gyn Ik denk ivm de bevalling die nu toch echt niet meer zo lang duurt ofzo. Volgens de gyn kon er wel eens iets in de lucht hangen Ach ja ik kan toch niet meer dan afwachten...al is dat zooohooo moeilijk!

Nog even gauw wat tijdschriften gekocht voor Juup© en mij voor in het ziekenhuis tijdens mijn wekelijkse uitstapje naar de winkel En nu weer helemaal in de kreukels maar wel happy op de bank

Ssserpente, welcome back haha! Ik was toch een pietsie bezorgd waar je was..

Leonieke wat ben ik blij voor jou en je partner dat de echo zo goed was!!! Wat moet dat ontzettend goed voelen voor jullie!!!
Wél vreemd hoor van die 2kg en dat je moet lijnen. Ik heb begrepen dat lijnen tijdens de zwangerschap helemaal niet goed is ivm afvalstoffen e.d. En wat anderen ook al zeiden, vruchtwater, baby, placenta, baarmoeder....dat weegt ook allemaal mee. Het lijkt me sterk dat ze in België een ander beleid voeren wat dat betreft?

Kers ik ben benieuwd of het gaat rommelen na het verjaardag vieren

Stiemie ook goedgekeurd!

BJ ik hoop dat je je inmiddels weer een beetje beter voelt?

Karin ook weer goedgekeurd, kan je met een gerust hart op vakantie gaan

Lijnloos geniet van je weekend!

@ Aoraki: als het goed is komen de buren zondag weer terug. Aan de voorkant van het huis slapen is niet mogelijk, daar zijn de babykamer en de badkamer

[ Bericht 1% gewijzigd door DuchessX op 14-08-2009 18:23:18 ]
#geen
pi_71881555
Karin, Stiemie en Duch ook weer een stickert! Fijn dat het zo goed was allemaal...
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:04:19 #287
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71881651
Geen idee wat mijn gewicht is, de weegschaal is al een maand of wat kapot. Op conrole word ik ook nooit gewogen, ik moest alleen op de weegschaal wanneer ik weer eens opgenomen werd.

Karin, Diuchess en Stiemie ook weer goedgekeurd, mooi zo.

Er is zoiets leuks gebeurd!
Ik zat op onze slaapkamer was te vouwen (neen, da's niet het leuke ) en Devin kwam me een cd brengen die hij uit het rek gehaald had. Een ouwe van mij die ik al heeeeel lang niet meer opgezet had. Sowieso luister ik tegenwoordig vrijwel nooit meer naar mijn vele cd's, dat is begonnen tijdens de vorige zwangerschap toen buik-Devin steeds overduidelijk aangaf dat hij het niet kon waarderen, pijnlijk op tilt slaande buik enzo.
Nou zullen de meeste mensen die muziek wel omschrijven als teringherrie hoor
Bij voorbaat al opgewonden en nostalgisch zette ik de cd op en zowel Devin als zijn ongeboren broertje vonden het leuk
Een debiel rondspringende peuter en een kalme buik-baby, mama's muziek-smaak slaat nu wel aan
En zolang ze nog geen engels kunnen kan ik nog heerlijk meebrullen ook
pi_71881655
Fijn Leonieke dat alles goed was bij de VK.
En nu maar lekker genieten.
pi_71881701
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:04 schreef Kersjes het volgende:
Geen idee wat mijn gewicht is, de weegschaal is al een maand of wat kapot. Op conrole word ik ook nooit gewogen, ik moest alleen op de weegschaal wanneer ik weer eens opgenomen werd.

Karin, Diuchess en Stiemie ook weer goedgekeurd, mooi zo.

Er is zoiets leuks gebeurd!
Ik zat op onze slaapkamer was te vouwen (neen, da's niet het leuke ) en Devin kwam me een cd brengen die hij uit het rek gehaald had. Een ouwe van mij die ik al heeeeel lang niet meer opgezet had. Sowieso luister ik tegenwoordig vrijwel nooit meer naar mijn vele cd's, dat is begonnen tijdens de vorige zwangerschap toen buik-Devin steeds overduidelijk aangaf dat hij het niet kon waarderen, pijnlijk op tilt slaande buik enzo.
Nou zullen de meeste mensen die muziek wel omschrijven als teringherrie hoor
Bij voorbaat al opgewonden en nostalgisch zette ik de cd op en zowel Devin als zijn ongeboren broertje vonden het leuk
Een debiel rondspringende peuter en een kalme buik-baby, mama's muziek-smaak slaat nu wel aan
En zolang ze nog geen engels kunnen kan ik nog heerlijk meebrullen ook
Je maakt mij nu wel heel nieuwschierig naar welke muziek jij graag luistert
pi_71881797
Volgens mij is Kersjes ook van de Metal
pi_71881802
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef ymme het volgende:

[..]

Je maakt mij nu wel heel nieuwschierig naar welke muziek jij graag luistert
Same here... hihi
pi_71881846
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:15 schreef Kersjes het volgende:
Leonieke, wat een goed nieuws
Behalve dan van het niet teveel mogen aankomen, maar dat is voor later zorg.

BJ, leuke plannen in het vooruitzicht dus!

Faja, zijn jouw koters ook in die speelkooi geweest in de Toys XL? En jij vervolgens erachteraan?
Ik moet dat soort dingen niet meer doen met 39 weken zwangerschap geloof ik Op het moment zelf ging het wel, nu moet ik het bezuren

Gerommel en gekramp lijkt weer terug te zijn. Bekkenpijn ook, had net de buggy maar als rollator gebruikt om vooruit te komen hier in huis

Godzijdank zijn die van mij niet in die kooi geweest. Ik had de jongste in de buggy zitten en moest de oudste steeds waarschuwen dat ze overal van af moest blijven. We gingen voor hun neefje (wordt 1) een cadeau zoeken en zij had het idee dat we wel voor haar gingen kijken en dat terwijl ze vreselijk is verwent met haar verjaardag vorig weekend. Ik trek dat niet hoor klimmen en klauteren in rekken en toestellen.

Hopelijk zet het nu wel door. Zet een film aan voor Devin, ga zelf even in bad of onder de douche en misschien heb je de gelegenheid om je even lekker terug te trekken in je slaapkamer met een boek of film.
pi_71881864
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
Je mag niet lijnen idd, maar je mag wel gewicht verliezen op een verantwoorde manier.

Ik ben 12 kg afgevallen in mijn zwangerschap.
pi_71881951
Karin en Stiemie goedgekeurd jeeh! wat leuk dat ze jje heeft laten voelen Stiemie

Leonieke geweldig nieuws! je eigenste kleine aapje

En over dat afvallen, wat Laura al zegt, er zit een heel groot verschil tussen afvallen en niet aankomen tijdens een zwangerschap. Die toxische stoffen waar het over gaat komen echt niet met bakken vrij als je een paar kilo afvalt, (als in, niets aankomt tijdens de zw.schap.). Het gaat meer over vrouwen die het een strak plan vinden om zo'n dieet met van die shakes te gaan proberen tijdens de zwangerschap en die op die manier 20 kg lichter eindigen bij 40 weken.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71881956
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

Je mag niet lijnen idd, maar je mag wel gewicht verliezen op een verantwoorde manier.

RESPECT
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:24:25 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71881988
Leonieke, fijn dat alles goed was joh!
En dat gewicht... 2 kilo is een leuk streven, maar als je alsnog uit komt op de 10-12 is dat gewoon hardstikke netjes en dat ben je als het goed is zo weer kwijt na de bevalling.
Je weet er idd voldoende van en wat bij mij enorm geholpen heeft is zo lang als het nog ging stukken wandelen. Gewoon in beweging blijven. Het blijft ten slotten nog altijd een balans tussen wat je eet en en wat je verbrandt.

