Nou zat ik er toch niet ver vanafquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het opgezocht:
Trimester 1 -- 1 t/m 12 weken
Trimester 2 -- 13 t/m 27 weken
Trimester 3 -- 28 t/m de geboorte
Toch bedankt
Daarom liggen we beiden nu zo achterlijk lang mogelijk in bed, Als de kleine er is is het gedaan met het luierenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, lekker lang luieren in bed... Heerlijk hoor, en over 20 weekjes ofzo ligt jullie zoontje dan heerlijk tussen jullie in![]()
Ik zie het! Wat lief!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef happyme28 het volgende:
Ssserpente, welkom terug![]()
we miste je al
![]()
Ja, dat was ook mijn eerste reactie (en daarom dacht ik dus dat ze het zei om te lachenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:59 schreef McLaura het volgende:
Oooooh super Leonieke!!! Het is goed met buikbeeb!!!
Maar uhm... maar 2 kg bijkomen? Dat is toch niet te doen.... 3,nogwat kg baby, 1 kg baarmoeder, 1 kg placenta, en vruchtwater.... Hoe wil zij dat in 2 kg krijgen?
Mijn BMI is te hoog (wat de dokter van fertiliteit dus ook zei) Nu weeg ik wel minder dan die ene keer in januari/februari op fertiliteit dus dat is goedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Vicky het volgende:
Fijn dat de echo goed was Leonieke!
maar waarom mag je maar 2kg aankomen?
Ja, maar het gaat om een dieet van 2000cal (ik denk dat ik vroeger toen ik naar diëtisten ging een dieet van 1200cal had ofzo) die patiënten met zwangerschapsdiabetes moeten volgen. Maar dat is dus nog niet voor nu. Nu gewoon proberen niet bij te komen en voldoende te bewegen (en dus zo toch wat vermageren). Maar ik hou er toch maar rekening mee dat ze me nog zal doorsturen. Ik bedoel, wie kan dat nu zonder begeleiding?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar had ik overheen gelezen... maar vind het nogal vreemd dat je maar 2 kg mag aankomen Leonieke? er wordt overal geadviseerd om vooral niet te dieeten tijdens te zwangerschap ivm het vrijkomen van toxische stoffen tijdens het afvalproces??
Je maakt mij nu wel heel nieuwschierig naar welke muziek jij graag luistertquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:04 schreef Kersjes het volgende:
Geen idee wat mijn gewicht is, de weegschaal is al een maand of wat kapot. Op conrole word ik ook nooit gewogen, ik moest alleen op de weegschaal wanneer ik weer eens opgenomen werd.
Karin, Diuchess en Stiemie ook weer goedgekeurd, mooi zo.
Er is zoiets leuks gebeurd!
Ik zat op onze slaapkamer was te vouwen (neen, da's niet het leuke) en Devin kwam me een cd brengen die hij uit het rek gehaald had. Een ouwe van mij die ik al heeeeel lang niet meer opgezet had. Sowieso luister ik tegenwoordig vrijwel nooit meer naar mijn vele cd's, dat is begonnen tijdens de vorige zwangerschap toen buik-Devin steeds overduidelijk aangaf dat hij het niet kon waarderen, pijnlijk op tilt slaande buik enzo.
Nou zullen de meeste mensen die muziek wel omschrijven als teringherrie hoor![]()
Bij voorbaat al opgewonden en nostalgisch zette ik de cd op en zowel Devin als zijn ongeboren broertje vonden het leuk![]()
Een debiel rondspringende peuter en een kalme buik-baby, mama's muziek-smaak slaat nu wel aan![]()
En zolang ze nog geen engels kunnen kan ik nog heerlijk meebrullen ook
Same here... hihiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:06 schreef ymme het volgende:
[..]
Je maakt mij nu wel heel nieuwschierig naar welke muziek jij graag luistert
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:15 schreef Kersjes het volgende:
Leonieke, wat een goed nieuws![]()
Behalve dan van het niet teveel mogen aankomen, maar dat is voor later zorg.
BJ, leuke plannen in het vooruitzicht dus!
Faja, zijn jouw koters ook in die speelkooi geweest in de Toys XL? En jij vervolgens erachteraan?
Ik moet dat soort dingen niet meer doen met 39 weken zwangerschap geloof ikOp het moment zelf ging het wel, nu moet ik het bezuren
![]()
Gerommel en gekramp lijkt weer terug te zijn. Bekkenpijn ook, had net de buggy maar als rollator gebruikt om vooruit te komen hier in huis
Je mag niet lijnen idd, maar je mag wel gewicht verliezen op een verantwoorde manier.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:17 schreef Beessie-Jen het volgende:
daar had ik overheen gelezen... maar vind het nogal vreemd dat je maar 2 kg mag aankomen Leonieke? er wordt overal geadviseerd om vooral niet te dieeten tijdens te zwangerschap ivm het vrijkomen van toxische stoffen tijdens het afvalproces??
RESPECTquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je mag niet lijnen idd, maar je mag wel gewicht verliezen op een verantwoorde manier.
Ik ben 12 kg afgevallen in mijn zwangerschap.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:16 schreef McLaura het volgende:
[..]
Je mag niet lijnen idd, maar je mag wel gewicht verliezen op een verantwoorde manier.
Ik ben 12 kg afgevallen in mijn zwangerschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |