dan geef je die hoes aan je huisgenoten en zet jij em binnenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef crossover het volgende:
Is het heel schadelijk om een motor buiten te zetten met een hoes er om heen? Ik heb ook nergens ruimte.. Tja, een hokje voor fietsen maar dat deel ik met huisgenoten dus die kan ik ook niet zomaar inpikken..
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:13 schreef MrDrako het volgende:
[..]
dan geef je die hoes aan je huisgenoten en zet jij em binnen
Een hoes beschermt natuurlijk tegen verschillende weersomstandigheden maar wanneer het vochtig is onder de hoes dan zal dit ook niet snel wegtrekken, een mogelijk gevolg is dan ook roestvorming. Natuurlijk zal dit niet in een sneltreinvaart gebeuren maar het zijn wel dingen die je mee in overweging moet nemen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:14 schreef crossover het volgende:
Is het heel schadelijk om een motor buiten te zetten met een hoes er om heen? Ik heb ook nergens ruimte.. Tja, een hokje voor fietsen maar dat deel ik met huisgenoten dus die kan ik ook niet zomaar inpikken..
Goede optie, zo doe ik het ook. Tijdens het motorseizoen staat hij op mijn benedendekse parkeerplaats en in de winter lekker in de garage naast de Alfa Spider. Beide hebben een schijthekel aan temperaturen onder de 10 gradenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef crossover het volgende:
Gelukkig hebben m'n ouders wel een garage. Dan zou ik 'm daar kunnen zetten in de winter.
Denk het wel ja. Maandag weer les, en de weg op. Dan moeten we het er maar eens over hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Alles geupdate
Lonaa ==> Tijd om je AVB te gaan boeken dus?
quote:Wanneer is een ex-drugsverslaafde weer geschikt voor het dagelijks besturen van een voertuig?
A - Na minstens 1 jaar clean zijn en terugval niet is te verwachten
B - Na 6 maanden niet meer te hebben gebruikt
C - Na 1 maand niet meer te hebben gebruikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die vraag tijdens m'n theorie krijg steek ik het CBR gebouw in brand
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:34 schreef crossover het volgende:
[b]
[..]Was dat serieus een vraag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die vraag tijdens m'n theorie krijg steek ik het CBR gebouw in brand
![]()
Ik ben bezig met de theorieexamens maken en het gaat heel goed, maar dit antwoord had ik nooit geweten.
Staat volgens mij ook niet eens in het theorieboekje als ik even snel kijk. Mogen ze zo'n vraag wel stellen dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat ze alledrie in zekere zin juist zijn.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef crossover het volgende:
Het staat in het oefenboek van Veka Best, examen #8, vraag 6. Zo ben ik wel wat meer vragen tegengekomen, deze bijvoorbeeld
Wat maakt de kans uit de bocht te vliegen groter?
A - Een negatieve wegverkanting
B - Geen rekening houden met de nabocht.
C - Twee scherpe bochten vlak achter elkaar gelegen.Ik zou A gezegd hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat ze alledrie in zekere zin juist zijn.
En dat is?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:46 schreef crossover het volgende:
Maar daar tegenover heb je ook vragen als:
Wat is het internationale alarmnummer?
![]()
Oh, ja ik heb de vraag iets verkeerd overgenomen, er moet staan "nationale". Hoe dan ook, het is een domme vraagquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Gauner het volgende:
Is dat het internationale alarmnummer?
Ik dacht dat dat het oude Nederlandse alarmnummer was, voor 112.
dat is ook het oude nl alarm nummer.. 112 werkt in de meeste europese landen (al dan niet naast een nationaal nimmer)quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:54 schreef Gauner het volgende:
Is dat het internationale alarmnummer?
Ik dacht dat dat het oude Nederlandse alarmnummer was, voor 112.
Dat weet ik wel hoorquote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:52 schreef Robin__ het volgende:
[..]
dat is ook het oude nl alarm nummer.. 112 werkt in de meeste europese landen (al dan niet naast een nationaal nimmer)
112 is vanzelfsprekend het goede antwoord.. weggevertje
Dacht ik dus ook. Het juiste antwoord is dus Bquote:die andere zal wel a zijn... b en c tja natuurlijk kan je uit de bocht vliegen als je niet goed kijkt, maar het cbr wil graag dat je weet wat negatieve en positieve wegverkanting is..postitief is gunstig (kom bocht, zoals die amerikaanse racebanen) negatief is ongunstig, heb je op rotondes en soms bij bruggetjes met een bocht erna etc.
Gefeli!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:56 schreef DABAMaster het volgende:
Remco, update je mijn lijstje even? Gewoon geslaagd
Toen ik try-out deed hadden ze (hengelo) 5 verschillende motoren, van alles, en er waren ook 2 dames bij die zeker niet boven de 1.60 uitkwamen, en dat was geen probleem!.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Miriampje het volgende:
Volgende week bel ik mijn toekomstige rijschool voor een bike try-out. Ben echt benieuwd of het allemaal gaat lukken met mijn korte beentjesSpannend!!
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat weet ik wel hoor
[..]
Dacht ik dus ook. Het juiste antwoord is dus B
Die kreeg ik ook woensdag tijdens mijn examenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik had dat laatst ook bij theorie-examen, van die kansloze vragen, matrixbord met 90, ja hoe hard mag je hier?.
Ik heb maandag weer les!
Is dat niet cafeine drinken?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die kreeg ik ook woensdag tijdens mijn examen
Net als, wat kan je doen om sneller nuchter te worden?
Had ik maar zo'n grote schuur zegquote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:05 schreef crossover het volgende:
Al iets in de schuur staan? [ afbeelding ]
Komt vast goed!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:06 schreef Miriampje het volgende:
Volgende week bel ik mijn toekomstige rijschool voor een bike try-out. Ben echt benieuwd of het allemaal gaat lukken met mijn korte beentjesSpannend!!
Nee, cafeine drinken is geen goed antwoord. Echter, op de vraag "Hoe kan je het alcoholpercentage verlagen" antwoorden met "Koffie drinken" zou imho goed gerekend moeten worden, omdat je je vochtgehalte verhoogt (door het water in de koffie). Al denkt het CBR er echt anders overquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:51 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Is dat niet cafeine drinken?
Maar waarom zou ik sneller nuchter willen worden? Daar hebben we toch taxi's en comfortabele banken bij vrienden voor uitgevonden?
Niets toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Net als, wat kan je doen om sneller nuchter te worden?
Ik twijfel tussen A en C..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:56 schreef DABAMaster het volgende:
Wat is de verslaving die voornamelijk voorkomt onder motorrijders en welke een grote invloed kan hebben op het gezinsleven?
A. Drugsgebruik
B. Motorrijden
C. Drugsgebruik
Maar wat is het dan wel? Nu ben ik benieuwd...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:57 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Nee, cafeine drinken is geen goed antwoord.
Wachten tot je lever het heeft afgebroken. Cafeine drinken heeft geen positieve invloed op je rijvaardigheid. En ik drink nooit, met al die storingsdiensten moet ik toch altijd rijdenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Maar wat is het dan wel? Nu ben ik benieuwd...
Ik doe het gewoon veel makkelijker, niet drinken als ik moet rijden en niet rijden als ik moet drinken.
Goede antwoord is: Niets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon veel makkelijker, niet drinken als ik moet rijden en niet rijden als ik moet drinken.
Niets.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:06 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Nee?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Gauner het volgende:
Was het niet anderhalf uur per glas?
Ja, anderhalf uur per standaard glas alcoholquote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:39 schreef Gauner het volgende:
Was het niet anderhalf uur per glas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |