Ja wil jij m voor me insturen ?quote:
godverdommequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil jij m voor me insturen ?
![]()
Jeujjjjjjjj, mn humeur is gestegen, My Lush Has Arrived
ja tuulk mag je dat zeggen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem wat te fletsig zo Q. Mag ik dat zeggen?
Wat meer contrast, kleur, scherpte
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil jij m voor me insturen ?
![]()
Jeujjjjjjjj, mn humeur is gestegen, My Lush Has Arrived
euwh, susterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef Ynske het volgende:
ow echt he, jullie herinneren je vast de user Susteren nog wel he![]()
![]()
die godsonvergefelijkeklotepuper is weer de meest domme topics in 3 voud in FOT aan t openen...
en wat gebeurd er niets!! totaal niets!!! soms worden ze gesloten, maar wat mij betreft mag die persoon wel een TopicOpenBan krijgen, liefst ook in 3 voud
Als het doorgaat krijgt ie heus wel een ban ofzo. Hij is wel zeldzaam dom jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:44 schreef Ynske het volgende:
ow echt he, jullie herinneren je vast de user Susteren nog wel he![]()
![]()
die godsonvergefelijkeklotepuper is weer de meest domme topics in 3 voud in FOT aan t openen...
en wat gebeurd er niets!! totaal niets!!! soms worden ze gesloten, maar wat mij betreft mag die persoon wel een TopicOpenBan krijgen, liefst ook in 3 voud
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
In de FOK!silver-layout hebben spoilers niet zo'n plusje, maar is het gewoon een wit vlak waar je foto's dus doorheen ziet. Zit ik net in het babytjestopic te kijken, post iemand (in een spoiler dus) een foto van een lekkende luier van een baby met spuitpoepGadver! Post dan gewoon een link
Ik ben wel weer even genezen ja.quote:
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
In de FOK!silver-layout hebben spoilers niet zo'n plusje, maar is het gewoon een wit vlak waar je foto's dus doorheen ziet. Zit ik net in het babytjestopic te kijken, post iemand (in een spoiler dus) een foto van een lekkende luier van een baby met spuitpoepGadver! Post dan gewoon een link
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijn![]()
Welke mafkees maakt daar nou serieus een foto van???????
Ik deed het ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijn![]()
Welke mafkees maakt daar nou serieus een foto van???????
k hoor net dat de FA's al op de hoogte zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het doorgaat krijgt ie heus wel een ban ofzo. Hij is wel zeldzaam dom ja
Dat wilde ik zeggen toen ik ze zag. Nu ga ik verder lezen dus ik kom er zo wel achter of deze post nog zin heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Qwea, als ik het alleen voor het zeggen had werd het foto 4.
En dan met de bomen weggekloond! Dus alleen blauwe achtergrond en Baloe en profil
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
als t van je eigen is, is t helemaal niet meer ergquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is het heel erg als ik dat niet zo heel erg vies vond, die foto?![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren mijn moeder helemaal ondergescheten. Alles met precisie langs de luier.
Joa, kleine beebiestopicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Staat die foto nog in OUD? Temptationnnnnnnnnnnn....
google eens op one man one jarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik kijken? Of niet?
Ik heb 2girls ook nooit durven kijken. Tubgirl dan weer wel.
Wat adviseren jullie me? Ik ben nog jong en naïef!
Nee, ik vertrouw je niet!quote:
Ik ga na het eten ook niet kijken. Geloof niet dat ik iets mis aan een poepluier!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Greys, doe het maar niet , tis gewoon geen pretje!
Wat is Boor toch een stoere meneer
PM!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw je niet!
Ik eet aardbeien en ik had net meloen op, om scheurbuik te ontlopen. Want ik had een Whopper als lunch. En friet als avondeten.
Wellus, maar niet over vieze dingenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog geen PM van Kweej.
*pfieuw!*
Ik ga nu aan mijn tosti's beginnen, dus Q, bespaar je de moeite![]()
Heb je ook echt gekeken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
Kweej wat doe je me aan!mijn tere zieltje!!
[ afbeelding ]
Heb je ook het einde gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Ja duhtot mijn mister opzij keek, toen heb ik weggeklikt
.
Dadelijk vindt ie me vies!
neinquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Elle Enchanted op Net5.
Is dat een leuke chickflick?
You look like an EMOOOOOOquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Boor en ik deden net samen webcammen.
Hij is beter in een stoere blik dan ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |