Ja, fucking hell. En ik moet ook nog een fiets kopen/jatten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan moet je zo even 5 minuten weg gaan, dan zijn ze ineens wel geweest. Is altijd zo.
Sorry, ik heb geen cash.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef Allure_ het volgende:
Joehoe. Ik maar de hele middag wachten op mijn kankerbed!
Ja niks dus hè. Vista is gewoon een kankah besturingsprogramma.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heb je in godsnaam uitgevoerd op die PC?![]()
[..]
Omdat mensen anders alles aan je gaan vragen "oh, hij heeft daar wel verstand van, laten we hem vragen" en dat zit je je hele weekend en/of avonden bij anderen hun computerproblemen op te lossen.
Niet dat ik WD niet wil helpen, in dit geval weet ik het gewoon echt niet.
Ja, maar dan ben ik dalijk alles kwijt wat erop staat.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Probeers een scandisk uit te voeren? Ik weet niet hoe dat in NL heet, maar het lijkt wel alsof je HD z'n indexes naar de knoppen heeft.
Tuig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, fucking hell. En ik moet ook nog een fiets kopen/jatten.
Met scandisk niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik dalijk alles kwijt wat erop staat.
He wat?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:14 schreef Maisnon het volgende:
Werd jullie zeker te heet onder de voeten net
En met defragmentatie raak ik ook niets kwijt hm?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Met scandisk niet.
En anders iets van: http://www.data-recovery-software.net/?GGLAW810
Maar wellicht dat iemand in DIG betere tips heeft.
In theorie niet, maar in de staat waarin je computer nu is zou ik dat even laten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En met defragmentatie raak ik ook niets kwijt hm?
Nope, alleen met formatterenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En met defragmentatie raak ik ook niets kwijt hm?
Of met een flinke magneet.quote:
Oké. Ik controleer dat kankerding nu op fouten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
In theorie niet, maar in de staat waarin je computer nu is zou ik dat even laten.
Nou nou wat een taal.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké. Ik controleer dat kankerding nu op fouten.
Dat ook inderdaad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
Defragmentatie gaat trouwens verder niet veel opleveren. Het rangschikt alleen de bestanden op het fysieke gedeelte van je harde schijf opnieuw waardoor hij een stukje sneller wordt (in theorie)
Solid State Disk ftwquote:
Jij wint. Maar ik denk niet dat ze zo'n ding erin heeft zitten.quote:
Succes!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:21 schreef Allure_ het volgende:
M'n bed is er al.
Nu een fiets kopen.
Al die zogenaamd lekkere wijven in deze SC zijn wel grof gebekt, als ik eerlijk moet zijn. Zeker in vergelijking met de heren in de SC.quote:
True, ik heb er zelf ook nog geen. Ik wil wel in de toekomst misschien een simpele SSD kopen om mijn OS op te zetten.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij wint. Maar ik denk niet dat ze zo'n ding erin heeft zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |