abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72574340
Ik ben zodadelijk aan de beurt om 13:00 afrijden voor mijn AVD...
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72574930
Succes
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72581537
Zit nu nog bij het cbr,maar deeltje A is binnen!! GESLAAGD!
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_72582110
Nice!!
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_72582118
Laat maar weten hoe de rit ging als je thuis bent.
pi_72582829
Wie weet er nog een goede broek die in de aanbieding is ofzo? Ik wil max. 120 euro uitgeven.
  woensdag 9 september 2009 @ 15:05:35 #287
168121 retuow82
Het is friet!
pi_72583357
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:50 schreef crossover het volgende:
Wie weet er nog een goede broek die in de aanbieding is ofzo? Ik wil max. 120 euro uitgeven.
Leer of stof?

Voor die 120 euro kun je gerust eens kijken op Motozoom.nl. Mocht je niet bang zijn voor Duitsers kun je ook naar Loius.de of polo-motorrad.de gaan. Louis is het moederbedrijf van Motozoom dus iets goedkoper dan Motozoom.

Ga naar de webshop van Motozoom en klik daarna op het knopje aanbiedingen, broeken zijn er al vanaf 80 euro ofzo.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_72583599
Stof
Louis is inderdaad een prima winkel, maar het duurt weer even voor ik in de buurt van Aken ben.. Over motozoom hoor ik verschillende dingen.
Deze tip kreeg ik ergens anders: http://www.motorkledingoutletbreda.nl, lijkt me ook een prima winkel
  FOK!fotograaf woensdag 9 september 2009 @ 15:52:33 #289
159915 -Menn0-
MNO
pi_72584803
Stone Sour
,,/
  woensdag 9 september 2009 @ 15:56:36 #290
168121 retuow82
Het is friet!
pi_72584963
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:13 schreef crossover het volgende:
Stof
Louis is inderdaad een prima winkel, maar het duurt weer even voor ik in de buurt van Aken ben.. Over motozoom hoor ik verschillende dingen.
Deze tip kreeg ik ergens anders: http://www.motorkledingoutletbreda.nl, lijkt me ook een prima winkel
Och je kunt nooit alle klanten tevreden stellen, ik heb bij Motozoom een helm gekocht en was dik tevreden over de service. Motorbroek passen bij Motozoom en bestellen bij Louis gaat ook, is toch dezelfde winkel

Polo-Motorrad is ook een aanrader, komt mijn eigen pak vandaan, die hebben aardig wat winkels langs de grens van Nederland zitten.

En bij outletwinkels heb ik zelf de ervaringen bij dat ze van alles hebben maar 9 van de 10 keer in onmogelijke maten of verschrikkelijke designs van 10 jaar geleden. Daarnaast zijn de mooie bruikbare spullen nooit dik afgeprijsd. Je kunt een gokje wagen als je in de buurt bent, wie weet wat ze hebben, de site laat zien dat er vanalles hangt.
pi_72584998
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:52 schreef -Menn0- het volgende:
Stone Sour
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:56 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Och je kunt nooit alle klanten tevreden stellen, ik heb bij Motozoom een helm gekocht en was dik tevreden over de service. Motorbroek passen bij Motozoom en bestellen bij Louis gaat ook, is toch dezelfde winkel

Polo-Motorrad is ook een aanrader, komt mijn eigen pak vandaan, die hebben aardig wat winkels langs de grens van Nederland zitten.

En bij outletwinkels heb ik zelf de ervaringen bij dat ze van alles hebben maar 9 van de 10 keer in onmogelijke maten of verschrikkelijke designs van 10 jaar geleden. Daarnaast zijn de mooie bruikbare spullen nooit dik afgeprijsd. Je kunt een gokje wagen als je in de buurt bent, wie weet wat ze hebben, de site laat zien dat er vanalles hangt.
Ja precies, ik ga gewoon kijken, heb toch niks te verliezen. Als ik daar niks vindt ga ik ook nog even bij Motozoom langs. Bestellen bij Louis is wel slim, als dat scheelt qua verzendkosten.
pi_72589001
quote:
Op woensdag 9 september 2009 15:57 schreef crossover het volgende:

[..]

[..]

Ja precies, ik ga gewoon kijken, heb toch niks te verliezen. Als ik daar niks vindt ga ik ook nog even bij Motozoom langs. Bestellen bij Louis is wel slim, als dat scheelt qua verzendkosten.
Dat schijnt net te lukken. Alleen als je aanspraak wil maken op de garantie ben je waarschijnlijk al snel duurder uit. Ik heb een textiel broek.. blabla cordura ofzo, louis beste keus ding hing er aan, was rond de 100 euro, kwam bij motorzoom vandaan (uit de winkel) maar na 3 rijlessen was hij kapot (slecht stiksel) tijdje zo gehouden maar uiteindelijk 6 weken kunnen wachten voor ze besloten een nieuwe te sturen ipv te repareren...moest schijnbaar in duitsland beslist worden. Je hoort er wel verschillende verhalen over verder, na dit geintje ben ik er ook niet zo heel erg meer over te spreken, maar bekende producten van andere merken kan je er in ieder geval rustig kopen/bestelen volgens mij.
  FOK!fotograaf woensdag 9 september 2009 @ 17:54:10 #293
159915 -Menn0-
MNO
pi_72589208
quote:

[..]

,,/
pi_72590277
quote:
Op woensdag 9 september 2009 14:28 schreef crossover het volgende:
Laat maar weten hoe de rit ging als je thuis bent.
Ik kreeg een examinator uit de regio Tiel en niet uit de regio Rijswijk dus hij wist de weg niet. Mijn instructeur mocht de route kiezen. Van te voren verlichting testen en wat informatie over de banden. Daarna lekker gereden door Delft. Motor sloeg af bij een rotonde (koppeling te snel op laten komen). Terug bij het cbr gaf hij me een hand bij de tafel en dat was het. Je moet eigenlijk gewoon lekker je route rijden en je verder niet druk maken.
pi_72590820
tongytongylickylicky
Eerste rijles: 12-05-2009
Theorie: 21-07-2009
AVB: 14-07-2009
AVD: 09-09-2009
Rijschool: Van Buuren, Den-Haag
Lesmotor: Honda CB500
  woensdag 9 september 2009 @ 19:19:09 #296
168121 retuow82
Het is friet!
pi_72591833
quote:

[..]

[..]

Ja dat scheelt. Ik zag een slaapzak om mee te nemen op de motor, ideaal voor Assen. Webshop aanbieding bij Motozoom voor 9,95 euro, in de winkel niet meer te krijgen.

Ik bestellen, wil betalen en krijg de melding dat ik voor minimaal 15 euro moet hebben. Ik alle verzekeringen aangeklikt zodat ik op 15,40 euro zat maar dat mocht ook niet, ik moest voor 15 euro aan producten hebben... Nice going Motozoom met je webshop aanbieding die je nooit voor dat geld kan kopen

Ik naar de Louis website, ding was 6,50 euro, verzendkosten erbij en voor 14,90 euro had ik hem in huis Bedankt Motozoom voor de goede service

Maar in de winkel zelf kun je gerust komen, daar helpen ze je goed. En ja, een broek die kapot gaat kan gebeuren, mijn Difi broek ging ook kapot in zijn eerste seizoen en dat is een A merk...
pi_72606818
alex_1986
Eerste rijles: 22-04-2009
Theorie: ?
AVB: ?
AVD: ?
Rijschool: Bastink, Rotterdam
Lesmotor: Kawasaki ER-6N

Eerste paar lessen 1 uur.
Vrij lange vakantie ertussen (niet erg handig voor de regelmaat).
Totaal nu 22 uur les gehad.
Als ik dat hier zo zie, is dat wat meer dan het gemiddeld hier ...wat is het geheim ???
  donderdag 10 september 2009 @ 09:44:06 #298
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72606963
quote:
Op woensdag 9 september 2009 19:19 schreef retuow82 het volgende:

[..]
Ik naar de Louis website, ding was 6,50 euro, verzendkosten erbij en voor 14,90 euro had ik hem in huis Bedankt Motozoom voor de goede service
Ik las pas dat je het artikelnummer van Motozoom iets kan aanpassen, waarna-ie het bij Louis doet. Ik had m'n helm (Probiker KX4) bij Motozoom gepast, maar twijfelde nog wat... Uiteindelijk zat alleen een 520 euro helm beter, dus ik ging voor de Probiker. Besteld bij Louis, scheelde met verzendkosten er bij 2 euro, en het voordeel dat-ie nieuw in de doos zit, en niet al door 30 mensen gepast is in de winkel. En het scheelde een ritje Utrecht.
censuur :O
pi_72609373
quote:
Op donderdag 10 september 2009 09:44 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ik las pas dat je het artikelnummer van Motozoom iets kan aanpassen, waarna-ie het bij Louis doet. Ik had m'n helm (Probiker KX4) bij Motozoom gepast, maar twijfelde nog wat... Uiteindelijk zat alleen een 520 euro helm beter, dus ik ging voor de Probiker. Besteld bij Louis, scheelde met verzendkosten er bij 2 euro, en het voordeel dat-ie nieuw in de doos zit, en niet al door 30 mensen gepast is in de winkel. En het scheelde een ritje Utrecht.
Gewoon na het passen bij Motozoom een nieuwe vragen, die pashelm moeten ze maar met korting op het einde van het seizoen verkopen.

Ik heb een daar Schuberth helm gekocht en voor dat geld verwacht ik wel een nieuwe helm vers uit de doos. Krijg je ook zonder enige weerstand mee trouwens.
  donderdag 10 september 2009 @ 11:40:36 #300
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_72609516
quote:
Op donderdag 10 september 2009 11:33 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Gewoon na het passen bij Motozoom een nieuwe vragen, die pashelm moeten ze maar met korting op het einde van het seizoen verkopen.

Ik heb een daar Schuberth helm gekocht en voor dat geld verwacht ik wel een nieuwe helm vers uit de doos. Krijg je ook zonder enige weerstand mee trouwens.
Ah, ik had geen idee of dat zo werkte... Ik ging er van uit dat ze zo uit het rek zouden komen. Maar goed, voorlopig geen nieuwe helm meer nodig
Nog wel een motor... aiaiai wat is kiezen moeilijk!
censuur :O
pi_72614939
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')