Aloha allen, daar kom ik ook maar weer eens voorbij waaien

Ik ben toch zo blij dat ik halve dagen hoef te werken inene, toen de rugpijn begon door te stralen kon ik al na een kwartiertje of 3 naar huis! Vervolgens heb ik een beetje liggen lezen enzo en ben ik keihard in slaap gestort, wát een luxe.. Ja, het is wel te merken dat het goed is zo, mijn lijf is ook echt wel klaar voor vandaag. En nu heb ik onwijs veel terug te lezen, whaha!
Gr8w8, wat een súpermooi klein ukkie hebben jullie daar, heel erg gefeliciteerd
Freecell, whaha, ik moest erg lachen om je opmerking over de MvM-kannen.. Ik kreeg ze zo hier en daar wel zo goed als vol, maar nooit meer dan dat. Die fléssen waar je het instopt daarentegen, waren op mijn vrije dagen niet voldoende om alles in te kunnen stoppen dat ik opving. En nu kan ik me het nauwelijks nog voorstellen allemaal, als ik nu anderhalf uur niet hoef te plassen ben ik al héél gelukkig, en dat zijn dus ook miezermuizerig kleine plasjes af en toe

Aoraki, vervelend te lezen dat je toch nog wel even over die centimeters in hebt gezeten, al is het fijn om verderop te lezen dat je er al wel je weg in had gevonden. Soms is het beter om níet alles te weten he?

Kersjes, argh, ik zou echt niet weten wat ik moest als ik niet meer kon fietsen! Lopen naar de tramhalte en vanaf de tramhalte naar mijn werk is echt too much op dit moment (not to mention mijn gruwelijke hekel aan het OV) en parkeren bij mijn werk gaat niet. Hoe ben je nu uiteindelijk gegaan? Toch de tram? Vervelend hoor.. Ennuhm,

voor de slijmprop! Het zegt niet zo veel dus, heb ik hier geleerd, maar wie weet he?
BJ, 20 weken!!

Jeeej, onwijs leuk, jij bent nu ook alweer op de helft

Webkim, wat leuk, gefeliciteerd met je goede echo en een beweeglijk klein beebje in je buik

Hoe leuk!
Oh Leonieke, ik kan me best voorstellen dat je tegen het ziekenhuis opziet morgen. Aan de andere kant kan het natuurlijk óók allemaal helemaal goed zijn en dan hoef je én niet meer tegen het ziekenhuisbezoek op te zien én ben je weer een stapje verder op het pad dat je te gaan hebt. Dikke

voor jou, ik zal morgen zéker aan je denken. Wat is de tijd? (En voor het behoud van traditie: *insert grapje over rare tijden van jullie ziekenhuis here*)
BE, grappig, fietsen gaat bij mij ook nog helemaal a-ok, maar lópen.. Nu zei mijn VK dat het vaak zo is dat zwangere vrouwen óf moeite hebben met lopen, óf met fietsen (de dames met bekkenklachten daargelaten). Figures..
Rocka, volgens mij had ik er nog niets over gezegd, maar dikke

voor jou, omdat het allemaal zo veel zeer doet, knetterhard balen zeg

Ik hoop echt dat het snel beter zal gaan voor je..
Ehm, dikke

voor alle goedgekeurde dames (met een dikke vette WHAHA! voor Kersjes

Dankdank, ik voel me zeer vereerd!
En ik heb trouwens ook nog op míjn kaart gekeken en het staat er inderdaad gewoon op: laatste keer had ik 105/55, of andersom.. 
)
Lijnloos, dat lijkt me zó bagger, dan zit je echt je tijd uit te zitten.. Moet je tot laat?
Duchess,

voor jou, hopelijk wordt je vannacht een betere nachtrust gegund..
Oh Asy, jij ook al aan de bekkenklachten? Grmbl, dat is echt zó niet cool

Wel fijn dat het wat beter gaat met je vermoeidheid, ik hoop echt dat dat nog voor verder op zal trekken. Toch lijk je er allemaal niet heel erg.. Hoe moet ik dat nou zeggen? Alsof je er wel van geniet, ondanks de ongemakken? Of kun je het gewoon heel erg goed verstoppen?

Linda, oh bah, wat vervelend!! Inderdaad vanavond je tante bellen, ik denk zelfs dat ze liever heeft dat je háár belt dan dat je het internet moet gaan zitten afstruinen.. Wel fijn dat je lief lekker naar huis is gekomen..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Veel sterkte ermee joh, ik ga in de duim-modus voor je kleintje

Oooww, Vlindur, wat FIJN!! Zéker ook dat dat Rhesus-gebeuren op dit moment geen invloed lijkt te hebben, zó geweldig

En haha, over het geslacht hoef je dus écht niet meer te twijfelen, briljant!
Wupje, ik hoop op nog veel pijnvrije dagen voor jou

Happy, wat fijn te lezen dat jij nu ook echt al zo'n coconnetje hebt. Héérlijk, geniet ervan meis!
Ow, en Huuphuup, wat is de score qua ijs ondertussen?
[/lap tekst]
[offtopic]Grmbl, er rijden hier een paar debielen (pardon my french) rond in de buurt die elke dag met gierende banden door de buurt rijden, keihard optrekken/rijden en af en toe zulke slip-partijen maken dat ik me wel eens afvraag waar de *boem* blijft

En daar zít ik me inene toch een partij aan te irriteren.. Eén van hen woont tegenover me en heeft nog een heel klein kindje ook, en dit is verdorie echt zo'n gezinswijk, met allemaal woonerven enzo

Sorry, ik moest het éven kwijt..[/offtopic]
3!