abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71876562
Mag ik ff

Ben gewoon zo verliefd op mijn babyhuisje
Zouist weer een foto gemaakt.
pi_71876601
Hey guys,

PC zat verstopt met virussen is een tijdje onder behandeling geweest. Da's een hoop bijlezen!

Zag in de gauwigheid dat Huup nog bovenaan staat en Davinia een dochter krijgt!

Nog één weekje werken en dan alweer verlof!
pi_71876748
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:29 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb het opgezocht:

Trimester 1 -- 1 t/m 12 weken
Trimester 2 -- 13 t/m 27 weken
Trimester 3 -- 28 t/m de geboorte

Toch bedankt
Nou zat ik er toch niet ver vanaf

Karin, ik voel het een beetje dubbel. 13 weken is al best ver, maar inderdaad heb ik ook het gevoel dat ik al wel een tijdje meepost. Komt misschien ook doordat er niet zo'n lange periode tussen mijn miskraam en deze zwangerschap zit.

Overigens is dat soms best raar, de eind september meiden (waar wij eerst ook tussen stonden) gaan gewoon al bijna bevallen Maar we zijn heel dankbaar dat het al weer zo snel gelukt is en er nu een heus mini-mensje in mij groeit.

Ssserpente, welkom terug we miste je al
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:49:45 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71876885
Een dochter voor Davinia, wat gaaaaaaaaf
En gelukkig maar dat alles goed was, direct goed nieuws krijgen tijdens een echo is veel beter dan dat gestuntel van de vorige keer

BJ en BE, hopelijk voelen jullie je gauw weer wat beter

Vlindur, lekker lang luieren in bed... Heerlijk hoor, en over 20 weekjes ofzo ligt jullie zoontje dan heerlijk tussen jullie in

Chacama, lijkt me ook wel wat, dan beval ik morgen wel

Hai Serpente, fijn dat je er nog bent met baby in buik enzo

Xenia, heb je me nog zien waggelen? Ik was die hoogzwangere muts
Thanks voor de felicitaties, we komen net pas thuis en ik ben voldaan maar gesloopt. Ik ga ook niks meer doen vandaag.
Het kadootje dat Devin van zijn babybroertje gaat krijgen is gekocht, werd er zo emo van! Het is een houten Thomas de trein - geval (nee, die is niet stom ) die de naam draagt van zijn broertje
Jemig, nu ik rustig zit merk ik wel dat ik misschien iets te veel gedaan heb vandaag... Nou ja, als die krampen nog ergens toe leiden dan vind ik het allemaal wel best
.... met gevoel voor drama....
pi_71877115
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:49 schreef Kersjes het volgende:

Vlindur, lekker lang luieren in bed... Heerlijk hoor, en over 20 weekjes ofzo ligt jullie zoontje dan heerlijk tussen jullie in
Daarom liggen we beiden nu zo achterlijk lang mogelijk in bed, Als de kleine er is is het gedaan met het luieren

Lekker rustig aan doen hoor! Of bevallen gaan!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71877314
Wat grappig Kersjes en Xenia, ik was ook van plan om naar Hoofddorp te gaan, ga ik wel vaker op vrijdag heen over de markt etc maar ik voelde er toch niet zo veel voor om daar gezellig met 2 jengelende koters te gaan slenteren. Ben niet verder gekomen dan de toys xl en de kids factory. Bij de laatste heb ik een olifantje gekocht met muziekdoosje er in waarover het jengelende duo op de achterbank vrolijk ruzie ging zitten maken
pi_71877926
Leoniekeeeeeeeee ik ben zo beniehieeeeeeeuwd!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 15:33:30 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71878073
Davinia, wat leuk, een meisje erbij! Fijn dat alles goed was.
pi_71878114
Davinia een zusje voor Eli wat leuk

Leonieke hopelijk was alles helemaal goed bij de echo

Nog niemand aan het bevallen inmiddels? Ik vind het ook wel weer tijd worden hoor voor verse beebjes
pi_71878378
Davina, een meiske. Wat leuk. Gefeliciteerd en fijn dat alles goed was.

Duch, wat een klote beesten, aan de andere kant kunnen zij er niks aan doen en ligt het natuurlijk gewoon aan je buren. Zijn ze nog lang weg? Anders kan je misschien aan de andere kant van het huis slapen?

Kersjes, niet doorgezet? Jammer...

Bij Huup ook nog alles rustig...
pi_71878856
Davinia wat leuk een meisje!

Hopelijk voel je je morgen weer beter BJ maar wel goed naar je lichaam luisteren en niet jezelf erdoor bikkelen hoor dan ben je alleen maar langer ziek!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:49:21 #262
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880145
wat zijn jullie lief dames Ik heb een paar uurtjes geslapen en in bed tv gekeken; net een bakje yoghurt met fruit op en dat is tnt goed gegaan... voel me gelukkig ook wel wat beter...
doe het de rest van de dag ff erg rustig aan..
morgen laatste dagje werken (en ja ik doe dan ook rustig aan en zal erna ff een dutje doen) en dan....
VAKANTIE!
zondag lekker een dagje naar een beachvolleybaltoernooi, hopen dat het een beetje zonnig is, komen vast ook veeeeeel bekenden, dus lekker bijkletsen enzo.

@kers, hoe is het eigenlijk met jou gerommel? is het nu helemaal rustig of blijf je nog een beetje doorrommelen?? vind het spannend!

@Davinia; ik had je al gefeliciteerd met je goede echo, maar nog helemaal niet gejompelt voor het feit dat je een dochtertje in je babyhuisje hebt! dus bij deze;

@Ymme; fijn dat je ook eindelijk wat beter slaapt. En wat zijn jullie lekker op tijd aan het klussen met de babykamer!
Wij gaan na onze vakantie ook aan slag, ik ben dan bijna 25 weken zwanger, maar we hebben al wel alles geregeld hoor, behang staat er al, gordijntjes hebben we gister besteld en de meubeltjes zijn in bestelling...
denk dat ik heeeeel misschien volgende week zelf wel ff het plafond en de plintjes ga witten (met de ramen wijd open)

@alle slechte slaapsters en alle LLM's met klachtjes, een dikke knuffel

@Serpente; wat fijn dat je ook weer online bent!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71880188
Leonieke, hoe was de echo???
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71880251
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 14:43 schreef happyme28 het volgende:

Ssserpente, welkom terug we miste je al
Ik zie het! Wat lief!

Ik jullie ook hoor! Zei het gister nog tegen N. Die versleet me voor natuurlijk!
pi_71880364
Hallo Terug van echo en afspraak met de gynaecologe.

Op de echo was alles goed Het hartje klopte (al zag ik het niet ), twee armpjes, twee beentjes, de nekplooimeting zag er goed uit
5,5 cm groot en volgens de echo ben ik vandaag 12 weken (ipv 11w en 4d - het is nu ook wel exact 10 weken na de IUI, dus misschien klopt het wel). Zo gaat het natuurlijk vlug. Zou mijn datum kunnen veranderd worden naar 23 februari? (misschien zeg ik er maar best direct bij dat ik niet durf garanderen dat ze hem niet meer gaan veranderen ).

De gynaecologe leek me een lieve vrouw. Al zei ze wel dat ik volgens haar maar maximum 2 kg mag bijkomen deze zwangerschap Ik dacht dat ze het zei om te lachen, maar nopez Aangezien ik wel kon 'bewijzen' dat ik voldoende weet over diëten, heeft ze mij nog niet doorgestuurd naar de afdeling met diëtisten, maar misschien zal dat wel een volgende keer gebeuren. Maw, ik moet weer op de crosstrainer (maar de laatste keer dat ik er op stond, had ik achteraf nogal pijn aan mijn buik want die beweegt constant... ik moet eens zien of er iets bestaat om mijn buik 'vast' te zetten als het ware).

