Foto's!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:44 schreef Ynske het volgende:
ze ligt nu op een handdoek te drogen
Nou, die andere HOL hangt in Drenthe in mn slaapkamer... deze komt bij MM in de hal te hangenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:44 schreef MissBliss het volgende:
Hmm, ja dat kwijl
Maar die is wel het leukst door het lage standpunt vind ik. Hoewel hij nóg leuker zou zijn als je iets meer van zn ogen zou zien.
3 vind ik ook leuk, maar lijkt die niet op die vorige die je op canvas hebt?
Je hebt al 3 stemmen op 4 hier.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, die andere HOL hangt in Drenthe in mn slaapkamer... deze komt bij MM in de hal te hangen
En op die andere HOL die echt GROOTis... kijkt ie heel erg stoer. Niet met zn glimlach enzo...
Dus, 3 of 4Ik weet het niet
MM ook niet
Ja, haske mooi.. maar ik wil weten wat jij zou doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt al 3 stemmen op 4 hier.
Nou ja, 1 van die stemmen was van mijquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, haske mooi.. maar ik wil weten wat jij zou doenImmers is die andere HOL ook geweldig geworden
Die bomen weg is geen slecht idee nee!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Qwea, als ik het alleen voor het zeggen had werd het foto 4.
En dan met de bomen weggekloond! Dus alleen blauwe achtergrond en Baloe en profil
En verder nog wat qua shoppen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, 1 van die stemmen was van mij
Dus ik zou 4 doen
Idd, misschien die bomen wegklonen.
Ja, ik ga zelf A insturen, collega heeft Billy al ingestuurd, nu nog ff iemand vinden die Chico met zn burger wil doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:45 schreef Greys het volgende:
Oh-oh!
A, B, C, ik kan ook niet kiezen!
Kan je niet nog iemand charteren om dan met de andere foto's mee te doen en dan zelf met A meedoen?
Yups, Greys, zo zou ik m doen ja!quote:
Niet het zandkasteel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, ik ga zelf A insturen, collega heeft Billy al ingestuurd, nu nog ff iemand vinden die Chico met zn burger wil doen
Ik wil niet twee keer dezelfde hond insturenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet het zandkasteel?Die vind ik leuker dan de burger geloof ik
Nee, dat kwijl enzo zou ik niet aan gaan rommelen.quote:
n kiekjequote:
De foto is 2.90 MB. Das groot zat toch missbliss?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Hier Q, kan je nog even het verschil inschatten van met of zonder kwijl.
Even snel gedaan uiteraard, zal je zelf nog even beter moeten doen
Heb je de foto wel in een groter formaat trouwens dan dit?
Zonder bomen, met kwijl:
[ afbeelding ]
Zonder bomen, minder kwijl, iets meer contrast en scherpte
[ afbeelding ]
Aaawwwquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
n kiekje
[afbeelding]
en nu heeft ze zich eronder verstopt
Hij is 1024 bij 768 pixels. Ik weet niet of dat genoeg is.. Ynske?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
De foto is 2.90 MB. Das groot zat toch missbliss?
Maar wat vind je? Met of zonder kwijl? Of ben je er nog niet uit?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
De foto is 2.90 MB. Das groot zat toch missbliss?
Vinnik ook, daarom had ik ook al geen foto van saaie karel gekozen hahaha.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
Ik vind die bovenste twee te 'gewoon' Oh-oh, hoe een snoepie Karel ook is.
Die onderste gaat nog wel.
Maar die andere foto's zijn veel opvallender en humoristischer!
houden zo, kwas zelf ook kletsnatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef oh-oh het volgende:
( zonder kwijl )
Aw natte knijn!
Ik heb echt nog nooit een konijn hoeven wassen gelukkig
Ik vind jouw bewerking mooiquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat vind je? Met of zonder kwijl? Of ben je er nog niet uit?
Of had ik me er niet mee moeten bemoeien?
Maar ik laat het verder (terecht) aan MissBliss over
Even snel in PhotoFiltre gerommeld hoorquote:
quote:
dan zou ik het niet doenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Volgens profotonet is de foto niet groot genoeg.
Kan je groter maken in Photoshop toch? Of kan dat niet?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:18 schreef MissBliss het volgende:
Volgens profotonet is de foto niet groot genoeg.
Nee.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 12:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je groter maken in Photoshop toch? Of kan dat niet?
3072x2304quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee.
Q: hoe groot (qua pixels) is het bestand op jouw computer? Want ik kan me niet voorstellen dat dit de originele versie is, die moet toch groter zijn.
Ik schrok alquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
Maar die foto's onder de linkjes van Q zijn ook maar 185kb ofzo...
Ze zij dat ie meer dan 2MB was, dus ze heeft vast een grotere
qua kwijl ben ik er nog niet uit. MM zegt met is beter want het is dikneus en je gaat zien dat de kwijl weg is. Ik ga maar eens even PS'en, en kijken wat eruit komt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wat vind je? Met of zonder kwijl? Of ben je er nog niet uit?
Of had ik me er niet mee moeten bemoeien?
Maar ik laat het verder (terecht) aan MissBliss over
Ja wil jij m voor me insturen ?quote:
godverdommequote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil jij m voor me insturen ?
![]()
Jeujjjjjjjj, mn humeur is gestegen, My Lush Has Arrived
ja tuulk mag je dat zeggen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem wat te fletsig zo Q. Mag ik dat zeggen?
Wat meer contrast, kleur, scherpte
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wil jij m voor me insturen ?
![]()
Jeujjjjjjjj, mn humeur is gestegen, My Lush Has Arrived
euwh, susterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:44 schreef Ynske het volgende:
ow echt he, jullie herinneren je vast de user Susteren nog wel he![]()
![]()
die godsonvergefelijkeklotepuper is weer de meest domme topics in 3 voud in FOT aan t openen...
en wat gebeurd er niets!! totaal niets!!! soms worden ze gesloten, maar wat mij betreft mag die persoon wel een TopicOpenBan krijgen, liefst ook in 3 voud
Als het doorgaat krijgt ie heus wel een ban ofzo. Hij is wel zeldzaam dom jaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:44 schreef Ynske het volgende:
ow echt he, jullie herinneren je vast de user Susteren nog wel he![]()
![]()
die godsonvergefelijkeklotepuper is weer de meest domme topics in 3 voud in FOT aan t openen...
en wat gebeurd er niets!! totaal niets!!! soms worden ze gesloten, maar wat mij betreft mag die persoon wel een TopicOpenBan krijgen, liefst ook in 3 voud
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
In de FOK!silver-layout hebben spoilers niet zo'n plusje, maar is het gewoon een wit vlak waar je foto's dus doorheen ziet. Zit ik net in het babytjestopic te kijken, post iemand (in een spoiler dus) een foto van een lekkende luier van een baby met spuitpoepGadver! Post dan gewoon een link
Ik ben wel weer even genezen ja.quote:
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
In de FOK!silver-layout hebben spoilers niet zo'n plusje, maar is het gewoon een wit vlak waar je foto's dus doorheen ziet. Zit ik net in het babytjestopic te kijken, post iemand (in een spoiler dus) een foto van een lekkende luier van een baby met spuitpoepGadver! Post dan gewoon een link
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 @ 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijn![]()
Welke mafkees maakt daar nou serieus een foto van???????
Ik deed het ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh gatver, nou ging ik kijken omdat ik dacht dat t heus zo erg niet kon zijn![]()
Welke mafkees maakt daar nou serieus een foto van???????
k hoor net dat de FA's al op de hoogte zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als het doorgaat krijgt ie heus wel een ban ofzo. Hij is wel zeldzaam dom ja
Dat wilde ik zeggen toen ik ze zag. Nu ga ik verder lezen dus ik kom er zo wel achter of deze post nog zin heeft.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
Qwea, als ik het alleen voor het zeggen had werd het foto 4.
En dan met de bomen weggekloond! Dus alleen blauwe achtergrond en Baloe en profil
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:49 schreef MissBliss het volgende:
Gadverdamme
als t van je eigen is, is t helemaal niet meer ergquote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Is het heel erg als ik dat niet zo heel erg vies vond, die foto?![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:29 schreef Harajuku. het volgende:
Mijn neefje heeft gisteren mijn moeder helemaal ondergescheten. Alles met precisie langs de luier.
Joa, kleine beebiestopicquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:15 schreef Muis006 het volgende:
Staat die foto nog in OUD? Temptationnnnnnnnnnnn....
google eens op one man one jarquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:17 schreef Muis006 het volgende:
Zal ik kijken? Of niet?
Ik heb 2girls ook nooit durven kijken. Tubgirl dan weer wel.
Wat adviseren jullie me? Ik ben nog jong en naïef!
Nee, ik vertrouw je niet!quote:
Ik ga na het eten ook niet kijken. Geloof niet dat ik iets mis aan een poepluier!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Greys, doe het maar niet , tis gewoon geen pretje!
Wat is Boor toch een stoere meneer
PM!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw je niet!
Ik eet aardbeien en ik had net meloen op, om scheurbuik te ontlopen. Want ik had een Whopper als lunch. En friet als avondeten.
Wellus, maar niet over vieze dingenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog geen PM van Kweej.
*pfieuw!*
Ik ga nu aan mijn tosti's beginnen, dus Q, bespaar je de moeite![]()
Heb je ook echt gekeken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:30 schreef Muis006 het volgende:
Kweej wat doe je me aan!mijn tere zieltje!!
[ afbeelding ]
Heb je ook het einde gezien?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Muis006 het volgende:
Ja duhtot mijn mister opzij keek, toen heb ik weggeklikt
.
Dadelijk vindt ie me vies!
neinquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef Greys het volgende:
Elle Enchanted op Net5.
Is dat een leuke chickflick?
You look like an EMOOOOOOquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Boor en ik deden net samen webcammen.
Hij is beter in een stoere blik dan ik
[ afbeelding ]
Erg he?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
You look like an EMOOOOOO
(is keileuk om als een soort Mr. Bean achter in je keel zo EMU te zeggen)
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:40 schreef Ynske het volgende:
aaaaahh
k heb zo'n zin om tegen een lekkere vent aan te kruipen en daarna een massage te krijgen
doet me doe eens uitlenen danquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]Mijn lekkere vent staat lekker te koken en heeft me beloofd dat ik straks een massage krijg.
Erg, welnee. Wel grappig voor op je hyvesquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?Ik durfde hem amper hier neer te zetten, maar het was de enige waar Boor zo goed als recht de camera in keek.
quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:51 schreef Ynske het volgende:
[Vlooienmarktkraam] Gezocht, Masseur en knuffelaar (M)
Hah, mijn verkerings moeten ook altijd mijn rug kriebelenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Heer G masseert echt NOOIT!![]()
Als ik vraag 'kriebel eens op mijn rug' (dat vind ik lekker) dan zegt ie 'Ja ho, wanneer kriebel jij aan mijn rug???'.
Ik moet hem echt beter africhten.
Vandaag hadden ze bij de Action van die Hot Stones!
Dus die zal ik een keer te heet maken, dan piept ie wel anders
Hm, kweetnogniet. Dan zien wel meer mensen hemquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Erg, welnee. Wel grappig voor op je hyves
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:58 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb met mijn mister gewebcamd toen hij naast me met open mond zat te slapen, maar die foto mag ik niet online zetten.
En nu zit hij mijn baksels op te eten
You asked for itquote:Greysie, laat de Binksessie eens zien?
Oh da's jammer voor je dan weer ja. Bummer!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:01 schreef Ynske het volgende:
ik heb een fysio gehad, die mn rug en nek na t ongeluk onderhanden nam
damn wat heeft die gastlekkere handen
![]()
!!!
maar ook een vrouw en kind
Ik zat nog te twijfelen of ik die grap zelf zou gaan makenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, en Bink staat er ook wel rot op he?![]()
liefquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's jammer voor je dan weer ja. Bummer!
Op wat voor types val je ?
*Grinnik* Ik begin je al een beetje te kennen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelen of ik die grap zelf zou gaan maken
Noem eens een bekende waar je het wel mee zou kunnen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
lief![]()
haar om door te kroeleniets langer dan ik (1.63), euh n echte vent
een kaaskop
Oh ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:15 schreef Ynske het volgende:
pfff een bekende... qua uiterlijk, Kurt Rogiers
en dan ten tijde van Spoed
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MikeyMo krabt altijd mn rugje. En masseert altijd mn nekje en onderrugquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:54 schreef Greys het volgende:
Heer G masseert echt NOOIT!![]()
Als ik vraag 'kriebel eens op mijn rug' (dat vind ik lekker) dan zegt ie 'Ja ho, wanneer kriebel jij aan mijn rug???'.
Ik moet hem echt beter africhten.
Vandaag hadden ze bij de Action van die Hot Stones!
Dus die zal ik een keer te heet maken, dan piept ie wel anders
Ik zou zo zonder pardon deze neuken ;quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, daar kan ik me wel iets bij voorstellen ja!
Zag gister een aantal afleveringen van Lieve Lust en de jongen die daarin de ultieme fouterik speelt vond ik ook wel smakelijk!
[ afbeelding ]
Paul Blackthornequote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:46 schreef nokwanda het volgende:
Q, die laatste dan weer wel. Geen idee wie het is.
LIEK SO!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:52 schreef Harajuku. het volgende:
Sawyer was trouwens mooier in S1 en 2.
Wat een scheetje is het!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]Stiekem onder een spoiler?
[..]
You asked for it
De zon scheen ineens midden in ons mik en Bink trok een ontzettend eng muiltje
[ afbeelding ]
Joehoeeeee, Bink *tikt op laptop maar dat zie je niet op de foto* kijk eens hier!
[ afbeelding ]
Hell noquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
LIEK SO!
[ afbeelding ]
Heeeeeeeeeeeeeeelloooooooo
Ik zou hem alleen neuken zoals op die foto. Anders niet.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Ohjullie zijn van het onderwerp hondjes naar op zijn hondjes gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |