Hahahahaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef Lois het volgende:
[..]
![]()
Of is het een Rijgers
(sorry, het is echt mijn alltime favo topic dat)
Ja, die doet nog.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef Ynske het volgende:
heeft de wasdroger t overleefd?
je ging weer eens door een slotje heen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
\
Ik ? Pissig ? Dan moet hij echt meer doen dan dit.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:00 schreef leonieke het volgende:
En dan mag je eigenlijk nog niet kwaad zijn, want hij bedoelde het goed k_p.. maar oh wat zou ik inwendig pissed zijn denk ik
tis nog zomervakantie he BEquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dacht ik net eens economisch te gaan zijn en naar de bilbliotheek te gaan... Gaan ze pas om 13.00 open. Wat een dorp is het toch soms he!
Dus ben ik van weeromstuit maar naar de boekhandel gefietst en heb daar een boek gekocht.![]()
En 2 turkse pizza's.![]()
Ingrid, voor een kleine wijkbibliotheek kan ik het me nog voorstellen, maar de hoofdvestiging.
De laatste van Maeve Binchy. In het engels.quote:
Helaas, dit had niks met de vakantie te maken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis nog zomervakantie he BE
hier is bv op maandag nu dicht ivm de vakantie en kortere openstellingstijden
utrecht, was met teams onderling gisteravondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |