abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71847224
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een onnozele vraag. We zijn hier nu aan het eten en ik wil een boterham met krabsla eten. Nu vraagt mijn man of dat wel mag... Iemand een idee? Mij lijkt het niet echt een probleem, maar je weet maar nooit
Voor mij is krabsla altijd een probleem, ik vind het heeeeeeel erg vies! Maar als jij er zin in hebt mag je het gewoon eten hoor
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71847275
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik voel me ook een beetje 'schuldig' naar F. toe, want die krijgt pas vakantie als de baby er is dus die zit er inmiddels echt wel op te wachten zeg maar. Arme vent...
haha ahw
nouja, ergens hoop ik dat dit meisje niet al te lang op zich laat wachten, hoe eerder ze komt, hoe langer we met zn drietjes hebben. B. zal 1 sept. toch echt gewoon weer aan de slag moeten. Nouja, we zien het wel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71847277
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:41 schreef Asyniur het volgende:
Andere dames met bekkenklachten, zijn jullie nog wel eens pijnvrij of hebben jullie eigenlijk ook wel de hele dag pijn? eventueel wisselend van intensiteit
Het werd op het laatst van de zwangerschap steeds erger, vooral de startpijn (bij het opstaan uit bed, uit de auto, van de bank, etc etc etc). Na de bevalling was het weg, echt helemaal weg!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71847369
Gefeliciteerd Gr8w8!

WebKim, wat een mooie echo
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71847462
Thx voor de antwoorden
Op een aantal pagina's las ik ook dat mayonaise blijkbaar niet meer zou mogen. Maar wat mag je op den duur nog eten? (omwille van de rauwe eieren)
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:52:31 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_71847487
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:51 schreef leonieke het volgende:
Thx voor de antwoorden
Op een aantal pagina's las ik ook dat mayonaise blijkbaar niet meer zou mogen. Maar wat mag je op den duur nog eten? (omwille van de rauwe eieren)
Mayo uit de supermarkt mag je gewoon eten. Als je het zelf maakt zou ik het laten staan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71847594
Even ego-post...was net bij de gyn en was niet helemaal goed. Buikje is nog steeds klein (loopt 4 weken achter op de groei) en de blaas was juist heel groot...normaal is de doorsnede 1 à 2cm en bij ons meiske wassie 4.5... vandaag over een week in het ziekenhuis melden, eerder was er geen plek. Maar ik vind het niks niet leuk nu
Lotte!
Noah!
pi_71847669
Oei Linda, hebben ze enige idee aan wat dat zou kunnen liggen? Of moet je echt 'gewoon' wachten tot volgende week?
pi_71847675
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Mayo uit de supermarkt mag je gewoon eten. Als je het zelf maakt zou ik het laten staan
Oh, maar zelf maken doe ik niet, dus dat zit dan wel goed.
pi_71847706
he Linda wat een rotnieuws
en wat klote dat je nu een week moet wachten. Sterkte met afwachten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71847709
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:59 schreef leonieke het volgende:
Oei Linda, hebben ze enige idee aan wat dat zou kunnen liggen? Of moet je echt 'gewoon' wachten tot volgende week?
Wachten...ze zei er bij dat het natuurlijk een momentopname was en vanaf 5cm ging ze zich pas echt zorgen maken...maar 4.5 zit meer richting 5 dan richting normale grootte...
Lotte!
Noah!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 13 augustus 2009 @ 14:01:24 #37
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_71847721
Linda
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_71847755
Och bah Linda, wat een vervelende onzekerheid! En wat rot dat je pas over een week terecht kan zeg... veel te veel tijd om je van allesin je hoofd te halen! Maar bedenk wel als t echt haastige spoed was, dan hadden ze je er hoe dan ook vandaag nog wel tussen gepropt hoor!

En net als de halve rest van dit topic ben ik zonet ook weer op controle geweest ... alles prima nog steeds gelukkig en een helemaal diep ingedaald meiske... Ik heb de laatste dagen ook echt zóveel meer last van mn symfyse dat t me ook echt verbaasd had als dat niet zo was... t voorspelt niet zo veel, maar tis wel weer een stappie in de goeie richting!

Kers, wat spannend je dikke douchegelklodder! Ik hoop dat t een voorbode is dat de boel gauw door gaat zetten! Bedenk je wel dat t ding niet voor niets loslaat hè, ook al heeft t dan qua tijd geen voorspellende waarde! blijkbaar is de boel daarbinnen als wel dusdanig aan het verweken dat er simpelweg geen grip meer is!

Ohh en gr8w8, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter, wat een ontzettend mooi en helder kindje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_71847806
Hoera, ik zag een mooie echo van Webkim d'r baby
En Leonieke, morgen is het jouwbeurt om te patseren, heus waar

Ca.ra, als je de kliekjes tijdig gekoeld hebt en er verder niks raars mee is gebeurd dan kun je zo toch ook gewoon morgen eten? Doe ik wel tenminste: tegenwoordig minstens 2x per dag warm eten, voor minder doe ik het niet Heb net heerlijk kliekje risotto van eergister op

BE, ik fiets tegenwoordig niet zoveel meer en de laatste paar keer zag ik zwarte vlekken en moest ik zowat aan de beademing na nog geen 10 minuten Bovendien kan ik de buggy dan niet meenemen en mijn dwarse peuter loopt en rent ontzettend graag, bij voorkeur de verkeerde kant op. En als ik haast heb gaat hij meestal op de grond zitten en vertikt het dan om verder te lopen

Ben goedgekeurd bij de gyn. En Incantrix, speciaal voor jou : bloeddruk 100/70.
Ik had Devin mee die op een stoel geklommen was en er door mij wilde worden afgetild. Toen ik dat deed kreeg ik wel een streng "Probeer niet meer te tillen hoor, da's helemaal niet goed voor je" te horen

Trouwens.... ik heb het even nagezocht en de vorige keer verloor ik 10 dagen voor de bevalling slijmerige beetjes. Dus don't hold your breath, hoewel ik Chan dr'voorbeeld graag zou willen volgen is het dus geen enkele garantie dat ik vandaag of morgen ga bevallen
.... met gevoel voor drama....
pi_71847895
Linda, wat naar dat je nu een week moet wachten in onzekerheid....
pi_71847969
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:04 schreef Kersjes het volgende:
Hoera, ik zag een mooie echo van Webkim d'r baby
En Leonieke, morgen is het jouwbeurt om te patseren, heus waar
Laat ons hopen
quote:
Trouwens.... ik heb het even nagezocht en de vorige keer verloor ik 10 dagen voor de bevalling slijmerige beetjes. Dus don't hold your breath, hoewel ik Chan dr'voorbeeld graag zou willen volgen is het dus geen enkele garantie dat ik vandaag of morgen ga bevallen
Maar je weet natuurlijk nooit
Of gewoon morgen bevallen Dan heb je 14 juni en 14 augustus
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:09:23 #42
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71847984
Oei Linda, dat is geen tof nieuws
pi_71848065
Linda vervelend nieuws zeg
Heel veel sterkte met wachten!
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:14:00 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71848139
Linda, wat een nieuws. Ik kan me helemaal voorstellen dat je niet goed weet wat je daarvan denken moet.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71848202
Dank allemaal

Stomme is dat ik ook nergens op internet er iets over kan vinden en ik vind het een beetje stom om m'n tante nu op dr werk te gaan storen voor uitleg (zij is gyn)
Lotte!
Noah!
pi_71848232
Oeh, mijn vader is morgen jarig (viert het zaterdag) en ik heb nog geen geschikt kado kunnen vinden. Zou een kleinzoon niet leuk zijn dan?
pi_71848273
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:15 schreef Linda2205 het volgende:
Dank allemaal

Stomme is dat ik ook nergens op internet er iets over kan vinden en ik vind het een beetje stom om m'n tante nu op dr werk te gaan storen voor uitleg (zij is gyn)
Kun je haar niet vanavond even opbellen als je haar nu niet wilt storen?
  donderdag 13 augustus 2009 @ 14:19:12 #48
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71848300
Volgens mij vindt je tante dat helemaal niet erg, Linda
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71848333
Linda, volgens mij zat Chan destijds een beetje met hetzelfde, toch?
Misschien weet zij er meer over, ik zou d'r even PM'en.
pi_71848414
Ik heb vanavond cursus tot 21.00u, anders had ik dan idd even gebeld. En Chan d'r baby had alleen een klein buikje toch? Over dat kleine buikje maak ik me niet zo druk namelijk, dat is wel gegroeid vergeleken met vorige keer, het loopt alleen een beetje achter..

Ik doe toch maar even tel.nr van mn tante opzoeken, als ze geen tijd heeft zegt ze het wel
Lotte!
Noah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')