Gewoon even wachten, die dingen worden vanzelf goedkoper.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
True, ik heb er zelf ook nog geen. Ik wil wel in de toekomst misschien een simpele SSD kopen om mijn OS op te zetten.
Nou inderdaad, daar is niets vrouwelijks aan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al die zogenaamd lekkere wijven in deze SC zijn wel grof gebekt, als ik eerlijk moet zijn. Zeker in vergelijking met de heren in de SC.
Geen probleem, mop.quote:
Ik wist wel dat het gewoon fatsige mannen zijn die foto's van meisjes neerplempen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar is niets vrouwelijks aan.
Wellicht is het dan toch waar, dat er geen vrouwen op FOK! zitten. Op mijnwijven na dan.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar is niets vrouwelijks aan.
Doe eens:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Ik controleer dat kankerding nu op fouten.
Zo hebben wij ze niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
http://www.drunkenyeti.co(...)-barbara-steeman-is/
Belgische politica naakt.
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef jordeeh het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het gewoon fatsige mannen zijn die foto's van meisjes neerplempen.
Ik heb Vista, daar is geen uitvoeren op te vindenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe eens:
Start --> Run/uitvoeren
compmgmt.msc intoetsen en op ok klikken
En dan een screenshot van disk management:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:26 schreef IQM het volgende:
http://www.drunkenyeti.co(...)-barbara-steeman-is/
Belgische politica naakt.
In het vakje waar je kan zoeken.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Vista, daar is geen uitvoeren op te vinden
Ik las serieus. "Is er al geneukt"quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen probleem, mop.
Is het al gelukt?
Dan typ je het dus hier:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb Vista, daar is geen uitvoeren op te vinden
wut? dat zou ik nooit zeggen...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las serieus. "Is er al geneukt"![]()
This is a man's world. We moeten ons staande houdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Al die zogenaamd lekkere wijven in deze SC zijn wel grof gebekt, als ik eerlijk moet zijn. Zeker in vergelijking met de heren in de SC.
Met neuken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik las serieus. "Is er al geneukt"Maar hij is nog bezig.
Ik heb jou wel door smeerlap, jij probeert de bikinifoto's van Sanna's vakantie te krijgen he.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan typ je het dus hier:
[ afbeelding ]
En druk je op enter
quote:
He, wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb jou wel door smeerlap, jij probeert de bikinifoto's van Sanna's vakantie te krijgen he.
Oh, okeeyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
He, wat?
Als je stil bent, dan PM ik ze naar je door!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |