Hallo

Terug van echo en afspraak met de gynaecologe.
Op de echo was alles goed

Het hartje klopte (al zag ik het niet

), twee armpjes, twee beentjes, de nekplooimeting zag er goed uit

5,5 cm groot en volgens de echo ben ik vandaag 12 weken (ipv 11w en 4d - het is nu ook wel exact 10 weken na de IUI, dus misschien klopt het wel). Zo gaat het natuurlijk vlug.
Zou mijn datum kunnen veranderd worden naar 23 februari? (misschien zeg ik er maar best direct bij dat ik niet durf garanderen dat ze hem niet meer gaan veranderen

).
De gynaecologe leek me een lieve vrouw. Al zei ze wel dat ik volgens haar maar maximum 2 kg mag bijkomen deze zwangerschap

Ik dacht dat ze het zei om te lachen, maar nopez

Aangezien ik wel kon 'bewijzen' dat ik voldoende weet over diëten, heeft ze mij nog niet doorgestuurd naar de afdeling met diëtisten, maar misschien zal dat wel een volgende keer gebeuren. Maw, ik moet weer op de crosstrainer (maar de laatste keer dat ik er op stond, had ik achteraf nogal pijn aan mijn buik want die beweegt constant... ik moet eens zien of er iets bestaat om mijn buik 'vast' te zetten als het ware).
Een paar leuke echofoto's meegekregen, maar ik krijg die voorlopig niet ingescand. Misschien later. En mijn eerste reactie op de echofoto?
"Oh, het is lik een aapje
" en net toen passeerde er iemand van de verpleegkundigen. Ze moest eens lachen en zei dat een beetje nuchterheid in een zwangerschap eigenlijk echt wel goed van pas komt en dat ze dat graag ziet bij de mensen, alleen dat ze het niet vaak tegenkomt
Davinia: een meisje

Wat tof

En nu al preuts? De vraag is natuurlijk hoe lang dat gaat duren