En dat komt IN de OP, van ALLE mensen die er al in stonden?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik zo niet uit mijn hoofd.200x300 ofzo, het mag dus meer
Ah, het ligt dus echt niet aan mij.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik heb heul niks ingestuurdik weet niet eens wat de bedoeling is
ik wil oooohoooookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ph heeft genoeg plaatjes van TETTEN om voor jou iets leuks te makenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als mensen niets insturen ga ik zelf aan de slag. fles en gf hebben dat wel gedaan, de rest niet. De bedoeleing heb ik ook niet gemeld, wel de vraag om plaatjes in te sturen. De bedoeling zal snel duidelijk wordenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:58 schreef Nijns het volgende:
[..]
Iemand die te vaak Lost heeft gezien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:01 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie durft er te spelen met de nummers 4 8 15 16 23 42?
Stuur maar een plaatje, maakt me niet uit wat. AL post je het in het topic, dan link ik die van daar wel uit. Het mag alles zijn wat jij leuk, kenmerkend oid vind van jezelf.quote:
Ik wist wel dat er een nieuwe OP kwamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ah, het ligt dus echt niet aan mij.
Wat ga je doenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als mensen niets insturen ga ik zelf aan de slag. fles en gf hebben dat wel gedaan, de rest niet. De bedoeleing heb ik ook niet gemeld, wel de vraag om plaatjes in te sturen. De bedoeling zal snel duidelijk worden
En indah leest gewoonweg niet.
Helaas, verkeerde aanname, je gaat niet door voor de koelkastquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er een nieuwe OP kwamhet verzoek om een plaatje had ik echter niet gezien. Ik zal wel weer tieten krijgen ofzo, lekker origineel
Oeh, nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, verkeerde aanname, je gaat niet door voor de koelkast
klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zoals gezegd, als mensen niets insturen ga ik zelf aan de slag. fles en gf hebben dat wel gedaan, de rest niet. De bedoeleing heb ik ook niet gemeld, wel de vraag om plaatjes in te sturen. De bedoeling zal snel duidelijk worden
En indah leest gewoonweg niet terug.
Thnx... ja, voel me wel een lamzak op het moment... maar dat heeft meer met mn fysieke staat te maken...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
lamzak...
Een plaatje dat jouw kenmerkt. Dus geen userpic, maar gewoon, iets van je hobby, favoriete land, je favo <insert ding>. Het plaatje mag 1024x786 zijn, ik verklein het toch, liever geen 10x10, want dan wordt het lelijk als ik het moet uit vergroten.
Teveel gezopen gisteravond?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:07 schreef MaleDuck het volgende:
Thnx... ja, voel me wel een lamzak op het moment... maar dat heeft meer met mn fysieke staat te maken...
Nee, echt niet. Mijn vrouw heeft het al gezien, dus die kan beamen dat het geen tieten zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik benieuwdof je zegt gewoon van niet en zoekt gauw een ander plaatje
Ik heb je al toegevoegdquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb geen PM, Twitter, email of persbericht gezien hoor.
Marcquote:
Moet jij nog niet vliegen Nijns, en waar gaat je vakantie heen?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:06 schreef Nijns het volgende:
[..]
Oeh, nu ben ik benieuwdof je zegt gewoon van niet en zoekt gauw een ander plaatje
Turkije, vanavond vlieg ikquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet jij nog niet vliegen Nijns, en waar gaat je vakantie heen?
Ja dat kan toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |