abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71852604
Ik had dat laatst ook bij theorie-examen, van die kansloze vragen, matrixbord met 90, ja hoe hard mag je hier? .
Ik heb maandag weer les!
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71852685
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Gauner het volgende:
Is dat het internationale alarmnummer?
Ik dacht dat dat het oude Nederlandse alarmnummer was, voor 112.
Oh, ja ik heb de vraag iets verkeerd overgenomen, er moet staan "nationale". Hoe dan ook, het is een domme vraag
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_71854367
Moet trouwens zeggen dat mijn bromfiets ervaring niet zo heel erg veel uitmaakt, ik mis toch echt het zware gewicht, bij brommerrijden.
pi_71855382
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Gauner het volgende:
Is dat het internationale alarmnummer?
Ik dacht dat dat het oude Nederlandse alarmnummer was, voor 112.
dat is ook het oude nl alarm nummer.. 112 werkt in de meeste europese landen (al dan niet naast een nationaal nimmer)

112 is vanzelfsprekend het goede antwoord.. weggevertje

die andere zal wel a zijn... b en c tja natuurlijk kan je uit de bocht vliegen als je niet goed kijkt, maar het cbr wil graag dat je weet wat negatieve en positieve wegverkanting is..postitief is gunstig (kom bocht, zoals die amerikaanse racebanen) negatief is ongunstig, heb je op rotondes en soms bij bruggetjes met een bocht erna etc.

[ Bericht 21% gewijzigd door Robin__ op 13-08-2009 18:58:25 ]
pi_71855897
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Robin__ het volgende:

[..]

dat is ook het oude nl alarm nummer.. 112 werkt in de meeste europese landen (al dan niet naast een nationaal nimmer)

112 is vanzelfsprekend het goede antwoord.. weggevertje
Dat weet ik wel hoor
quote:
die andere zal wel a zijn... b en c tja natuurlijk kan je uit de bocht vliegen als je niet goed kijkt, maar het cbr wil graag dat je weet wat negatieve en positieve wegverkanting is..postitief is gunstig (kom bocht, zoals die amerikaanse racebanen) negatief is ongunstig, heb je op rotondes en soms bij bruggetjes met een bocht erna etc.
Dacht ik dus ook. Het juiste antwoord is dus B
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_71858768
Remco, update je mijn lijstje even? Gewoon geslaagd
pi_71858959
Congrats
pi_71858984
dank
pi_71859033
Al iets in de schuur staan?
pi_71859054
Volgende week bel ik mijn toekomstige rijschool voor een bike try-out. Ben echt benieuwd of het allemaal gaat lukken met mijn korte beentjes Spannend!!
pi_71859135
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef DABAMaster het volgende:
Remco, update je mijn lijstje even? Gewoon geslaagd
Gefeli!
censuur :O
pi_71860095
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Miriampje het volgende:
Volgende week bel ik mijn toekomstige rijschool voor een bike try-out. Ben echt benieuwd of het allemaal gaat lukken met mijn korte beentjes Spannend!!
Toen ik try-out deed hadden ze (hengelo) 5 verschillende motoren, van alles, en er waren ook 2 dames bij die zeker niet boven de 1.60 uitkwamen, en dat was geen probleem!.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71860814
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef crossover het volgende:

[..]

Dat weet ik wel hoor
[..]

Dacht ik dus ook. Het juiste antwoord is dus B

Wat de fuck is nabocht uberhaupt voor een rare term. Maarja met de logica dat niet kijken hoe de weg loopt het risico verhoogt om uit de bocht te vliegen is C net zo juist

Die vraag over drugsgebruik ook.. waarom moet iemand dat weten (staat ook niet in mijn boek..) tenzij je zelf in een of ander heroine afkick traject zit en daarom een ongeldig rijbewijs hebt.. kom op zeg. Er is toch ook zo'n vraag specifiek over cannabis.. ook met een of andere vreemde termijn er bij waardoor je savonds niet meer zou kunnen blowen als je overdag met de auto/motor naar je werk moet beetje los van de realiteit zijn ze soms volgens mij
pi_71861719
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik had dat laatst ook bij theorie-examen, van die kansloze vragen, matrixbord met 90, ja hoe hard mag je hier? .
Ik heb maandag weer les!
Die kreeg ik ook woensdag tijdens mijn examen

Net als, wat kan je doen om sneller nuchter te worden?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_71862126
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Die kreeg ik ook woensdag tijdens mijn examen

Is dat niet cafeine drinken?

Maar waarom zou ik sneller nuchter willen worden? Daar hebben we toch taxi's en comfortabele banken bij vrienden voor uitgevonden?
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71862292
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef crossover het volgende:
Al iets in de schuur staan? [ afbeelding ]
Had ik maar zo'n grote schuur zeg Nee, staat een mooie ER-5 onder de carport met op dit moment een lege accu (zal je altijd zien). Hangt lekker aan de druppellader, dus morgen lekker rijden
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Miriampje het volgende:
Komt vast goed!

Wat ik wel mis bij het cbr (theorie) is de volgende vraag:

Wat is de verslaving die voornamelijk voorkomt onder motorrijders en welke een grote invloed kan hebben op het gezinsleven?
A. Drugsgebruik
B. Motorrijden
C. Drugsgebruik

pi_71862328
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Is dat niet cafeine drinken?

Maar waarom zou ik sneller nuchter willen worden? Daar hebben we toch taxi's en comfortabele banken bij vrienden voor uitgevonden?
Nee, cafeine drinken is geen goed antwoord. Echter, op de vraag "Hoe kan je het alcoholpercentage verlagen" antwoorden met "Koffie drinken" zou imho goed gerekend moeten worden, omdat je je vochtgehalte verhoogt (door het water in de koffie). Al denkt het CBR er echt anders over
pi_71862522
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Niets toch?
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:56 schreef DABAMaster het volgende:

Wat is de verslaving die voornamelijk voorkomt onder motorrijders en welke een grote invloed kan hebben op het gezinsleven?
A. Drugsgebruik
B. Motorrijden
C. Drugsgebruik

Ik twijfel tussen A en C..
pi_71862607
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 22:57 schreef DABAMaster het volgende:

[..]

Nee, cafeine drinken is geen goed antwoord.
Maar wat is het dan wel? Nu ben ik benieuwd...

Ik doe het gewoon veel makkelijker, niet drinken als ik moet rijden en niet rijden als ik moet drinken.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71862647
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon veel makkelijker, niet drinken als ik moet rijden en niet rijden als ik moet drinken.
Wachten tot je lever het heeft afgebroken. Cafeine drinken heeft geen positieve invloed op je rijvaardigheid. En ik drink nooit, met al die storingsdiensten moet ik toch altijd rijden
pi_71862702
quote:

[..]

Goede antwoord is: Niets.
Ja ik weet er (even) alles van, zit midden in de theorie.
Heb twee jaar geleden voor de auto gedaan, de logische dingen onthoud je wel maar sommige
feitjes vergeet je gewoon. Zoals bij de auto: Hoever mag iets dat op het dak bevestigd is uitsteken?
pi_71863307
quote:

[..]

Niets.

Het duurt gewoon zo'n 7,5 uur (zie oefenboek ) voor alcohol afgebroken is. Dat kan je niet versnellen.
pi_71863656
Was het niet anderhalf uur per glas?
pi_71863756
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Gauner het volgende:
Nee?

Het duurt zo'n 7,5 uur voor het alcohol uit je lijf is, daarom kan de politie je een rijverbod opleggen van tenminste 8 uur
pi_71863844
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Gauner het volgende:
Ja, anderhalf uur per standaard glas alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')