Een paar leuke echofoto's meegekregen, maar ik krijg die voorlopig niet ingescand. Misschien later. En mijn eerste reactie op de echofoto? "Oh, het is lik een aapje " en net toen passeerde er iemand van de verpleegkundigen. Ze moest eens lachen en zei dat een beetje nuchterheid in een zwangerschap eigenlijk echt wel goed van pas komt en dat ze dat graag ziet bij de mensen, alleen dat ze het niet vaak tegenkomt

Davinia: een meisje Wat tof En nu al preuts? De vraag is natuurlijk hoe lang dat gaat duren
pi_71880391
Oooooh super Leonieke!!! Het is goed met buikbeeb!!!

Maar uhm... maar 2 kg bijkomen? Dat is toch niet te doen.... 3,nogwat kg baby, 1 kg baarmoeder, 1 kg placenta, en vruchtwater.... Hoe wil zij dat in 2 kg krijgen?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:00:55 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880420
oooo Leonieke wat goed nieuws!!!!!

en je bent de 1e 12 weken al door! wat goed zeg!

Gefeliciteerd!
pi_71880462
Fijn dat de echo goed was Leonieke!
maar waarom mag je maar 2kg aankomen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71880472
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:59 schreef McLaura het volgende:
Oooooh super Leonieke!!! Het is goed met buikbeeb!!!

Maar uhm... maar 2 kg bijkomen? Dat is toch niet te doen.... 3,nogwat kg baby, 1 kg baarmoeder, 1 kg placenta, en vruchtwater.... Hoe wil zij dat in 2 kg krijgen?
Ja, dat was ook mijn eerste reactie (en daarom dacht ik dus dat ze het zei om te lachen ) Maar ik mag dus wel 10kg bijkomen, maar dan moet ik er tegelijkertijd door een gezond en evenwichtig dieet en voldoende beweging 8kg afvallen.
pi_71880501
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:02 schreef Vicky het volgende:
Fijn dat de echo goed was Leonieke!
maar waarom mag je maar 2kg aankomen?
Mijn BMI is te hoog (wat de dokter van fertiliteit dus ook zei) Nu weeg ik wel minder dan die ene keer in januari/februari op fertiliteit dus dat is goed Maar om nog zoveel te vermageren... Het wordt echt superhard opletten (en of ik dat ga kunnen... dat weet ik niet zeker )
pi_71880508
Wat een super nieuws Leonieke!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:15:48 #272
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71880747
Leonieke, wat een goed nieuws
Behalve dan van het niet teveel mogen aankomen, maar dat is voor later zorg.

BJ, leuke plannen in het vooruitzicht dus!

Faja, zijn jouw koters ook in die speelkooi geweest in de Toys XL? En jij vervolgens erachteraan?
Ik moet dat soort dingen niet meer doen met 39 weken zwangerschap geloof ik Op het moment zelf ging het wel, nu moet ik het bezuren

Gerommel en gekramp lijkt weer terug te zijn. Bekkenpijn ook, had net de buggy maar als rollator gebruikt om vooruit te komen hier in huis
.... met gevoel voor drama....
pi_71880772
Hoop dat het eens goed door gaat zetten Kersjes!!
Tis verse beebjestijd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:17:36 #274
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71880787
daar had ik overheen gelezen... maar vind het nogal vreemd dat je maar 2 kg mag aankomen Leonieke? er wordt overal geadviseerd om vooral niet te dieeten tijdens te zwangerschap ivm het vrijkomen van toxische stoffen tijdens het afvalproces??
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:20:15 #275
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71880842
Hoihoi allemaal ,

Ik heb te weinig tijd nu om echt bij te lezen nu, maar ik hoop dat het iedereen heel goed gaat en wens de laatste loodjes dames nogmaals veel succes de komende tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')