Ik ben ook weer goedgekeurd net.
Ik kreeg heel even de indruk dat deze vk die groei-echo en gyn-afspraak niet zo heel nodig vond, maar toen ze aan het voelen was zei ze 'niet een hele forse, ik denk een 7 pond ongeveer'. Toen zei ik 'ja, maar dat zei je de vorige keer ook. ' en toen was ze om. Zij kan idd wel voelen tussen schouder en kont dat het niet een hele lange is, maar dat zegt niks over de speklaag die erop zit. En dat was bij Sasha wel echt aardig het geval.

Nu gaan ze maandag voor me b ellen om ergens volgende week die echo en die afspraak te krijgen en dan kijken we aan de hand daarvan verder. Ik kreeg de indruk dat zij dacht dat ik aanstuurde op inleiden oid, maar dat hoeft van mij allemaal niet, het liefst zo natuurlijk mogelijk.
Ik wil alleen wel dat men van te voren weet waar ze aan beginnen en niet weer dat 'toen ik zijn koppie zag schrok ik wel een beetje, maar toen konden we niet meer terug'.

Oh, en ze zei ook nog dat ik uiteraard ook prima nog zou kunnen gaan bevallen dit weekend ofzo.
Maar het is hier zo rustig...
Op heel veel snot na, dus ik denk dat mijn lichaam zelf de rem er nog wel even op houdt...
pi_71882010
Hahaha Kers! En vertel idd eens, welke muziek was het?

McLaura 12 kilo, meis wow dat is veeeeeel!!!

@ Huup ik snap het nuanceverschil.
#geen
pi_71882041
BE ook weer goedgekeurd en fijn dat je volgende week nog een echo krijgt. Het is wel zo prettig om te weten waar je aan toe bent
Verder beterschap...!
#geen
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:28:18 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71882052
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:

[..]

En daarnaast zijn de richtlijnen voor aankomen tijdens een zwangerschap dus idd wel anders voor verschillende BMI's. Meiden die op 18 zitten mogen bijv best over de 12k heen, zit je keurig tussen de 20-25 dan raden ze 10-12 aan en ga je daar overheen dan raden ze je aan om toch echt minder aan te komen.

Maar ik schrik wel van de 2 van Leonieke, want mijn BMI is hoger en bij mij zei de vk 7-9.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:35:48 #300
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71882196
Helloow De geschiedenis herhaalt zich een beetje hoor, half dagje werken, bijtrekken op de bank, daarbij een paar uur volledig in coma storten en dan tegen de tijd dat lief thuis moet gaan komen in 'beweging' komen

Ik doe even uit mijn hoofd reageren hoor! Kersjes eerst, whooee, alweer gerommel?? Succes maar weer ermee, ik ben benieuwd hoor! En je opmerking over muziek: jij bent niet héél toevallig ook Devin Townsend/SYL-fan? Altijd als je het over Devin hebt moet ik daaraan denken, en nu begin je ook al over takkeherrie

Leonieke, jeej! Ben je opgelucht nu? Wel balen dat je maar twee kilo aan mag komen!! Ik snap best dat ze je daarin in de gaten willen houden als je BMI erg hoog is, maar jemig zeg, dit klinkt nu niet bepaald bemoedigend. Nouja, zet 'm op meid!

Davinia een dochter, wat léuk!! Helemaal goed zeg, dat worden Hello Kitty-pakjes!!

BJ, beterschap hoor, hoop dat je dan morgen de dag goed doorkomt, je bent in elk geval érg vastberaden

Karin weer goedgekeurd, helemaal mooi En Stiemie ook, of vergis ik me nu? Pfff.. Een erbij dan

En Linda (toch? Het wát toch Linda? ), fijn dat je tante je even een geruststellend nieuwsje heeft kunnen geven én dat ze blij was dat je belde. Nu dan maar even afwachten

voor iedereen die ik vergeten ben..

Ohja, ik heb vandaag wel beschermengeltjes gekocht voor mijn vriendin, ik durfde eigenlijk niet zo goed post te sturen, had haar al een bericht gestuurd en wil me niet opdringen, maar ik ben haar al twee nachten lang overal aan het zoeken omdat ik haar een knuffel móet geven, dus dat neem ik dan maar als een teken dat de post die ik bedacht had wél belangrijk is.
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')