abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71848445
Linda das vervelend nieuws... hopelijk is het snel volgende week en krijg je goed nieuws

DuchessX, mijn hele zwangerschap lijkt wel een grote groeispurt... vraag me af of het ooit nog goed komt met de kilo's. Maar ja ik eet ook veel... blijf honger houden
pi_71848468
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:15 schreef Linda2205 het volgende:
Dank allemaal

Stomme is dat ik ook nergens op internet er iets over kan vinden en ik vind het een beetje stom om m'n tante nu op dr werk te gaan storen voor uitleg (zij is gyn)
Linda, wat een rot bericht. Maar als je toch echt twijfelt, dan zou ik toch even met je tante bellen. Als ze enigszins op die van mij lijkt, krijg je achteraf toch alleen maar te horen: meid, waarom heb je dan niet gebeld?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:26:17 #53
35189 Troel
scherp en bot
pi_71848506
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:56 schreef Linda2205 het volgende:
Even ego-post...was net bij de gyn en was niet helemaal goed. Buikje is nog steeds klein (loopt 4 weken achter op de groei) en de blaas was juist heel groot...normaal is de doorsnede 1 à 2cm en bij ons meiske wassie 4.5... vandaag over een week in het ziekenhuis melden, eerder was er geen plek. Maar ik vind het niks niet leuk nu

He, zat je nu nog maar even in Nederland, dan was ik met chocolade naar je toegekomen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71848515
ojee lin komt goed schatje!!
pi_71848567
Ze neemt niet op, dus vast druk met baby's op de wereld brengen enzo

Heb nu helemaal geen zin in die stomme zwangerschapscursus, waar ik alleen heen moet Naja...dan maar gewoon afwachten tot volgende week
Lotte!
Noah!
  Jubileum moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 14:29:18 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71848589
He bah Linda, ik zou ook gewoon je tante even bellen hoor, vanavond ofzo. Dat scheelt vast een boel onzekerheid!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71848610
voor Linda, wat een rottig nieuws zeg.
voor Kersjes, een kleinzoon is een heel mooi kado (moet je wel zelf komen brengen dan. )
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:31:50 #58
35189 Troel
scherp en bot
pi_71848660
Ja, inderdaad, je gaat gewoon morgen alvast naar die verjaardag, je schudt de hand en je poept het kind eruit Vangen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71848749
hallllowwww!!

Alles was goed! We zijn zo blij en gelukkig! Helemaal heel, alles dicht wat dicht moest zijn en alles open wat open moest zijn. Ruggetje lag er heerlijk bij, hij heeft een mega piemel! En hij is goed op groei!
Alles was zo mooi!

We hebben wel 20 foto's, een cd met nog een keer die foto's een dvd met de beelden en geluid en 2 paar sokjes

Goh, wat fijn dit!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71848766
Oh Linda wat naar voor je He getsie Sterkte..
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:37:29 #61
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71848828
Vlindur ik party mee
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:37:41 #62
35189 Troel
scherp en bot
pi_71848833
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:34 schreef Vlindur het volgende:
hallllowwww!!

Alles was goed! We zijn zo blij en gelukkig! Helemaal heel, alles dicht wat dicht moest zijn en alles open wat open moest zijn. Ruggetje lag er heerlijk bij, hij heeft een mega piemel! En hij is goed op groei!
Alles was zo mooi!

We hebben wel 20 foto's, een cd met nog een keer die foto's een dvd met de beelden en geluid en 2 paar sokjes

Goh, wat fijn dit!
Wat fijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:40:58 #63
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_71848914
Linda, wat naar! Hopelijk kan je tante je gerust stellen!

voor Vlindur!!
Geeft dit ook meer rust vwb je rhesus-dingen?
Dat dit al zo goed is?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_71848961
Vlindur!!! Goed hoor...
pi_71849095
Vlinder, wat fijn dat alles goed was ! En wat leuk dat jullie zoveel meekregen!
Lotte!
Noah!
pi_71849113
Vlindur fijn dat alles goed was!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71849156
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Linda, wat naar! Hopelijk kan je tante je gerust stellen!

voor Vlindur!!
Geeft dit ook meer rust vwb je rhesus-dingen?
Dat dit al zo goed is?
Het scheelt wel een hele hoop ja. Met het rhesus kan het altijd nog mis gaan, maar voorlopig zijn we zo blij!
Binnenkort gooi ik een hoop online, maar we gaan nu eerst ff feest vieren bij familie!

Dag lieve meiden! Jullie zijn zo lief!
pi_71849162
@Vlindur, jaaaaaah wat fijn dat jij en je beebje helemaal zijn goedgekeurd!! en een jongentje! gefeliciteerd!!

@Webkim; wat een moooooi klein beebje op je echo!

@Poppedein, kan het zijn dat ik jou net heb gezien? kwam je net na half 12 van je controle??? want ik zat nl in de wachtkamer (en dacht je te herkennen aan je eerder geplaatste foto)

andere controlemama's allemaal weer een stickertje!

ik ben ook weer door de test, gewicht was keurig, bloeddruk ook en mijn baarmoeder ligt nog 2 vingers onder mijn navel. Regelmatige hartslag en beebje schopte tegen doppler

en nu nog een paar uurtje geduld hebben voor de echo maar druk genoeg vandaag haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:51:08 #70
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71849168
He bah Linda, wat een vervelend bericht. Als het niet lukt om je tante vandaag te spreken, dan kun je toch morgen nog een keer proberen? Dat lijkt me fijner dan een week wachten op je afspraak bij het ziekenhuis.

Maar wat iemand anders daarstraks ook al zei, als het echt eng was hadden ze je wel meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71849233
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:51 schreef Ca.ra het volgende:
He bah Linda, wat een vervelend bericht. Als het niet lukt om je tante vandaag te spreken, dan kun je toch morgen nog een keer proberen? Dat lijkt me fijner dan een week wachten op je afspraak bij het ziekenhuis.

Maar wat iemand anders daarstraks ook al zei, als het echt eng was hadden ze je wel meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis.
Naja, op dit moment kunnen ze sowieso niks voor d'r doen...het gaat om na de geboorte dat ze dan evt. meteen operatie of medicijnen oid moet hebben. Dus dan maakt het natuurlijk niks uit of het nu een controle is of over een week. Tis alleen voor mij irritant

Lief belt net dattie naar huis komt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lotte!
Noah!
pi_71849432
Bah wat een rot nieuws Linda, dan duurt volgende week nog erg lang..

Vlindur wat leuk!! (fotooooo's)

Webkim mooie echo

Ik heb een dipdag ofzo, blurgh, brandend maagzuur, misselijk, doodmoe en zometeen moet ik naar de fysio en daar heb ik helemaal geen zin in!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71849438
Linda wat een rotbericht...
Een week wachten is wel erg lang...
pi_71849505
Vlindur, gefeliciteerd met je goede 20-weken echo!

BJ, Poppedein, weer goedgekeurd! . Veel plezier dadelijk bij de 20 weken echo, BJ
  donderdag 13 augustus 2009 @ 15:13:09 #75
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71849769
Ah Linda dat is wel fijn van je lief.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')